Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

חיפשתי ברחבי הרשת פתרון לבעיה ולא מצאתי, מקווה שמישהו כאן נתקל בבעיה זו ויודע לפתור אותה.

 

יש לי קיה ספורטאג' 2019 עם מערכת מולטימדיה מקורית של קיה.

אני מחבר את האייפון שלי (iPhone XS MAX)למערכת דרך USB, המערכת מזהה שאני מחובר ומקפיצה לי את הApple CarPlay.

הכל עובד, הכל סבבה.

אני מתחיל לנסוע, כשבמסך של הקיה כמובן אני רואה את הטלפון שלי (Waze, מוזיקה).

כשאני פונה בסיבוב (לא משנה ימינה או שמאלה) המסך של המולטימדיה כאילו מתהפך (כמו שעושים בטלפון עצמו Landscape, כאילו רואים סרט ביוטיוב), והופך להיות שחור.

הכל ממשיך לעבוד, ז"א אני עדיין שומע מוזיקה, או את הWAZE אבל המסך שחור ולא מגיב.

כדי לסדר את זה, אני צריך לצאת לתפריט של המולטימדיה של הקיה, ולחזור מחדש לCarPlay.

אבל זה קורה כמעט בכל סיבוב ימינה או שמאלה, כך שזה קורה כמה פעמים בכל נסיעה, ממש מציק...

 

מישהו מכיר את התופעה? יודעים איך לפתור אותה?

 

תודה רבה לעוזרים!

 

אלון

פורסם

ב settings של האייפון תבטל את האפשרות של ההטיה (rotate), הרכב עוקב אחרי המכשיר אבל אין לו את האופציה של הטיית המסך :wink:

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

zaf - אתה מדבר על Capture.PNG ? אם כן, אז ניסיתי את זה, זה לא עוזר, האייפון אומנם לא מסתובב, אבל המסך של הרכב עדיין כן.

 

XVSTI - יש לי את הגרסה החדשה ביותר IOS 13.1.2 אבל זה היה לי גם לפני הIOS 13, בIOS 12.

לך גם יש ספורטאג' ואתה מתחבר אליה עם הApple Carplay וזה לא קורה לך? עכשיו זה עוד יותר מעצבן אותי, כאילו משהו אצלי ברכב דפוק.

פורסם

תנסה להתחבר לרכב אחר עם קארפליי, אפשר אפילו בנסיעת מבחן בסוכנות לרכישת רכב חדש.

ככה תוודא שהבעיה ברכב לא באייפון שלך.

אגב יש לי אייפון כמו שלך עם אותה גרסה ואין לי את הבעיה הנ"ל.

פורסם
zaf - אתה מדבר על [ATTACH=CONFIG]523260[/ATTACH] ? אם כן, אז ניסיתי את זה, זה לא עוזר, האייפון אומנם לא מסתובב, אבל המסך של הרכב עדיין כן.

 

XVSTI - יש לי את הגרסה החדשה ביותר IOS 13.1.2 אבל זה היה לי גם לפני הIOS 13, בIOS 12.

לך גם יש ספורטאג' ואתה מתחבר אליה עם הApple Carplay וזה לא קורה לך? עכשיו זה עוד יותר מעצבן אותי, כאילו משהו אצלי ברכב דפוק.

אין לי ספורטאז', אבל יש לי קארפליי וזה מעולם לא קרה לי, גם כשהטלפון נופל לרצפה תו"כ פניה לפעמים (כשהוא לא מונח כמו שצריך).

לדעתי מדובר בבאג ביחידת הראש (מערכת) ברכב שלך.

תנסה לגשת למוסך מורשה והתלונן על הבעיה.

אולי יש עדכון גירסה ליחידת הראש שפותרת את הבעיה.

אגב, ניסית כבל אחר?

פורסם
אין לי ספורטאז', אבל יש לי קארפליי וזה מעולם לא קרה לי, גם כשהטלפון נופל לרצפה תו"כ פניה לפעמים (כשהוא לא מונח כמו שצריך).

לדעתי מדובר בבאג ביחידת הראש (מערכת) ברכב שלך.

תנסה לגשת למוסך מורשה והתלונן על הבעיה.

אולי יש עדכון גירסה ליחידת הראש שפותרת את הבעיה.

אגב, ניסית כבל אחר?

 

האמת שלא ניסיתי כבל אחר, פשוט לא חושב שהוא הבעיה, זה כבל מקורי שקניתי בחנות אפל

פורסם

כבלים מקוריים של אפל מאז ומתמיד לא באיכות גבוהה במיוחד - מקור הכנסה נוסף.

המצב החמיר החל מאייפון 5 עם המעבר לחיבור Lightning הדק יותר ועם פחות גידים (מה שאיפשר להם כבל דק עוד יותר, ולכן רגיש הרבה יותר).

 

לא בהכרח זו הבעיה, אבל כבלים של אפל במיוחד מקוריים הם בין "לא משהו" ל"סביר".

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
היי אלי55,

ויש לך את אותו הרכב?

אם כן, תוכל בבקשה להגיד לי מה הגרסה של המערכת מולטימדיה שלך ברכב?

תודה

 

לא, יש לי גולף עם מולטימדיה אפטר מרקט אלפיין.

פורסם

ניסיתי עוד כבל, אותה הבעיה.

לפי מה שאתם כותבים, לכולם זה עובד אבל ברכב אחר, לכן ככל הנראה הבעיה היא במולטימדיה של הקיה... מאכזב

פורסם
ניסיתי עוד כבל, אותה הבעיה.

לפי מה שאתם כותבים, לכולם זה עובד אבל ברכב אחר, לכן ככל הנראה הבעיה היא במולטימדיה של הקיה... מאכזב

 

פנה ליבואן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני מתקשה להאמין שברכב כל כך פופולרי קיימת בעיה כזו באופן גורף. אם כך היה הדבר, היינו כבר מזמן שומעים על זה. מאמין שאצלך יש בעיה נקודציצ. פנה למוסך מורשה או לשירות לקחות. מנסיון במערכת מקורית של קיה בפיקנטו )מאמין שהמערכות פחות או יותר זהות), אין בעיה.

פורסם

שלום לכולם!

 

קודם כל תודה על התגובות של כולם.

הבעיה נפתרה, הבעיה היא אכן בגרסה של המולטימדיה של קיה.

נסעתי למוסך מורשה, עדכנו לי גרסה והבעיה נפתרה.

אם למישהו תיהיה בעיה דומה בעתיד, גשו למוסך מורשה ובקשו לעדכון את גרסת המולטימדיה.

 

שוב תודה לכולם

 

אני מתקשה להאמין שברכב כל כך פופולרי קיימת בעיה כזו באופן גורף. אם כך היה הדבר, היינו כבר מזמן שומעים על זה. מאמין שאצלך יש בעיה נקודציצ. פנה למוסך מורשה או לשירות לקחות. מנסיון במערכת מקורית של קיה בפיקנטו )מאמין שהמערכות פחות או יותר זהות), אין בעיה.
×
×
  • תוכן חדש...