Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דייהטסו סיריון 2007

172K

הרכב מחליק מהילוך רביעי להילוך שלישי תוך כדי נסיעה, מורגשת מכה חזקה מכיוון הגיר והרכב לא מעביר הילוך.

נורת הO/D off מהבהבת, הבעיה נעלמת כשאני מכבה את הרכב ומניע אותו בחזרה.

עשיתי לרכב יישור קוו לפני כשבועיים ומאז התקלה עוד לא הופיע.

במוסך טוענים שכנראה הבעיה היא בגיר, במכון גיר קבעו שהגיר תקין.

אין שום קוד תקלה

אני דיי אבוד פה ולא יודע מה לעשות, כבר ביקרתי בשלושה מוסכים!

למישהו יש מושג מהי התקלה? כיוונים מסוימים?

תודה רבה

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

פורסם

האם ביישור הקו הוחלף נוזל תיבת ההילוכים? פילטר גיר? אם כן ייתכן והבעיה לא תחזור שוב כי קרתה בעיקבות נוזל תיבה בלוי מאוד. אם לא נעשה ביישור הקו יש סיכוי שההחלקה תחזור..שהיא תיזור יהיה כדאי לבחון מקרוב החלפה של נוזל התיבה עם הפילטר..בתיקווה ולא יעזור אז לחפש גיר מפירוק/ יבוא הם לא יקרים.

פורסם

לפני שרצים להחליף גיר, אני חייב לציין שניתקלתי בתופעה דומה עד כדי זהה, באותו הדגם בדיוק, שהתרחשה כתוצאה משרשרת טיימינג שהתארכה מעבר למידה, וזה היה משגע את מחשב הרכב וגורם לו להקפיץ תקלות גיר ללא שום סיבה.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שרצים להחליף גיר, אני חייב לציין שניתקלתי בתופעה דומה עד כדי זהה, באותו הדגם בדיוק, שהתרחשה כתוצאה משרשרת טיימינג שהתארכה מעבר למידה, וזה היה משגע את מחשב הרכב וגורם לו להקפיץ תקלות גיר ללא שום סיבה.
אם אני זוכר נכון את המקרה, המליצו להחליף מנוע בגלל זה בטענה שזה יותר זול ופשוט מלהחליף שרשרת טיימינג. או שזה היה משה אחר?

 

 

פורסם
אם אני זוכר נכון את המקרה, המליצו להחליף מנוע בגלל זה בטענה שזה יותר זול ופשוט מלהחליף שרשרת טיימינג. או שזה היה משה אחר?
כניראה מקרה אחר,

במקרה שאני ליוויתי, הוחלפה השרשרת בהצלחה והתקלה נעלמה כלא הייתה.

יום טוב גם לך

פורסם
כניראה מקרה אחר,

במקרה שאני ליוויתי, הוחלפה השרשרת בהצלחה והתקלה נעלמה כלא הייתה.

איך אבחנו את זה?

 

 

פורסם
לפני שרצים להחליף גיר, אני חייב לציין שניתקלתי בתופעה דומה עד כדי זהה, באותו הדגם בדיוק, שהתרחשה כתוצאה משרשרת טיימינג שהתארכה מעבר למידה, וזה היה משגע את מחשב הרכב וגורם לו להקפיץ תקלות גיר ללא שום סיבה.

 

מעניין מאוד, אבקש לבדוק את זה במוסך בהזדמנות :)

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

פורסם
לפני שרצים להחליף גיר, אני חייב לציין שניתקלתי בתופעה דומה עד כדי זהה, באותו הדגם בדיוק, שהתרחשה כתוצאה משרשרת טיימינג שהתארכה מעבר למידה, וזה היה משגע את מחשב הרכב וגורם לו להקפיץ תקלות גיר ללא שום סיבה.

 

האם ביישור הקו הוחלף נוזל תיבת ההילוכים? פילטר גיר? אם כן ייתכן והבעיה לא תחזור שוב כי קרתה בעיקבות נוזל תיבה בלוי מאוד. אם לא נעשה ביישור הקו יש סיכוי שההחלקה תחזור..שהיא תיזור יהיה כדאי לבחון מקרוב החלפה של נוזל התיבה עם הפילטר..בתיקווה ולא יעזור אז לחפש גיר מפירוק/ יבוא הם לא יקרים.

 

הוחלף שמן גיר.

לא הוחלף פילטר גיר לצערי, הבנתי שאין הוראה מהיצרן להחליף פילטר גיר

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

פורסם
צריך להתחיל מקוד תקלה כלשהו, לא ממש הגיוני שהנורה תהבהב ולא יהיה רישום של קוד כלשהו.

 

הכניסו לרכב שלי סורק תקלות 3 פעמים וכלום, אין שום קודים.

גם באנג'י לא מופיע כלום.

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 5.10.2019 בשעה 00:41, Danielmalka16 כתב:

 

הכניסו לרכב שלי סורק תקלות 3 פעמים וכלום, אין שום קודים.

גם באנג'י לא מופיע כלום.

ממש אשמח לדעת איך זה נגמר, אני עם אותה תקלה ובחיבור לסורק (כולל במוסך מורשה) אין רישום תקלה. מה שכן עוד לא יצא לי להגיע למוסך בעת התקלה כשהנורה מהבהבת...

×
×
  • תוכן חדש...