Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן קקטוס מתחזק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תראה, הקקטוס החליף באותה השכרה 308 שספגה מכה מאחור. היתה קצת יותר ידידותית, למרות אותן תלונות על לוח הבקרה המרכזי (עדיין היה עדיף על זה של הקקטוס), ולידית ההילוכים (האוטומטיים) המוזרה הצלחתי להתרגל מהר.

 

היסטורית המהנדסים הצרפתיים בכלל, ואלה של סיטרואן בפרט, היו מקוריים מאד. לדעתי כאן הם פספסו.

 

ודרךל אגב, אם כדי לקרוא לוח מחוונים אני צריך להתחיל לבצע כל מיני כוונונים, ויש בעיה לנסוע עם אורות דלוקים במדינה שמחייבת זאת לפי החוק, אז יש בעיה.

 

בקיצור, נשאר חלוקים. במכונית אני מעדיף ממשק פשוט וברור שלא מצריך הסרת המבט מהכביש. ממשקים מתוחכמים? תאמין לי, בעבודה יש לי הרבה כאלה, ואני מנווט בהם לא רע. אבל בלי איום של תאונה ב-120 קמ"ש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תראה, הקקטוס החליף באותה השכרה 308 שספגה מכה מאחור. היתה קצת יותר ידידותית, למרות אותן תלונות על לוח הבקרה המרכזי (עדיין היה עדיף על זה של הקקטוס), ולידית ההילוכים (האוטומטיים) המוזרה הצלחתי להתרגל מהר.

 

היסטורית המהנדסים הצרפתיים בכלל, ואלה של סיטרואן בפרט, היו מקוריים מאד. לדעתי כאן הם פספסו.

 

ודרךל אגב, אם כדי לקרוא לוח מחוונים אני צריך להתחיל לבצע כל מיני כוונונים, ויש בעיה לנסוע עם אורות דלוקים במדינה שמחייבת זאת לפי החוק, אז יש בעיה.

 

בקיצור, נשאר חלוקים. במכונית אני מעדיף ממשק פשוט וברור שלא מצריך הסרת המבט מהכביש. ממשקים מתוחכמים? תאמין לי, בעבודה יש לי הרבה כאלה, ואני מנווט בהם לא רע. אבל בלי איום של תאונה ב-120 קמ"ש.

גם אני לא מת על הקישקוש הזה של האינפוטיימנט כמו שקוראים לזה עתונאי הרכב שמדברים אנגלית, אפילו העובדה שבספינת הדגל של אודי A8, כמו גם דגמים אחרים של היצרן, או בוולוו, או במכוניות רבות אחרות ( אפילו בגולף הבא זה הולך להיות ככה ) הסיפור הזה עובד באותו אופן, לא ממש מנחמת אותי, מכאן ועד לקרוא לאוטו איום ונורא קצת רחוק לטעמי, אבל שוב לכל אחד סולם משלו וכל הסולמות לגיטימיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון של מסך מגע, או אפילו softkeys לפונקציות בסיסיות ברכב בעייתי מאד. נכון שזה שיא האופנה, אבל דעתי, ויש כאן לא מעט אנשים שמסכימים אתי, שמקומם לא ברכב.

 

אני עובד עם מכשירים מבוססי soft keys למעלה מ-30 שנה, ועם מסכי מגע קצת פחות, בערך מ-1993. כך שאי אפשר לומר שמבחינתי מדובר באיזה חידוש שאני לא מסוגל להתרגל אליו. אז כאשר מדובר באיזה כיוונון שעושים פעם בחיים או פעם בשנה, כמו התאמת מחשב הדרך - ניחא. אבל תפעול יומיומי של פונקציות בסיסיות כמו מזגן או רדיו\מדיה בתפריטים זו בעיה. יש חברות שמצאו את דרך הביניים, עם כפתורים פיזיים לפונקציות היומיומיות שמופעלות תוך נהיגה, ותפריטים לדברים שנעשים בעמידה (למשל תפעול מערכת הנווט), וזה הרבה יותר סביר. ההתבססות המוחלטת על המסך בעייתית. מבחינתי זה צריך להוריד כוכבים במבחני הבטיחות, אבל מי אני, זה שנוהג ברכב. שהמהנדסים שקשורים לתעשייה וצריכים לתמוך בה יקבעו.

 

דרך אגב, לגבי הקקטוס הראשון בו נהגתי (לפני כ-4 שנים) היו לי תלונות אחרות, במיוחד על תיבת הילוכים עם בורות רציניים. אבל היה מדובר בשילוב מנוע ותיבה שלא שווקו בארץ, אז אי אפשר להסיק לגבי הנהג הישראלי. הרכב בו נהגתי לאחרונה היה אוטומטי ולא שמתי לב לבעייתיות בכבישים ברדיוס 100 ק"מ מג'נבה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהחסרונות הגדולים ביותר של הרכב הזה, שבשבילי לפחות פשוט פוסלים אותו על הסף, לא עלו בשרשור הזה:

 

העדר פתח איוורור/מיזוג ימני לנוסע מקדימה וחלונות אחוריים שלא נפתחים למטה אלא רק הצידה למרווח צר.

 

דווקא השיפור בביצועי המנוע לא משנה דבר, גם לפני כן הוא נסע מספיק טוב להבנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי.

אני נוהג בקקטוס 2018ידנית דיזל. הרכב לדעתי כרכב ממש בסדר גמור לקבוצת המחיר שלו. צריכת הדלק שלו ממש מעולה. הוא זריז ומהנה מאוד לנהיגה הן הנוחת ישיבה והן ביצועי המנוע.

כיוונתי את ממשק הנהג פעם אחת בלבד ולא נוגע בזה יותר. רוב התפעול מתבצע אצלי דרך ההגה.

נכון, יש לדעתי בעיות מאוד קריטיות ברכב כמו מזגן לא משהוא... חלונות לא נפתחים(מאחור) והכי קריטי, מולטימדיה ללא ממשק לוויז או שווה ערך.....

לעניות דעתי. במחיר הנתון, רכב מהנה ומפנק כמקורי.

כל תוספת ברכב שלא מובנית, עלולה ליצור בעיות.

רחוק מלהיות רכב לא טוב. ההיפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר קצרות יותר :-)

PSA לא מפרסמים נתוני ביצועים לפי התקן האירופאי (שני נוסעים במשקל 75 ק"ג כל אחד וכד').

 

יש סתירה בדבריך או שלא הבנת את שכתבתי.

 

(הנתון שפרסמו 8.6 נראה לי אופטימי מדי.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהחסרונות הגדולים ביותר של הרכב הזה, שבשבילי לפחות פשוט פוסלים אותו על הסף, לא עלו בשרשור הזה:

 

העדר פתח איוורור/מיזוג ימני לנוסע מקדימה וחלונות אחוריים שלא נפתחים למטה אלא רק הצידה למרווח צר.

 

דווקא השיפור בביצועי המנוע לא משנה דבר, גם לפני כן הוא נסע מספיק טוב להבנתי.

 

הם עלו כבר בכל שרשורי העבר.

גם בזה, מי שחשוב לו חלונות מאחור - זה לא הרכב בשבילו.

 

אני עם מזגן או חלונות מקדימה. לא מרגיש בחסרון.

ברכב השני שלי אני יכול לספור על יד אחת את מספר הפעמים שבכלל מישהו פתח את החלונות מאחור, וגם זה היה רק בטעות.

 

 

לגבי הפתח של המזגן, בתחילה באמת חששתי מזה. אבל המזגן מקרר כ"כ טוב, שבפועל אין שום בעיה.

שוב, לטעמי בלבד.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סתירה בדבריך או שלא הבנת את שכתבתי.

 

(הנתון שפרסמו 8.6 נראה לי אופטימי מדי.)

 

הבנתי אותך וטעיתי בתיקון שלי :-(

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהחסרונות הגדולים ביותר של הרכב הזה, שבשבילי לפחות פשוט פוסלים אותו על הסף, לא עלו בשרשור הזה:

 

העדר פתח איוורור/מיזוג ימני לנוסע מקדימה וחלונות אחוריים שלא נפתחים למטה אלא רק הצידה למרווח צר.

 

דווקא השיפור בביצועי המנוע לא משנה דבר, גם לפני כן הוא נסע מספיק טוב להבנתי.

העדר פתח מיזוג לנוסע בצד ימין לא ממש מטריד אותי בהנתן שיש שניים מרכזיים כשכל אחד מהם ניתן לכיוון אינדיבידואלי, חשובה הרבה יותר לדעתי עוצמתו של המזגן כמו גם מיקום הפתחים המרכזיים, הבנתי שמבחינות אלו הקקטוס בסדר גמור. החלונות האחוריים כנ"ל, באוטו בו אני נוסע כבר למעלה מ 19 שנה, החלונות האלו לא נפתחו מעולם למרות שגם ילדים ישבו מאחור במשך השנים, גם יותר מדי רוח ובמיוחד יותר מדי רעש הדהוד מטריד לנהג. הפתרון הזה של חלון שנפתח הצידה, כמו בקקטוס, עדיף משתי בחינות אלו, יש איוורור ואין רעש מטריד מדי, אבל כאמור סולם וכיו"ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שכירת הדגם הראשון לפני 4 שנים והדגם השני לפני חודשים - בעיני רכב איום, ולו רק בגלל ממשק המשתמש. לוח מחוונים בלתי קריא בעליל, ולוח בקרה מסורבל לתפעול.

 

כמה זמן נהגת על הרכב? זכור לי שכאשר נהגתי על הגרנד קופה החדשה שנאתי אותה. בערך בגלל אותם דברים שאתה ציינת אשר קשורים בעיקר בממשק. אחרי כמה שבועות כבר לא היה אכפת לי והתחלתי להתרגל ובשלב הבא אפילו לאוהב אותה מאד. הדבר היחיד שהציק לי וקיים גם בקקטוס זה הבקרי מזגן אשר דורשים התעסקות יתרה. ממש צריך להוריד את העניים מהכביש כדי לשנות שם משהו וזה מאד מסוכן. נקווה שכולם ישכילו ללכת בדרך של הונדה ולהחזיר את הבקרים הישנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג מאז ומעולם בערך במכוניות עם חלונות אחוריים ״רגילים״ ופתחי מיזוג ״רגילים״ בצד הנוסע.

כשיש נוסע, משום מה הוא בדרך כלל נוסעת (?), מה שמבטיח סגירה מיידית של פתחי האיוורור ב-97% מהמקרים.

החלונות האחוריים נפתחו רק בטעות כשאיזה ילד שיחק עם המתג, וגם אז, זה תמיד גרר סגירה מיידית

עקב רעש איום ונורא או ויברציות (הדהוד) של אוויר.

 

אני מבין שיש מגזרים מסוימים (בנים לנהגי טרקטור?) שאוהבים לנסוע בכל שעות היממה ובכל מזג אוויר

עם 4 חלונות פתוחים, כולל בנסיעה בינעירונית, אבל מדובר במיעוט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם חברה צעירים שנוהגים להשמיע לכל הסביבה

את המוזיקה שהם אוהבים בקול רם.

 

לכן אצלם תמיד יהיו 4 החלונות ברכב פתוחים לרווחה

ולהם הרכב סיטרואן קקטוס אינו מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא מתאים להם עוד הרבה לפני החלונות - כי יש לו פוזה של חתול דרוס

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג מאז ומעולם בערך במכוניות עם חלונות אחוריים ״רגילים״ ופתחי מיזוג ״רגילים״ בצד הנוסע.

כשיש נוסע, משום מה הוא בדרך כלל נוסעת (?), מה שמבטיח סגירה מיידית של פתחי האיוורור ב-97% מהמקרים.

החלונות האחוריים נפתחו רק בטעות כשאיזה ילד שיחק עם המתג, וגם אז, זה תמיד גרר סגירה מיידית

עקב רעש איום ונורא או ויברציות (הדהוד) של אוויר.

 

אני מבין שיש מגזרים מסוימים (בנים לנהגי טרקטור?) שאוהבים לנסוע בכל שעות היממה ובכל מזג אוויר

עם 4 חלונות פתוחים, כולל בנסיעה בינעירונית, אבל מדובר במיעוט.

מה נהגי טרקטור קשורים פה?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...