Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"משטרה? שיבואו, בשמחה".

 

קצת בטחון מופרז יש לו... :?

הם באמת יבואו,יסגרו לו את החגיגה ויחלקו קנסות והורדות...

 

נ.ב - יש לי 666 הודעות! :evil:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אני לא חושב שמותר למשטרה להיכנס לשטח פרטי ללא צו.

אני לא יודע,אבל נניח שזה כך.

אז הם יבואו עם צו...מה הבעיה?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

זה עולה 70 ש"ח, מה שאומר שזה עדיין לא ימרכז את הערסים למקום אחד.

וזה אפילו לא רבע רשמי, חבל שיסגרו את המקום.

פורסם
זה עולה 70 ש"ח, מה שאומר שזה עדיין לא ימרכז את הערסים למקום אחד.

וזה אפילו לא רבע רשמי, חבל שיסגרו את המקום.

כך כנארה יהיה...

 

אני אישית לא הייתי נכנס למקום אפילו כצופה. אין תקנות בטיחות, צוותי הצלה וכו'.

זה לא משחק ילדים, כל הסיפור הזה יכול להגמר מאוד רע.

פורסם

כרגע הישורת היא באורך 250 מטר. יש כוונה להאריך אותה שתספיק למירוצי דראג לרבע מייל, ואני מעריך שביחד עם אזור הבלימה זה 600-700 מטר לפחות. אני מקווה שיש להם מספיק מקום.

פורסם

אין בארץ מתחמי דיסטרקשן דרבי? ואם יש מי יודע איפה? ואם אין מי בא להקים?

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם
אין בארץ מתחמי דיסטרקשן דרבי? ואם יש מי יודע איפה? ואם אין מי בא להקים?

תצא לכבישים בארץ... יש שם פעילויות דומות...

פורסם
כרגע הישורת היא באורך 250 מטר. יש כוונה להאריך אותה שתספיק למירוצי דראג לרבע מייל, ואני מעריך שביחד עם אזור הבלימה זה 600-700 מטר לפחות. אני מקווה שיש להם מספיק מקום.

קווטר מייל זה כ-400 מטר לא? תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם
קווטר מייל זה כ-400 מטר לא? תקנו אותי אם אני טועה.
אז עם 250 מטר עושים הלוך-חזור, לא?

:roflmao:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

רבותי!

 

אל תזלזלו !! אני מבין את החרמנות ואת הסחבת במיסוד הספורט המוטורי, אבל בעל האתר צריך לקחת אחריות ולא רק כסף, ישנם חוקי בטיחות למירוצי תאוצה, תיישם את זה לפחות,

תאונה קטלנית אחת וכולם יאכלו אותה.

×
×
  • תוכן חדש...