Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בדיוק מה שלא צריך בשביל קידום הספורט המוטורי בארץ . יש לו בטחון עצמי מופרז, הוא לא מאורגן אפילו לרייסים של אופניים שלא לדבר על קורקינטים , זה הדבר הכי פחות בטיחותי שיש , לא חוקי ואני לא רואה שום סיבה לשלם 70 שקל בשביל ללחוץ שאפשר לעשות את זה בחינם וזה יהיה חוקי בדיוק באותה המידה ... :?

XJR

פורסם

סוף סוף מישהו עם ביציים שמוכן לתרום ולארגן כצת אקשן, לעזור לנו לפרוק מתחים ולחצים, במקום לעשות זאת על הכבישים אז למה לא ?

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
סוף סוף מישהו עם ביציים שמוכן לתרום ולארגן כצת אקשן, לעזור לנו לפרוק מתחים ולחצים.
אתה בדיוק מסוג הלקוחות שהוא רוצה. כאלו שלא יבינו את הבעייתיות בנושא.

פורסם

תשמע, אני מבין טוב מאוד את " הבעיתיות שבנושא" , ולא אכפת לי בגרוש, בהתחלה יהיה קצת בלאגן אבל עם הזמן הכול יסתדר, למה בארה"ב הכול מסודר יפה וטוב? ואל תגיד בגלל ששם זה חוקי ומקצועי!!! גם אנחנו יכולים לשאוף להגיע לרמה כלשהי.

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
תשמע, אני מבין טוב מאוד את " הבעיתיות שבנושא" , ולא אכפת לי בגרוש, בהתחלה יהיה קצת בלאגן אבל עם הזמן הכול יסתדר, למה בארה"ב הכול מסודר יפה וטוב? ואל תגיד בגלל ששם זה חוקי ומקצועי!!! גם אנחנו יכולים לשאוף להגיע לרמה כלשהי.
וקבלות הוא יחלק? עשה לי טובה, העסק הזה יהיה שחור יותר מהאספלט שאתה נוסע עליו. בחיים לא הייתי משלם כסף, ועוד כל כך הרבה כסף בשביל רייסים.

למשטרה לא תהיה שום בעיה להוציא צו.

אם הייתי פותח בית זונות אצלי בחצר אתה חושב שהמשטרה לא היתה עושה כלום כי זה שטח פרטי?

 

אישור עסק הוא בחיים לא יקבל.. :-)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
וקבלות הוא יחלק? עשה לי טובה, העסק הזה יהיה שחור יותר מהאספלט שאתה נוסע עליו. בחיים לא הייתי משלם כסף, ועוד כל כך הרבה כסף בשביל רייסים.

למשטרה לא תהיה שום בעיה להוציא צו.

אם הייתי פותח בית זונות אצלי בחצר אתה חושב שהמשטרה לא היתה עושה כלום כי זה שטח פרטי?

 

אישור עסק הוא בחיים לא יקבל.. :-)

בגלל זה צריך להגיע לשם עד כמה שיותר מהר כדי להפיק את המרב (תרתי משמע) לפני שסוגרים

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
קווטר מייל זה כ-400 מטר לא? תקנו אותי אם אני טועה.
אתה צודק לגמרי, אבל אחרי שהמכוניות מגיעות ל-400 מטר הן צריכות לבלום.
פורסם
אתה צודק לגמרי, אבל אחרי שהמכוניות מגיעות ל-400 מטר הן צריכות לבלום.

מה לבלום? העיקר שהוא לקח אותו... :|

 

ולעצם העניין, לפי דעתי זה דבר די מפגר משתי סיבות:

 

1. ראשית האם זה יהיה בטוח לצופים או לנהגים? מי מבטיח שהערסמוביל לא יתחיל להתפרק באמצע ולעוף לצדדים?

 

2. זה לא ממש יפתור את בעיית ה"רייסים" בכבישים... ראשית לא כולם יהיו מוכנים לשלם 70 ש"ח בשביל זה, שנית אני די בטוח שמי שגר בחיפה או בדרום לא יסע עד לשם כדי לעשות "פתיחות" עם מישהו...

×
×
  • תוכן חדש...