Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פות"ש - לא ציינת מה צרכיך מהרכב.

 

אתה נעול על הסיוויק, אבל האם זה הרכב המתאים לצרכיך?

 

מזכיר לי את הבחור שקנה ממני לפני 9 שנים את הקורולה אושריקו, שהיתה בת 12 פלוס. בחור צעיר שציין שזו הפעם הראשונה שבה הוא רוכש רכב שאינו הונדה. שחרר את הנעילה ובחר במשהו קצת פחות "מגניב", אבל עם יתרונות אחרים. אם אתה לא זקוק לרכב משפחתי אולי עדיף להסתפק במשהו יותר קטן אבל פחות שחוק, כזה שגם יעלה לך פחות בתחזוקה השוטפת. וחוץ מזה, אם תשחרר את הנעילה שלך על דגם מסויים יתגלה לך מבחר עצום של רכבים מתאימים אחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספציפית ברכב הזה עם המנוע 1.8, בהנחה ואתה רוכש רכב לטווח ארוך אז הייתי מתפשר על ק"מ ומוריד במחיר למוכר על ק"מ גבוה, המנועים האלה זכו לכינוי BULLETPROOF בפורומים בחול, פשוט עובדים בלי הפסקה ובעלי אורך חיים של דיזל.

עברתי לסקייטבורד

פורסם
רוצה להתייעץ איתכם לגבי בחור שמוכר יד ראשונה שנתון 2009 עם 145K קילומטר. דיברתי איתו קצת והוא רשם לי די מגילה של דברים שהוא החליף/תיקן - האם לדעתכם אלו דברים קריטיים?

[ATTACH=CONFIG]522596[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]522597[/ATTACH]

 

זה ממש לא מגילה. נראה היגיוני לגמרי סה"כ רכב בן 10 והתקציב שלך ככה נראים פני הדברים. בכל זאת בוא נתאם ציפיות - אתה לא הולך הרי לסוכנות לקנות מהניילונים.

פורסם
פות"ש - לא ציינת מה צרכיך מהרכב.

 

אתה נעול על הסיוויק, אבל האם זה הרכב המתאים לצרכיך?

 

מזכיר לי את הבחור שקנה ממני לפני 9 שנים את הקורולה אושריקו, שהיתה בת 12 פלוס. בחור צעיר שציין שזו הפעם הראשונה שבה הוא רוכש רכב שאינו הונדה. שחרר את הנעילה ובחר במשהו קצת פחות "מגניב", אבל עם יתרונות אחרים. אם אתה לא זקוק לרכב משפחתי אולי עדיף להסתפק במשהו יותר קטן אבל פחות שחוק, כזה שגם יעלה לך פחות בתחזוקה השוטפת. וחוץ מזה, אם תשחרר את הנעילה שלך על דגם מסויים יתגלה לך מבחר עצום של רכבים מתאימים אחרים.

 

סטודנט, צריך רכב שיחזיק לי עליות באיזור חיפה ונשר. הצורה של ההונדה מושכת אותי מאוד, גם מבפנים וגם מבחוץ.

פורסם (נערך)

בתור חיפאי שנוהג בעיר למעלה מ-42 שנה (לא כולל לימוד נהיגה על אסקורט 1300 מהדור הראשון) - צא מהלחץ עם העליות. גם אלטו יסתדר בלי קושי, בודאי עם נהג או נהג + נוסע אחד.

 

במצבך אתה צריך להיות מעשי, לרכוש רכב לפי השכל ולא לפי הלב. לא מבין למה סטודנט צריך רכב משפחתי, אלא אם נופלת לידיו איזו מציאה חריגה.

 

דרך אגב, אם הלימודים שלך בחיפה, ואתה לא גר באיזה חור מנותק, תחב"צ +\- שכירת דירה יהיו הפתרון הטוב ביותר.

 

ועוד עצה קטנה. אם אין איזו מגבלה בריאותית השקע כמה לירות והשלם רשיון לידני. יפתח לך הרבה אופציות בבחירת הרכב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...