Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום יצא לסקוטר לבלות קצת זמן עם אלו שאחראים, בין השאר, לחוקים שונים בתחום התחבורה. על הפרק היו נושאים כמו החוק להחרמת כלי רכב, אכיפה אוטומטית, תשתיות ועוד.

סקוטר שמאוד לא אוהב את הלכי המחשבה הללו, חשב שאולי בשיחה פתוחה הוא יצליח להבין את הלך המחשבה שמביא לחקיקה כל כך דרקונית ואטומה.

וסקוטר אכן הבין, בגילוי לב הוא שמע כי העוסקים בתחום רואים מטרה אחת בלבד, הקטנת היפגעות בתאונות דרכים ולא משנה מה המחיר, איכות החיים של כל שאר המשתמשים בכביש אינה פרמטר כלל מבחינתם.

סקוטר שעוסק קצת בתחלופה בין איכות חיים לחיים עצמם נדהם מהפער הידע הקיים במשרד התחבורה, כמעט 25 שנה אחרי התיאוריות הבסיסיות בתחום, עכשיו סקוטר מבין הרבה יותר טוב דברים שהתקשה להבין קודם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
עכשיו סקוטר מבין הרבה יותר טוב דברים שהתקשה להבין קודם.

והוא:?:

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
היום יצא לסקוטר לבלות קצת זמן עם אלו שאחראים, בין השאר, לחוקים שונים בתחום התחבורה. על הפרק היו נושאים כמו החוק להחרמת כלי רכב, אכיפה אוטומטית, תשתיות ועוד.

סקוטר שמאוד לא אוהב את הלכי המחשבה הללו, חשב שאולי בשיחה פתוחה הוא יצליח להבין את הלך המחשבה שמביא לחקיקה כל כך דרקונית ואטומה.

וסקוטר אכן הבין, בגילוי לב הוא שמע כי העוסקים בתחום רואים מטרה אחת בלבד, הקטנת היפגעות בתאונות דרכים ולא משנה מה המחיר, איכות החיים של כל שאר המשתמשים בכביש אינה פרמטר כלל מבחינתם.

סקוטר שעוסק קצת בתחלופה בין איכות חיים לחיים עצמם נדהם מהפער הידע הקיים במשרד התחבורה, כמעט 25 שנה אחרי התיאוריות הבסיסיות בתחום, עכשיו סקוטר מבין הרבה יותר טוב דברים שהתקשה להבין קודם.

סקוט אי אפשר לזרוק פצצה ואחר להשאיר אותנו במתח. אז לכן אולי תשתף אותנו בפער?

 

דרך אגב אם מדברים על פצצות, מה דעתך על זה? וזה למכירה

http://www.moto.it/epoca/consulta03.asp?EID=486080

פורסם
סקוט אי אפשר לזרוק פצצה ואחר להשאיר אותנו במתח. אז לכן אולי תשתף אותנו בפער?

 

דרך אגב אם מדברים על פצצות, מה דעתך על זה? וזה למכירה

http://www.moto.it/epoca/consulta03.asp?EID=486080

דברים כהוויתם, סקוטר פגש אנשים בעלי ראיה חד ממימדית הבטוחים בצדקתם בלי כל יכולת לראות גוונים אפורים שלא לדבר על צבעים נוספים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
דברים כהוויתם, סקוטר פגש אנשים בעלי ראיה חד ממימדית הבטוחים בצדקתם בלי כל יכולת לראות גוונים אפורים שלא לדבר על צבעים נוספים.
רואה גוונים? צבעים נוספים? בסוף יסתבר שהבחור על אקסטזי.

אתה צריך להפסיק עם הסוכריות אם אנד אם , הן לא מטיבות איתך.:wink:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

סקוטר צר לי לאכזב אותך, כאחד שגם התעסק עם הליכי חקיקה (לא בתחום הזה בהכרח). אל תצפה לגדולות ונצורות. בסופו של יום מדובר בפקידות ממונה, שבמדינה שלנו (וזה כבר מעבר להשקפה פוליטית) לרוב הקשר בין יכולותיה המקצועיות והתפקיד שהיא ממלא שווה ערך לשימוש בהארלי ככלי אנדורו מקצועי.

לרוב אלו טכנוקרטים קטנים שהשקפת עולם הצטמצמה למסדרונות ריצוי השר התורן או מנכ"ל המשרד התורן. הפער בין העולם הממששלתי ציבורי לעולם הפרטי בכול תחום הוא מדהים.

לצערך וצער כולנו, כמה ש"השורה התחתונה מעניינת" אותם הדרך העקומה של המימוש יוצרת לא פחות נזק.

ואם כבר סוכריות צבע.....אחד השרים לשעבר הוא "יבואן" בכיר של סוכריות כייף, שהיום עבר להיות "מועמד לחתונה" עם פריד שותפו לתא.:smilecolr:silly::multi:

 

אין כמו ממתקי "הכיף" של דוקטור שגב.......:popcorn:

פורסם
סקוטר צר לי לאכזב אותך, כאחד שגם התעסק עם הליכי חקיקה (לא בתחום הזה בהכרח). אל תצפה לגדולות ונצורות. בסופו של יום מדובר בפקידות ממונה, שבמדינה שלנו (וזה כבר מעבר להשקפה פוליטית) לרוב הקשר בין יכולותיה המקצועיות והתפקיד שהיא ממלא שווה ערך לשימוש בהארלי ככלי אנדורו מקצועי.

לרוב אלו טכנוקרטים קטנים שהשקפת עולם הצטמצמה למסדרונות ריצוי השר התורן או מנכ"ל המשרד התורן. הפער בין העולם הממששלתי ציבורי לעולם הפרטי בכול תחום הוא מדהים.

לצערך וצער כולנו, כמה ש"השורה התחתונה מעניינת" אותם הדרך העקומה של המימוש יוצרת לא פחות נזק.

ואם כבר סוכריות צבע.....אחד השרים לשעבר הוא "יבואן" בכיר של סוכריות כייף, שהיום עבר להיות "מועמד לחתונה" עם פריד שותפו לתא.:smilecolr:silly::multi:

 

אין כמו ממתקי "הכיף" של דוקטור שגב.......:popcorn:

וכמו שאר הדברים, הוא קיבל רק 5 שנים בפנים שמתוך זה הוא יהיה אולי שנתיים.

 

אבל הבחור מסכן, תחשוב איזה ירידה באיכות החיים, צריך לקצר לו עוד קצת, שלא יסבול:roll:

פורסם
סקוטר צר לי לאכזב אותך, כאחד שגם התעסק עם הליכי חקיקה (לא בתחום הזה בהכרח). אל תצפה לגדולות ונצורות. בסופו של יום מדובר בפקידות ממונה, שבמדינה שלנו (וזה כבר מעבר להשקפה פוליטית) לרוב הקשר בין יכולותיה המקצועיות והתפקיד שהיא ממלא שווה ערך לשימוש בהארלי ככלי אנדורו מקצועי.

לרוב אלו טכנוקרטים קטנים שהשקפת עולם הצטמצמה למסדרונות ריצוי השר התורן או מנכ"ל המשרד התורן. הפער בין העולם הממששלתי ציבורי לעולם הפרטי בכול תחום הוא מדהים.

לצערך וצער כולנו, כמה ש"השורה התחתונה מעניינת" אותם הדרך העקומה של המימוש יוצרת לא פחות נזק.

בדיוק כמו מקצועי שלי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...