Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ישנו הבדל בין 3 המחשבים של NUC ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לפני כ-5 שנים קניתי MINI PC לחדר שינה , מחשב קטן עם ביצועים בהחלט סבירים של חברת ג'יגבייט.

המחשב עבד ללא הפסקה עד היום ,היום נמאס לו :)

הדרישות די צנועות -גלישה\סרטים\טורנטים\אופיס.

המחשב יחובר לטלוויזיה עם HDMI (בעתיד אשדרג לאחת שתתמוך ב4K)

כמו כן, המחשב יחובר עם כבל לאינטרנט .

בעתיד אוסיף גם סאונד בר לשיפור הסאונד .

יש לי SSD וראם מסוג DDR3L .

קרוב לוודאי אתקין 2 מערכות הפעלה-אנדרואיד לסרטים ו-WIN לכל השאר .

מצאתי בפלונטר 3 דגמי NUC במחיר זהה (1203 ש"ח)-קישור לקובץ

האם ישנו הבדל כלשהו בין הדגמים ?

תודה

פורסם

לא שמתי לב להבדלים משמעותיים בין ה-3

מעניין אם ניתן לנצל את ה ssd הישן?

אם מומלץ לבחור בראם ddr4, אעשה זאת

תקציב מקס' כ' 1400₪

אם ישנם מותגים זולים יותר, אשמח להמלצה

בסופו של דבר, מה שחשוב זה הרכיבים בפנים ולא העטיפה הנוצצת מבחוץ

פורסם (נערך)

האסרוק עם רייזן משתלמים יותר והמעבד לא מולחם אז אין בעיה לשדרג בעתיד.

https://www.plonter.co.il/products_results3.tmpl?command=search&db=^catalog.txt&eqdescriptiondatarq=ASRock&wakey_wordsdatarq=DeskMini&price_totaltype=num&price_totalsort=1&max=400&cart=15656995871499543383&sortitems=0

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם (נערך)

המפרט המקביל (מבחינת מחיר) של הסרוק לנאק:

DeskMini 300 System - AMD Athlon 240GE, 8GB (2x4GB) 2666hz, 120GB SATA SSD - A300M-STX - AMD AM4 Socket CPU Raven Ridge, Bristol Ridge (With GPU Only), up to 65W - 2x SODIMM DDR4 2400/2933Mhz Up to 32GB - HDMI, DisplayPort, D-Sub (supports up to 2 displays simultaneously) - 1x M.2 (key E 2230) Slot for WiFiBT Module, 1 x M.2 SSD Slot (Supports type 2280 M.2 PCIe Gen3 x4) - 2x 2.5 Inch HDD/SSD - Realtek ALC233 Audio - Realtek RTL8111H LAN - 1x USB 2.0, 2x USB 3.0, 1x USB 3.0 (Type-C), 1x Headphone with MIC , 1x MIC-In - 155x155x80mm - Optional VESA Adapter and Wifi,Bluetooth adapter not included.

 

מה ההבדלים בין השניים חוץ מהעובדה שהאסרוק מגיע כבר עם ssd וזיכרון ראם ויכולת השדרוג העתידית?

 

נ. ב יש לי 350 ג'יגה(2 ssd) לא מנוצלים

אם אתקין אותם (ישנה אפשרות כזו) על האסרוק לאחר הקנייה, אאבד אחריות או שאני טועה?

תודה

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם

זה רק הצעה למפרט, אפשר לשנות, להסיר או לקנות במקום אחר כל רכיב. אתה יכול להשתמש בכונן שלך, האחריות פר רכיב.

הדגם המקביל עם 2200G המעבד והמאיץ הגרפי מהירים יותר מאשר ה8109U עם ליבה כפולה בנוק. הפער זה בערך הSSD שיש לך.

פורסם

קודם כול לאסרוק וגיגהבט יש דגמים מקבילים עם מעבדים של אינטל. במפרט שהצגת יש SSD.

הדגמים לא ככ נפוצים אז קצת קשה להשוות, אבל הביצועים ב8109 קצת יותר טובים מהאתלון.

אם אתה משווה את הנוק מול 2200G, הרייזן עדיף באופן משמעותי.

פורסם

1200-1400 ש"ח.

 

עבור סרטים \סדרות וגלישה המהווים 80% מהשימוש הייתי קונה NVIDIA SHIELD

העניין הוא שמדי פעם צריך גם גישה לתוכנות אופיס וכאן אין תחליף לוונדוס ולכן הכי נכון לדעתי יהיה לקנות מחשב ולהתקין עליו 2 מערכות הפעלה-ווינדוס +אנדרואיד .

פורסם
אשמח לקבל לינק למפרט של

2200G ללא SSD , עם ראם .



תודה רבה

קשה לקשר משם תריץ בפלונטר חיפוש על A300-2200G ותסיר SSD דרך השינוי במפרט.

אנדראויד על פיסי די בעייתי, אולי כדאי לשקול סטרימז זול ליתר.

פורסם

שילוב בין סטרימר אנדרואיד חזק כמו למשל השילד +ssd חיצוני

יכל להיות אידאלי, השאלה עד כמה זה ניתן למימוש?

על השילד יופעלו סרטים/סדרות/משחקים ועל הssd יהיה ווינדוס שיריץ אופיס בנוחות.

ישנו מתאם שיהפוך את הssd שלי לחיצוני

השאלה כיצד ניתן לעבור בין הסטרימר לssd בצורה נוחה?

×
×
  • תוכן חדש...