Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חברים, אני אחרי טיפול גדול לרכב הוחלף רצועת טיימינג כולל 3 רצועות הגה,מזגן,אלטרנטור.

פתאום הרכב עושה את הרעש שצירפתי בסרטון, בהתחלה זה היה רק בהנאה עכשיו לפעמים גם בלחיצת גז ראשונית.

ממה זה נובע?

הסרטון:

פורסם

זה מפסיק כשהמנוע מתחמם?

 

הרצועות חדשות ממה שאני מבין.

 

יכול להיות עניין של מותחן - אולי בהרכבה של הרצועות החדשות, במידה ולא מדובר במותחן אוטומטי - לא כיוונו בורג מותחן (בד"כ הבורג הזה נמצא בתושבת האלטרנטור) למתח נכון.

 

יכול להיות שאחד הפוליים לא מכוון על אותו הקו עם שאר הפולים לאחר ביצוע עבודת הטיימינג והרצועה לא מסתובבת ישר.

 

תביט ברצועות - אתה מזהה מאיפה מגיע הרעש?

הרצועה מסתובבת בלי לזוז לצדדים?

 

אם אתה מתיז קצת מים על הרצועה או על אחד הפולים - הרעש נעלם?

 

בכל מקרה - היית בטיפול גדול ונראה שזה קשור - הייתי חוזר לשם ומבקש לבדוק את ההרכבה של הרצועות ובדיקה של כל הברגים שנגעו בהם בזמן טיפול הטיימינג - ההימור שלי - מותחן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
זה מפסיק כשהמנוע מתחמם?

 

הרצועות חדשות ממה שאני מבין.

 

יכול להיות עניין של מותחן - אולי בהרכבה של הרצועות החדשות, במידה ולא מדובר במותחן אוטומטי - לא כיוונו בורג מותחן (בד"כ הבורג הזה נמצא בתושבת האלטרנטור) למתח נכון.

 

יכול להיות שאחד הפוליים לא מכוון על אותו הקו עם שאר הפולים לאחר ביצוע עבודת הטיימינג והרצועה לא מסתובבת ישר.

 

תביט ברצועות - אתה מזהה מאיפה מגיע הרעש?

הרצועה מסתובבת בלי לזוז לצדדים?

 

אם אתה מתיז קצת מים על הרצועה או על אחד הפולים - הרעש נעלם?

 

בכל מקרה - היית בטיפול גדול ונראה שזה קשור - הייתי חוזר לשם ומבקש לבדוק את ההרכבה של הרצועות ובדיקה של כל הברגים שנגעו בהם בזמן טיפול הטיימינג - ההימור שלי - מותחן.

 

 

 

נתתי מבט על הרצועות, נראות שהם מסתובבות באופן תקין.

עם המים לא יצא לי לבדוק.

אבל שמתי לב שלאט לאט הרעש מתעצם.

 

רצועות אביזרים לא מתוחות. חזור למוסך שיימתח לך כמו שצריך כי אם הן מרעישות כך שהן חדשות הן ירעישו לך יותר שהן יתחחילו להתרכך.

 

הבן אדם שעשה לי את הטיפול לא עונה לי כרגע, כמה זה דחוף ?

ובמידה ואני אלך למוסך באזור כמה אמורה לעלות עבודה כזו ?

×
×
  • תוכן חדש...