Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ברשותי יונדאי i30 2013

137 קמ נרכשה לפני חודשיים

נדלקה לי מנורת chack engine צהובה, לאחר חיבור רכיב למחשב רכב עלתה תקלה p0420 כנראה הצטברות של פיח או שחיישן חמצן אחורי תקול.

כמו כן הרכב נוסע חלק, ללא רעשים, סוחב כמו שצריך, ולא מוציא עננות עשן שחור מהאגזוז כך שבטוח זה לא ממיר.

 

אני מחפש מוסך אמין ומקצועי ושלא ישחט אותי במחיר באיזור חיפה, שיטפל בבעיה, ויעשה לי טיפול יישור קו לרכב לאחר קניה.

אשמח להמלצות על מוסכים, תודה!

פורסם

זה בסבירות גבוהה ממיר, תקלת יעילות ממיר נמוכה לא מתעפיינית בתופעות שרשמת.

 

בתור התחלה תאפס את התקלה ותראה האם היא חוזרת.

 

 

פורסם (נערך)

כעיוון שמדובר בשני מקרים דומים על פניו,ממליץ לקרוא את השרשור הזה ולנסות את מה שהוצע בו:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?677065-Check-Engine-%D7%90%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i25-2011-%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8-%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99-%D7%90%D7%95-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%97%D7%9E%D7%A6%D7%9F

אם בסופו של דבר תזדקק להחלפת ממיר,פנה אל האחים דרעי ברחוב השיש-הם מתעסקים לא רק ברדיאטורים,אלא גם בממירים ואגזוזים ואם לא,יש לפניהם או אחריהם (תלוי מאיזה כיוון אתה מגיע) מוסך ייעודי לממירים/אגזוזים.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
כעיוון שמדובר בשני מקרים דומים על פניו,ממליץ לקרוא את השרשור הזה ולנסות את מה שהוצע בו:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?677065-Check-Engine-%D7%90%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i25-2011-%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8-%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99-%D7%90%D7%95-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%97%D7%9E%D7%A6%D7%9F

אם בסופו של דבר תזדקק להחלפת ממיר,פנה אל האחים דרעי ברחוב השיש-הם מתעסקים לא רק ברדיאטורים,אלא גם בממירים ואגזוזים ואם לא,יש לפניהם או אחריהם (תלוי מאיזה כיוון אתה מגיע) מוסך ייעודי לממירים/אגזוזים.

ברכיב שחיברנו רשום bank2-חיישן חמצן אחורי, יש מצב שהחיישן עצמו מלוכלך קצת ורק צריך לנקות? חבר שחיבר את הרכיב עובד באוויס וגם לומד הנדסאי רכב אמר שכנראה זה חיישן חמצן אחורי וצריך רק לנקות אותו או להחליפו.

בכל מקרה אם זה לא ממיר כמה עולה חיישן חמצן?

פורסם

עדן,אל תחליף סתם חלקים,אל תנחש ואל תקצר דרך.

אבחון נכון פותר בעיה ב 99% (יש פה שרשורים על קוד תקלה שרומז על X ובסוף התברר שליד אותו ה X דווקא יש Y דפוק).

עוד לפני אבחון הייתי מנסה תוסף דלק- במקרה הגרוע נזרקו 90-100 ש"ח לפח אבל במקרה הטוב,נפטרת מהתקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
עדן,אל תחליף סתם חלקים,אל תנחש ואל תקצר דרך.

אבחון נכון פותר בעיה ב 99% (יש פה שרשורים על קוד תקלה שרומז על X ובסוף התברר שליד אותו ה X דווקא יש Y דפוק).

עוד לפני אבחון הייתי מנסה תוסף דלק- במקרה הגרוע נזרקו 90-100 ש"ח לפח אבל במקרה הטוב,נפטרת מהתקלה.

תודה רבה על העזרה קודם כל!

איזה תוסף אתה ממליץ ליונדאי (אין לי שמץ איך עושים גם חחח נהג חדש) והאם כדאי לאפס את התקלה לאחר הוספת התוסף?

ועוד דבר במידה והתקלה תחזור על איזה מוסך אתה ממליץ באיזור חיפה שיאתר את התקלה יטפל בה ולא ישחט במחיר וכמובן לא יחליף סתם דברים שלא צריך, וגם יעשה טיפול לאחר קניה

עריכה אחרונה על ידי Eden Butbul
פורסם (נערך)

תדלק מיכל דלק מלא והוסף פחית אחת של BG K44 לתוך הטנק.

סע 300-400 ק"מ וחזור לספר לנו,האם המנורה דולקת או נכבתה- אין צורך לאפס כלום (חוץ מאולי האודומטר- שעון הק"מ שתדע כמה נסעת)

המנורה נכבתה- הרווחת.

המנורה עדיין דולקת- לגשת למכון הזרקות דלק/מומחה לאגזוזים לאבחון.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
תדלק מיכל דלק מלא והוסף פחית אחת של BG K44 לתוך הטנק.

סע 300-400 ק"מ וחזור לספר לנו,האם המנורה דולקת או נכבתה- אין צורך לאפס כלום (חוץ מאולי האודומטר- שעון הק"מ שתדע כמה נסעת)

המנורה נכבתה- הרווחת.

המנורה עדיין דולקת- לגשת למכון הזרקות דלק/מומחה לאגזוזים לאבחון.

מכיר מוסך שיוכל לעשות את זה באיזור חיפה קריות? וגם על הדרך את הטיפול לאחר קניה

פורסם

להוסיף את התוסף לאחר התדלוק אתה יכול בעצמך ואם לא,תוכל לבצע זאת בתחנת דלק שמספקת שירות מלא כמו תחנות TEN.

מוסך מומחה יונדאי הוא סלאח מוטורס נמצא ברחוב האשל"ג (ברמזור של מרכזית המפרץ -בנסיעה לכיוון חיפה,אתה פונה שמאלה ומשם זה באחד הרחובות הפנימיים).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

עידכון:הנורה כבתה לבד היום, ביום יום אני עושה נסיעות קצרות 10-15קמ היום עשיתי נסיעה יותר ארוכה ומשום מה הנורה נעלמה.

מקווה שלא תחזור

×
×
  • תוכן חדש...