Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

saharh135

הונדה סיוויק 2017-2019 , 1 טורבו נגד 1.5 טורבו

שימו לב! השרשור הזה בן 324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

היי

הסתכלתי קצת ביד 2 ובאתרים דומים לגבי רכישת הונדה סיוויק משנה 2017 ומעלה, מכיוון שהרכב מאובזר בצורה טובה כולל אבזור בטיחות מצוין.

ראיתי בעיקר 1.5 במחירים לא רעים יחסית

 

אך שמעתי שיש בעיות עם המנוע או משהו כזה

 

הונדה 1 ליטר כמעט ולא מצאתי והאמת שאין לי בעיה לקנות את ה1 ליטר מכיוון שאני לא בהכרח מחפש ביצועים של ספורט

ביצועים טובים+- זה מספיק לי בהחלט!

 

מה אתם חושבים?

 

באמת כדאי להתרחק מ1.5 ?

לחפש רק 1 ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש ממש אין לך ממה לפחד בכלל .

ה1.5 טורבו זה המנוע נכי אמין בקטגוריה

אני עם הרכב הנ"ל צבע לבן 2018 ינואר

מדהים

ואני בדקתי לקוחות שקנו

חוץ מטיפול שמן שעושים כל 10 K בערך לפעמים גם פחות

המחשב מראה לך מתי להחליף שמן אין כלום

קח את 1.5 בלי למצמץ

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעלים של 1.5 ומכיר עוד כמה אנשים שמחזיקים, לאף אחד אין שום בעיות מיוחדות.

מה שכן יש צורך להחליף שמן כל 7000 אלף בערך והרכב נותן לגבי זה התראה.

ההבדל בין 1.5 ל1.0 הוא גדול מבחינת אבזור וגם המנוע חלש משמעותית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תקנה את ה1.0, דלה מאוד באבזור וגם באיכות, אפילו ההגה ללא ציפוי עור.

 

ונושא התחזוקה כל כ7500 ק"מ תקף ל2 מנועי הטורבו , 1.0 ו1.5, בינתיים אין שמועות על תקלות מעבר לזה, ואכן המחשב נותן התראה מלפני 3000 ק"מ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתם לשנות ה80? עושים החלפת שמן כל 7000 ק"מ.....

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני בחלק מדגמי VAG צריכת שמן של חצי ליטר ל1000 קילומטר זה תקין.

פתאום להחליף כל 7000 נשמע סבבה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ממש ממש אין לך ממה לפחד בכלל .

ה1.5 טורבו זה המנוע נכי אמין בקטגוריה

אני עם הרכב הנ"ל צבע לבן 2018 ינואר

מדהים

ואני בדקתי לקוחות שקנו

חוץ מטיפול שמן שעושים כל 10 K בערך לפעמים גם פחות

המחשב מראה לך מתי להחליף שמן אין כלום

קח את 1.5 בלי למצמץ

 

באופן וודאי זה לא כזה נורא? ראיתי הרבה פוסטים שליליים על זה

מה הופך את המנוע להכי אמין בקטגוריה ?

מה לגבי צריכת הדלק אגב?

המון תודה!

 

אני בעלים של 1.5 ומכיר עוד כמה אנשים שמחזיקים, לאף אחד אין שום בעיות מיוחדות.

מה שכן יש צורך להחליף שמן כל 7000 אלף בערך והרכב נותן לגבי זה התראה.

ההבדל בין 1.5 ל1.0 הוא גדול מבחינת אבזור וגם המנוע חלש משמעותית.

 

באופן וודאי זה לא כזה נורא? מה זה אומר ההחלפת שמן? זה כלכך שלילי ?

במה ה1.5 יותר מאובזר מה1.0 ?

מה לגבי צריכת הדלק אגב?

המון תודה על ההתייחסות!

 

אל תקנה את ה1.0, דלה מאוד באבזור וגם באיכות, אפילו ההגה ללא ציפוי עור.

 

ונושא התחזוקה כל כ7500 ק"מ תקף ל2 מנועי הטורבו , 1.0 ו1.5, בינתיים אין שמועות על תקלות מעבר לזה, ואכן המחשב נותן התראה מלפני 3000 ק"מ.

 

במה ה1.5 יותר מאובזר מה1.0 ?

סורי אם אני חוזר על שאלות

יש לך את הרכב אגב?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ללא קשר למנועים שבשבילי פוסלים את הרכב, גם הרכב עצמו נפסל אצלי:

 

רמת חומרים הנמוכה ביותר בקטגוריה (פלסטיקים נוקשים בכל הרכב) וחוסר אפשרות להגיע לתנוחת נהיגה נכונה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי את הרכב, כמעט קניתי, אך בסוף הלכתי על רכב אחר, מה שמנע ממני להשלים זה החלפת השמן המוקדמת.

אך חייב לציין שמאוד אהבתי את נסיעת המבחן על ה1.5 SPORT, הרכב היה לי מאוד נוח וכייפי חזק מאוד ושקט יחסית, איכות החומרים אכן לא מהכי גבוהות אך לא מדובר באיכות הכי גרועה למשל שיש ברכבים המיועדים לשווקים מתפתחים, מעבר לזה נראה שאיכות ההרכבה מצויינת, מה שהפריע לי מאחורה זה שגבוהים לא יהיה להם הכי נוח מהתקרה הנמוכה שקצת מפריעה לראש.

 

ה1.0 עם רמת אבזור Comfort בלבד, ה1.5 רמת אבזור Sport, וSport Plus

 

ההבדל בין הComfort לSport:

מה שיש ברשימה זה מה שאין ב1.0 ויש ב1.5:

1. בקרת אקלים מפוצלת

2. מערכת מולטימדיה מקורית

3. כוונון חשמלי לכרית הגב בכסא

4. פגושים ספורטיבים ואגזוז כפול שהופך את המראה החיצוני ממשעמם למעניין

5. תאורת Full LED

6. פנסי ערפל קדמיים

7. חיישני חניה קדמיים

8. חיישני גשם

9. מראות צד מתקפלות חשמלית

10. הגה מצופה עור

11. דוושות אלומיניום

 

ההבדל בין ה1.5 ספורט, ל1.5 ספורט פלוס, זה:

1. חלון שמש בגג

2. מראות פנים נגד סנוור

3. כניסה והנעה ללא מפתח

4. מערכת "בליינד ספוט" להתרעה על רכב בשטח מת במראות כולל ניטור תנועה חוצר מאחור

5. בולמי זעזועים אדפטיביים כולל שליטה על מצב נוחות וספורט

6. משטח לטעינה אלחוטית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני שוקל להביא את הסיוויק 2019 מנוע 1.5,

ולפי מה שהבנתי, ה "בעיה" של המנוע, זה שעשו אותו יותר מדי יעיל מבחינת הקירור. במנוע כזה (עם טורבו), הסכנה שלו זה להתחממות יתר, לכן הונדה השקיעו המון בקירור יעיל שלו, והדילול בשמן קורה בדיוק בגלל שהמנוע בדרך כלל לא מספיק להתחמם כדי לשרוף את הדלק בבוכנות לגמרי..

הדילול הזה קורה בכל מנוע הזרקה ישירה כך שזה לא חדש, פשוט בהונדה זה קורה קצת יותר חריג בדיוק מהסיבה שהסברתי למעלה..

יש כבר כמה פתרונות לזה (לא יודע עד כמה יעילים), אבל אם בנסיעות שלך אתה מגיע לחום מנוע רגיל, זה לא אמור לקרות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים לראות איך אנשים משכנעים את עצמם שמכוון שמדובר בכירכרת האלים הידועה בכינויה כעונדה, אז החלפת שמן כל 7500 ק"מ זה סבבה, סה"כ להיכנס פעמיים בשנה למוסך בנסועה שנתית ממוצעת.

עוד יותר מדהים שאנשים חושבים שזה לא בכלל תכנון דפוק מצד היצרנית הכי אמינה בעולם אלא שזה בכוונה תחילה ככה כדי כאילו לשמור על המנוע.

בקיצור it's not a bug it's a feature.

 

רק לחשוב מה היו התגובות עם חס וחלילה היה מדובר ברכב צרפתי....

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמע לא אמרתי שזה תקין, רק הסברתי למה זה קורה.

בכל מנוע הזרקה ישירה יש עד כ 5% דילול דלק בשמן, פה יש קצת יותר זה הכל

גם להגיד שהרכב שבור ולא שווה כלום זה לא נכון

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שאתה קונה רכב חדש וגם לא כזה זול אתה תרצה לבלות כמה שפחות במוסך. חלק גדול מהקונים של הרכב הזה יצתרכו להיכנס לפחות פעמיים בשנה למוסך,החלפת שמנים וטיפול שנתי.

מה גם שלא מדובר באיזה רכב מיוחד ואקזוטי כל כך סה"כ הונדה סיוויק עם מנוע קצת יותר חזק מהממוצע.

בסכומים שהרכב הזה עולה (1.5 אוטומט) יש לא מעט אלטרנטיבות שגם ישאירו עודף בארנק כמו טויוטה קורולה החדשה, רנו גראנד קופה, מזדה 3 ועוד.

 

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק שיש אלטרנטיבות אחרות,

אבל מי שאוהב דווקא את ההונדה, אני לא חושב שזה צריך להיות דיל ברייקר.

ה"פעמיים בשנה מוסך" זה רק כטיפול מנע, אתה לא חייב להחליף שמן כל 7.5K, ורוב הסיכויים שגם לא יקרה כלום,

כמו שאתה גם לא חייב לעשות טיפול לאוטו כל 10K או 15K... אבל אתה עושה כדי לשמור על האוטו שישרת אותך תקופה ארוכה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...