Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2017-2019 , 1 טורבו נגד 1.5 טורבו


saharh135
שימו לב! השרשור הזה בן 1712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תשמע, דור ראשון של מנועי tsi של פולקסווגן, לא היו יותר טובים, לי זכור מנוע twin turbo 1.4,עם מגדש העל, ומנוע 1.8 שאכל שמן עד החלפת בוכנות, כנראה שכל המרורים שהעבירו מנועים דור ראשון של הזרקה ישירה מץשל יצרנים אירופאים, עכשיו זה התור של היפניות, בוא נקווה שאצלם עקומת למידה תהיה מהירה יותר

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תשמע, דור ראשון של מנועי tsi של פולקסווגן, לא היו יותר טובים, לי זכור מנוע twin turbo 1.4,עם מגדש העל, ומנוע 1.8 שאכל שמן עד החלפת בוכנות, כנראה שכל המרורים שהעבירו מנועים דור ראשון של הזרקה ישירה מץשל יצרנים אירופאים, עכשיו זה התור של היפניות, בוא נקווה שאצלם עקומת למידה תהיה מהירה יותר

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

מה שאתה אומר בעצם שהם עשו פאדיחה ורק במנועים הבאים יסדרו את זה?

למרות שהבעיות שיש כביכול זה במדינות אחרות שהייצור הוא שונהה?

כאן הטיפולים פשוט מוקדמים בחצי , האם זה באמת מצביע על בעיה אמיתית? כנראה נדע עוד כמה שנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

למה אתה שובר את הראש?

אם אתה כל כך רוצה להצטרף לחבורה בתור עוד שפן ניסיון,

קנה סיויק 1500 ותהנה,

אני למשל על ההנאה הזו עומד לוותר בשבוע הבא,

תהנה אתה במקומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה אומר בעצם שהם עשו פאדיחה ורק במנועים הבאים יסדרו את זה?

למרות שהבעיות שיש כביכול זה במדינות אחרות שהייצור הוא שונהה?

כאן הטיפולים פשוט מוקדמים בחצי , האם זה באמת מצביע על בעיה אמיתית? כנראה נדע עוד כמה שנים

אני אומר שכנראה מנועים עם טורבו והזרקת דלק ישירה יש עקומת למידה ליצרנים, אפילו כאלה שנחשבים כאלה שלא חותכים פינות, תראה מנועי tsi דור ראשון, מנועי פירנס של bmw ופיג'ו, מנועי טורבו של פורד מונדיאו ושות. מתחילת העשור, כולם אורך חיים מוגבל ובעיות בשפע.

 

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שהמנוע 1.5 בהחלט טוב גם לטווח ארוך

 

כרגע עשיתי סקר שאלתי איזה שישה אנשים עם המנוע 1.5 ספציפי (לא 1 ליטר רגיל שהוא באמת מככב ממה שהבנתי)

שהם מאוד מרוצים ומסכימים לגבי הטיפולי החלפת שמנים שעושים כל 8-7 ק"מ

 

יש באמת רכב עם כל הבטיחות של הסיוויק ששווה להביא יד שנייה ?

כמעט ואין ביד 2 סיוויקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שהמנוע 1.5 בהחלט טוב גם לטווח ארוך

 

כרגע עשיתי סקר שאלתי איזה שישה אנשים עם המנוע 1.5 ספציפי (לא 1 ליטר רגיל שהוא באמת מככב ממה שהבנתי)

שהם מאוד מרוצים ומסכימים לגבי הטיפולי החלפת שמנים שעושים כל 8-7 ק"מ

 

יש באמת רכב עם כל הבטיחות של הסיוויק ששווה להביא יד שנייה ?

כמעט ואין ביד 2 סיוויקים

 

אם אתה מחפש בטיחות

יש גם רכבים אחרים עם מערכות בטיחות טובות.

אולי כדי לך להתפשר וללכת על רכב פחות ספורטיבי ויותר אמין.

אם אתה מחפש נוחות , אז אולי כדאי פיגו.

אמינות , אז טויוטה או מזדה...

כאן בארצנו הקטנטונת אין לך מה לעשות עם 180 כ"ס

חוץ ולהאיץ מרמזור לרמזור או אולי לעקוף רכב או שנים בפקק.

אתה עם הסיווק לוקח סיכון גם עם המנוע וגם עם פוטנציאל לירידת ערך גובהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש בטיחות

יש גם רכבים אחרים עם מערכות בטיחות טובות.

אולי כדי לך להתפשר וללכת על רכב פחות ספורטיבי ויותר אמין.

אם אתה מחפש נוחות , אז אולי כדאי פיגו.

אמינות , אז טויוטה או מזדה...

כאן בארצנו הקטנטונת אין לך מה לעשות עם 180 כ"ס

חוץ ולהאיץ מרמזור לרמזור או אולי לעקוף רכב או שנים בפקק.

אתה עם הסיווק לוקח סיכון גם עם המנוע וגם עם פוטנציאל לירידת ערך גובהה.

 

הסיוויק הכי יפה בחבורה בעיניי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה כ"כ רוצה סיוויק, קנה, מקסימום תשתמש בה בתור פסל סביבתי

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

כמו שאומרים על תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו...

 

 

תשמעו אם כל הכבוד אני בטוח שמדובר בהגזמה

מעבר לטיפול המציק אני בטוח שאם מטפלים כמו שצריך המנוע יכול להחזיק יפה מאוד ולשנים רבות

מה שמדובר זה קורה רק במדינות הקרות ולא רלוונטי לאקלים הישראלי

ואני לא מנסה לשכנע את עצמי, החלטתי במילא שכרגע אני נשאר עם הרכב שלי, אולי בעתיד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

ומאיפה אתה יודע מה קורה במנועים בארץ?

גם באמריקה במדינות החמות אלה עם האקלים כמו שלנו סובלים מהתופעה הזו.

ההבדל ששם ניסו לעשות ריקול, שלא עזר,

אך העלו את האחריות ל5 שנים.

פה לא שמעו כלום ולא יודעים כלום במוסכי היבואן, אך אחרי מספר תלונות של לקוחות על התופעה ,

התעוררו ,לקחו שמני מנוע לבדיקה,ומזה לא יצא כלום.

מה שמרגיז שאפילו את החלפת השמן הכפולה ,היבואן לא לוקח על עצמו לעשותה ,

אלא מפיל את זה על הלקוחות.

פה כמובן האחריות היא 3 שנים,ומה אחר כך?

נכון מנועי ה 998 סמ"ק רגישים יותר, שם צינורית השמן לקירור הטורבו נסתמת וגורמת לכשל הטורבו ,אם לא החלפת שמן בסביבות 10000 ק"מ.

פה היבואן לוקח אחריות על התקלה ,וכבר החליף מספר מנועים,ואף שלח מנועים תקולים להונדה לחקירה.

אך שוב פעם כשתיגמר האחריות הרגילה מה עושים?

האם זה יהיה כמו בצמפיון עם הגיר הרובוטי שאחרי האחריות , כל התקלות ,וגם הסידרתיות יהיו על חשבון הלקוח?

עד מתי יסכימו אנשים ליקנות רכבים כאלה וליסבול??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד מתי יסכימו אנשים ליקנות רכבים כאלה וליסבול??

 

התשובה פשוטה, שיפסיקו לקנות, היבואן יזהה שאין לו זכות קיום, ומכאן הקודקודים שם ימהרו לפתח ולשחרר דגם ראוי שיחליף.

 

אך כאן טמון הכלב, לדוגמה מאזדה, משחררצ מכוניות אמינות מאוד, אך שים לב שאין מספיק תלונות על כך שאין טורבו, מהירות הגיר לא זהה לDSG, וגם צריכת הדלק לא מתקרבת לזו של רכבי VAG וכו..., אז בעצם הלקוחות כן מתעקשים לקנות מנועים פחות אמינים וגירים בעייתיים כדי לחסוך בדלק ולהיות ראשונים ברמזור, אך באותה מידה רצים להתלונן שזה לא הכי אמין (למרות שידוע להם, ושמעו כבר מלא מעט מקורות על התופעה)

 

עוד דוגמא, תקח את החבר SAHAR, כמה דגלים אדומים הניפו לו חברי הפורום לגבי רכישה זו, והוא עדיין מתעקש ומנסה להשתכנע שהקניה כן כדאית, לי הספיק עמוד אחד בשביל להבין שזה לא בשבילי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה פשוטה, שיפסיקו לקנות, היבואן יזהה שאין לו זכות קיום, ומכאן הקודקודים שם ימהרו לפתח ולשחרר דגם ראוי שיחליף.

 

אך כאן טמון הכלב, לדוגמה מאזדה, משחררצ מכוניות אמינות מאוד, אך שים לב שאין מספיק תלונות על כך שאין טורבו, מהירות הגיר לא זהה לDSG, וגם צריכת הדלק לא מתקרבת לזו של רכבי VAG וכו..., אז בעצם הלקוחות כן מתעקשים לקנות מנועים פחות אמינים וגירים בעייתיים כדי לחסוך בדלק ולהיות ראשונים ברמזור, אך באותה מידה רצים להתלונן שזה לא הכי אמין (למרות שידוע להם, ושמעו כבר מלא מעט מקורות על התופעה)

 

עוד דוגמא, תקח את החבר SAHAR, כמה דגלים אדומים הניפו לו חברי הפורום לגבי רכישה זו, והוא עדיין מתעקש ומנסה להשתכנע שהקניה כן כדאית, לי הספיק עמוד אחד בשביל להבין שזה לא בשבילי.

 

זה באמת לא עניין להשתכנע ..

אין לי אינטרס, אין לי את הרכב ונכון לזמן הקרוב אני לא בונה עליו.

אני פשוט מנסה לראות את התמונה השלמה! וניסיתי לחקור את כל הסיפור הזה בשביל עוד חבר שמעוניין ברכב הנ"ל

אין ספק שהמנועים של פעם אמינים יותר , המנועים ללא הטורבו.

אך אני בטוח שאם תטפל במנוע 1.5 כמו שצריך עם החלפת שמנים בזמן כל 7-8 אלף קילומטר.

המנוע יחזיק לטווח רחוק.

אתם כן מכירים מישהו עם מנוע 1.5 ששבק חיים ?

מסקירה שעשיתי עם אנשים שכן נוסעים ברכב, הרכב אמין והם לא מכירים מישהו שזה קרה להם. והמליצו לטפל כמו שצריך על מנת להמנע מתקלות.

אין ספק שזה מעצבן הטיפולים של כל ה7 אלף מה שמרחיק קונים ממנו. זה בצדק שלא תטעה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1712 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...