Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2017-2019 , 1 טורבו נגד 1.5 טורבו


saharh135
שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לי את הרכב, כמעט קניתי, אך בסוף הלכתי על רכב אחר, מה שמנע ממני להשלים זה החלפת השמן המוקדמת.

אך חייב לציין שמאוד אהבתי את נסיעת המבחן על ה1.5 SPORT, הרכב היה לי מאוד נוח וכייפי חזק מאוד ושקט יחסית, איכות החומרים אכן לא מהכי גבוהות אך לא מדובר באיכות הכי גרועה למשל שיש ברכבים המיועדים לשווקים מתפתחים, מעבר לזה נראה שאיכות ההרכבה מצויינת, מה שהפריע לי מאחורה זה שגבוהים לא יהיה להם הכי נוח מהתקרה הנמוכה שקצת מפריעה לראש.

 

ה1.0 עם רמת אבזור Comfort בלבד, ה1.5 רמת אבזור Sport, וSport Plus

 

ההבדל בין הComfort לSport:

מה שיש ברשימה זה מה שאין ב1.0 ויש ב1.5:

1. בקרת אקלים מפוצלת

2. מערכת מולטימדיה מקורית

3. כוונון חשמלי לכרית הגב בכסא

4. פגושים ספורטיבים ואגזוז כפול שהופך את המראה החיצוני ממשעמם למעניין

5. תאורת Full LED

6. פנסי ערפל קדמיים

7. חיישני חניה קדמיים

8. חיישני גשם

9. מראות צד מתקפלות חשמלית

10. הגה מצופה עור

11. דוושות אלומיניום

 

ההבדל בין ה1.5 ספורט, ל1.5 ספורט פלוס, זה:

1. חלון שמש בגג

2. מראות פנים נגד סנוור

3. כניסה והנעה ללא מפתח

4. מערכת "בליינד ספוט" להתרעה על רכב בשטח מת במראות כולל ניטור תנועה חוצר מאחור

5. בולמי זעזועים אדפטיביים כולל שליטה על מצב נוחות וספורט

6. משטח לטעינה אלחוטית

 

תודה על הפירוט המפורט הזה! אין עליך, איזה רכב הלכת בסוף ? ועד כדי כך מפריע ההחלפת שמנים ?

אגב יש לך שמץ על המערכת מולטימדיה? היא נראת בסיסית ברמה שאפילו WAZE אין

 

גם אני שוקל להביא את הסיוויק 2019 מנוע 1.5,

ולפי מה שהבנתי, ה "בעיה" של המנוע, זה שעשו אותו יותר מדי יעיל מבחינת הקירור. במנוע כזה (עם טורבו), הסכנה שלו זה להתחממות יתר, לכן הונדה השקיעו המון בקירור יעיל שלו, והדילול בשמן קורה בדיוק בגלל שהמנוע בדרך כלל לא מספיק להתחמם כדי לשרוף את הדלק בבוכנות לגמרי..

הדילול הזה קורה בכל מנוע הזרקה ישירה כך שזה לא חדש, פשוט בהונדה זה קורה קצת יותר חריג בדיוק מהסיבה שהסברתי למעלה..

יש כבר כמה פתרונות לזה (לא יודע עד כמה יעילים), אבל אם בנסיעות שלך אתה מגיע לחום מנוע רגיל, זה לא אמור לקרות

 

בין מה למה אתה מתלבט ?

אם באלך דבר איתי בפרטי נעשה את החושבים הזה ביחד , פלוסים נגד מינוסים :)

תודה על התגובות חברים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בכיף חבר,

 

הלכתי בסוף על מאזדה 3 הדגם הכי מפואר,

נושא השמן הפריע לי, בגלל שלא בא לי להחליף כל 7.5K ק"מ שמן, וגם לא רוצה להיות שפן נסיונות, אני מעדיף לראות במו עיני שהמנועים האלה עוברים הרבה יותר מ100K ק"מ בלי להתרגש, כי נושא הדילול מפחיד אותי מזה שלא יישפך לי מנוע מוקדם מדי.

 

לגבי המלטימדיה, הבנתי שזה תומך הWAZE אך זה לא באחריות היבואן, ז"ת שאתה יכול לשים WAZE אבל לא תקבל עזרה איך לעשות זאת ממאיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכיף חבר,

 

הלכתי בסוף על מאזדה 3 הדגם הכי מפואר,

נושא השמן הפריע לי, בגלל שלא בא לי להחליף כל 7.5K ק"מ שמן, וגם לא רוצה להיות שפן נסיונות, אני מעדיף לראות במו עיני שהמנועים האלה עוברים הרבה יותר מ100K ק"מ בלי להתרגש, כי נושא הדילול מפחיד אותי מזה שלא יישפך לי מנוע מוקדם מדי.

 

לגבי המלטימדיה, הבנתי שזה תומך הWAZE אך זה לא באחריות היבואן, ז"ת שאתה יכול לשים WAZE אבל לא תקבל עזרה איך לעשות זאת ממאיר.

 

כמה עולה המאזדה 3 הכי מפואר? ומה הוא כולל מיוחד? כי הסיוויק מאוד מאובזר

 

לגבי המערכת, יש אופציה לחבר את הטלפון (car play\android auto) ככה שלא אמור להפריע

אני מתלבט בין ה T1.5 למאזדה 3 2.0

 

אה מגניב אם יש את המולטימדיה הזו

 

לכיון מה חושב?

לדעתי הסיוויק עדיף ממה שבדקתי בעיקר בגלל אבזור וביצועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 פרמיום עולה 147000₪ ( המחיר הרשמי ).

מליסינג 0 קילומטרים מוכרים אותה ב 130 אלף.

בתחתית הדף יש רשימת אבזור

https://m.icar.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_3/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_3_%D7%97%D7%93%D7%A9/version15191/

ההבדל בין פרמיום לקומפורט, בגדול, זה מושבי עור, כיוונון חשמלי למושב הנהג וחלון שמש בגג.

הפרש במחיר 8000₪.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עולה המאזדה 3 הכי מפואר? ומה הוא כולל מיוחד? כי הסיוויק מאוד מאובזר

 

 

 

אה מגניב אם יש את המולטימדיה הזו

 

לכיון מה חושב?

לדעתי הסיוויק עדיף ממה שבדקתי בעיקר בגלל אבזור וביצועים

 

נוטה יותר לכיוון הסיוויק, אבל זה יום ככה יום ככה..

יש לי עכשיו מנוע 2 ליטר על אקורד, רציתי אולי טיפה יותר פלפל, אך עם זה מגיע קצת כאב ראש בסיויק

כבר חשבתי לוותר על הסיויק לגמרי וללכת סופית על מאזדה, עד שהבנתי שאין יותר מאזדה 3 מהדגם היוצא, והדגם הנכנס הבנתי מחברי הפורום שלאו דווקא יגיע המנוע החזק שאני מחפש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תקנה מאזדה 3 מהדגם היוצא אפילו לא מ0 ק"מ,

אוטוטו מגיעה החדשה שלפי הרבה מבחנים מדובר בשיפור משמעותי, אם זה מבחינת ניהוג, איכות, שקט, ובטיחות (ה3 החדשה קיבלה ציון גבוהה מאוד בבטיחות ששם אותה במקום ה3 בעולם אחרי הטסלה מודל 3 והפולקסווגן T קרוס),

ויש גם את דגם הX שזה מגיע עם מנוע משופר, כ24 קג"מ ו180 כ"ס, אך עדיין לא חושב שהכח יהיה קיצוני כמו במנועי הטורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל לא בטוח שנראה את המנוע SKYACTIVE X על מאזדה 3 אצלנו בקרוב.

עם ה-G תקבל חסכון בדלק והבטחה לאיכות חומרים גבוהה אבל ביצועים ברמה של הסיוויק 1.5T ממש לא.

 

תראו, כבר כתבתי זאת כמה פעמים לאחרונה (ואני לא לבד),

אין אפילו סיוויק אחת בישראל שהחליפו לה מנוע בגלל התקלה המדוברת, נהיה כאן ממש אפקט הפרפר - רעש בצד השני של כדור הארץ וכולם רועדים פה...

מה שכן, ההתנהלות של הונדה ישראל (כנראה גם של כל אירופה) פשוט רעה - הם לא מנסים להרגיע את החששות (אחריות מורחבת כאות לבטחון עצמי במוצר שלהם למשל) ומציעים החלפות שמן כטיפול מנע שנראה יותר כמו טיפול פסיכולוגי.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהונדה לא מנסה לעשות "משהו", זה בעיקר שבצד השני של כדור הארץ מדובר ברכב הכי נמכר,

תחשוב על זה, אם היה לך מוצר מסוים (נגיד סמארטפון) שנמכר הכי הרבה, הייתה משקיע בשיווק? או ברעש שרץ סביבו שככל הנראה רוב הלקוחות לא מודעים לכך ולא מעניין אותם? ועדיין קונים אותו הכי הרבה? "בדיוק"

 

אם ה3 עם מנוע הX לא תגיע לארץ מאזדה יירו לעצמם ברגל, כי כמות מנועי ה2.0 עם 165 כ"ס שנוסעים על הכביש היא פשוט עצומה, כי בסופו של דבר מדובר על מנוע הרבה יוצא חזק ומעניין כמעט באותה צריכת דלק כמו של הקטן, ואני אישית לא מוכן לרדת בשום פנים ואופן למנוע 122 כ"ס אחרי ה165, כי לזה התרגלתי, נצטרך להמתין בסבלנות, מקווה שלא נתאכזב.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול אני איתך בנושא השיווק אבל אם נסתכל על הבועה שלנו, הסיוויק לא בדיוק מצליחה במכירות.

המכירות של ה-1.0 במוות קליני, ה-1.6 סדאן מת כבר בהתחלה, ה-1.5T עוד בסדר (בעיקר בתחילת הדרך) אבל מפסיד מכירות בגלל הרעש מהעולם, פשוט חבל.

 

חזרה למאזדה, בהחלט יהיה מרענן לראות את המנוע X כאן, נקווה שהוא אכן יגיע (אני עדיין סקפטי) ואם כן, רק שלא יהיה בתמחור מופרך.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהונדה לא מנסה לעשות "משהו", זה בעיקר שבצד השני של כדור הארץ מדובר ברכב הכי נמכר,

תחשוב על זה, אם היה לך מוצר מסוים (נגיד סמארטפון) שנמכר הכי הרבה, הייתה משקיע בשיווק? או ברעש שרץ סביבו שככל הנראה רוב הלקוחות לא מודעים לכך ולא מעניין אותם? ועדיין קונים אותו הכי הרבה? "בדיוק"

 

אם ה3 עם מנוע הX לא תגיע לארץ מאזדה יירו לעצמם ברגל, כי כמות מנועי ה2.0 עם 165 כ"ס שנוסעים על הכביש היא פשוט עצומה, כי בסופו של דבר מדובר על מנוע הרבה יוצא חזק ומעניין כמעט באותה צריכת דלק כמו של הקטן, ואני אישית לא מוכן לרדת בשום פנים ואופן למנוע 122 כ"ס אחרי ה165, כי לזה התרגלתי, נצטרך להמתין בסבלנות, מקווה שלא נתאכזב.

 

דווקא לפי מה שקראתי וראיתי, במקומות שזה כן קורה מרחיבים אחראיות בעוד שנה, אמנם זה לא מגיע למצב של ריקול (כי כביכול אין סכנת בטיחות) אבל כן ניסו לעשות איזה "קומבינה" עם יחידת המזגן שתעזור בחימום המנוע.

במקומות שזה לא קורה מן הסתם אין מה לעשות או לתקן, אלא רק טיפול מנע אני מתאר לעצמי..

 

לגבי המנוע X דווקא מאד נדלקתי עליו, אבל לדעתי גם אם הוא יגיע לארץ זה ממש לא בקרוב, וגם אני לא יודע עד כמה הוא יהיה אמין וטוב כמו שמתארים אותו, תחשוב שהמנוע בנזין הזה יהיה עם יחסי דחיסה של דיזל..

ולגבי ה 122 כ"ס בחדשה, זה למנוע 1.5 נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוטה יותר לכיוון הסיוויק, אבל זה יום ככה יום ככה..

יש לי עכשיו מנוע 2 ליטר על אקורד, רציתי אולי טיפה יותר פלפל, אך עם זה מגיע קצת כאב ראש בסיויק

כבר חשבתי לוותר על הסיויק לגמרי וללכת סופית על מאזדה, עד שהבנתי שאין יותר מאזדה 3 מהדגם היוצא, והדגם הנכנס הבנתי מחברי הפורום שלאו דווקא יגיע המנוע החזק שאני מחפש.

 

שמע אני רואה את הסיוויק מוצלח בהרבה מהמאזדה

בכל פרמטר אפשרי

זה כלכך כאב ראש ההחלפת שמנים במקום 10K ק"מ פשוט 7K ק"מ ?

לא חושב שזה כלכך נורא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא קראתי שההגעה של ה 3 החדשה מתעכבת בארץ בגלל שדלק מוטורס רוצים להביא ארצה את המנוע החדש X.....

לטעמי ברור להם שאחרי שהיה בארץ מנוע 165 כ"ס, השוק לא יקבל מנוע עם 120 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...