Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהצלחה. קנה לו גם כרטיס מיקרו sd שיוכל לאחסן שם מידע. הסוויץ מגיע עם 32GB שמספקים בקושי לשני משחקים .

נינטנדו עושים משהו נכון. לא שיא הטכנולוגיה אבל משחקים חמודים כאלו. השקות ייחודיות . והכי גיקי : ניתן להתקין אנדרואיד על הסוויץ.

  • אהבתי 1
פורסם

בתור אחד שיש לו את כל קונסולות הדור הנוכחי, הswitch הכי מהנה by far, בטח לגילאים המדוברים.

 

והתקופה הזאת במיוחד מלאה בכותרים נהדרים.

  • אהבתי 1
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

מאז שהתחלתי לגגל דברים שקשורים לסוויץ, טורגטתי לפרסומות לכרטיס הזה.

חשבתי שזה מאסט.

Screenshot_20200912-214055.thumb.png.771be1da7f2a18af38cf5f9c9c236ad5.png

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מתעלק... האם לילדות בנות חמש ההמלצה היא גם נינטנדו סוויץ'? מעוניין במשהו אינטרקטיבי שדורש לזוז.

אם אכן הסוויץ', איזו גרסא? ההיצע קצת מבלבל אותי ואשמח אם תחסכו לי את לימוד הנושא (לא מבין כלום בקונסולות - תמיד הייתי איש של PC).

פורסם

רק להסביר : לסוויץ יש שני חריצים : כרטיס מיקרו sd סטנדרטי לשמירות. וחריץ יעודי לקסטות של משחקים מקוריים של החברה. זה דומה לsdcard אבל זה חיבור אחר לגמרי
יש משחקים שדורשים לקרוא אנגלית . אתה תראה שגיל המשחק המומלץ הוא 7.
יש משחקים כמו מריו ששם זה מגיל ינקות .
ולילדות יש טבעת חיישן (בתוספת תשלום) שתריץ אותן לא מעט.

https://www.amazon.com/Ring-Fit-Adventure-Nintendo-Switch/dp/B07XV4NHHN/ref=mp_s_a_1_3


אם יש את הכסף אז את הגרסה הגדולה.
₪1500

  • אהבתי 1
פורסם

אכן, אין צורך בכרטיס ייעודי ויקר.

 

עם זאת לא הייתי ממליץ לקנות כרטיס מחברה אנונימית, כי מהירות הקריאה (הכתיבה פחות היסטרי) היא כן פקטור חשוב.

 

כרטיס זול ואטי יגרום לטעינות ארוכות מדי במשחקים, מה שיוריד מהחוויה.

 

 

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הצלחנו לשרוד את הסגרים בלי קונסולה.

חושב עכשיו לקנות דווקא את האקס בוקס סירייז אקס, כלומר הגרסא הזולה. 

הילדים בני 6 וחצי 9 ו 11.

הנטייה לאקס בוקס בגלל הרצון לשחק פיפא, ובגלל הגיים פאס שלהם. 

בעניין הזה, 

משום מה אני לא רואה משחקים במיקרוסופט גיים פאס כשאני נכנס מהנייד. 

יש למישהו תובנות מהשטח? 

אני באילת בעוד שבועיים אם זה רלוונטי...

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

כן, אני מדבר על הזולה.

הכוונה שאני נכנס לאתר שלהם מהנייד אני לא מצליח לראות איזה משחקים יש  הכל ריק. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, SurfHigh כתב:

הצלחנו לשרוד את הסגרים בלי קונסולה.

חושב עכשיו לקנות דווקא את האקס בוקס סירייז אקס, כלומר הגרסא הזולה. 

 

 

 

ההחלטה נבונה, גם אני התנדנדתי בין ps5 לבין הxbox, והפעם החלטתי ללכת דווקא על xbox בדיוק בגלל הgamepass. 

 

עד עכשיו לא משעמם :)  

 

אני קניתי דווקא את הגרסה החזקה (X) אבל מבחינת תוכן אין שום הבדל.

 

אגב אם FIFA זה הכיוון, יש בgamepass את 2020. משחקי ספורט אחרים יש אפילו 21 (NBA וגם הוקי כמדומני).

עריכה אחרונה על ידי ramik33
  • רעיון טוב! 1
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...