Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוהה מהי צריכת הדלק של טויוטה קורולה/פריוס/chr

מתל אביב לירושלים. כלומר מסלול מהיר ובעליה.

בנוסף אשמח לשמוע על התנהגות הגיר הרציף בתווי זה,כלומר האם הגיר הרציף רועש ?

תודה לעונים.

פורסם
תוהה מהי צריכת הדלק של טויוטה קורולה/פריוס/chr

מתל אביב לירושלים. כלומר מסלול מהיר ובעליה.

בנוסף אשמח לשמוע על התנהגות הגיר הרציף בתווי זה,כלומר האם הגיר הרציף רועש ?

תודה לעונים.

 

 

גם אותי זה מעניין

מתלבט להביא את ה chr. או אאודי a3 אי טרון

 

כיום אני עם סיוויק האצ'בק 2016 (אמין אבל אוכל 1:10.5) לא בשבילי.

פורסם

יש לי את הרכב כחודשיים (סדאן היברידית)

עד עכשיו עברתי כ 6000 ק"מ

תוואי הנסיעה שלי 50 ק" ליום עירוני פקוק משולב בינעירוני

עם נסיעות ארוכות פעמיים בשבוע

 

צריכת הדלק משולבת ע"פ מחשב הרכב עם רגל כבדה יחסית על הגז 18.9 קילומטר לליטר

בבינעירוני מישורי כביש 6 וכדומה עם בקרת שיוט על 120 קיבלתי 21 קמ לליטר

 

בעליות לירושלים קורה לי הרבה שהסוללה ההיברידית נגמרת ולכן הרכב נוסע רק על המנוע בנזין ללא העזר של המנוע החשמלי

מה שמשפיע על הכוח של הרכב בעליה וכמובן על צריכת הדלק כי אני לוחץ את הדוושה עד הסוף כדי להגיע למהירות נורמאלית

 

כמובן שהכל תלוי בנהג ובצורת הנהיגה

פורסם

איוניק יותר תתאים לנסיעה בתוואי הזה. של גיסי עושה 17 ק"מ לליטר בעליה ו-23 ק"מ לליטר בחזרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ביום יום (נסיעות משולבות), הרכב מראה 5 ל100 בערך, יכול להגיע גם ל3.7-4 ל100.

בפועל תדלוק במשאבה מראה 1 ל18-22 תלוי ברגל.

פורסם

מנסיוני עם אוריס סטיישן חלופי.

ת"א - י-ם - 17 ק"מ לליטר.

י-ם ת"א - 23 ק"מ לליטר.

הגיר הרציף בעליות יוצר רעש ותגובה איטית ללחיצה על הדוושה.

 

לדעתי ומנסיוני גירים רציפים לא נעימים לנסיעה בכלל ובפרט בתוואי דרך הררי.

פורסם

כשאנשים מתייחסים להבדל בצריכה בירידה ובעלייה זה יכול להיעשות רק באמצעות מחשב דרך. גם אם לא כותבים את זה.

פורסם

באוריס שלי (2015) מחשב הדרך אופטימי בכ-10% יחסית לצריכת הדלק האמיתית לפי המשאבה

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...