Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסוי כלים ראשון בנס הרים עם ה M2


kingikra
שימו לב! השרשור הזה בן 1795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתארגן על סטופר ובא

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואז בנסיון לשפר זמן מגלחים קו הפרדה בסוויפר ארוך. אני זוכר פעם באלקוש דפקו אופנוענים למישהו שגילח קו בקטנה מכות רצח.

והם צדקו.

 

איך זה קשור?

בשנים בהם נהגתי בנס הרים, אין סוג כלי רכב שלא ראיתי מגלח קו הפרדה בגלל מהירות, רוכבי אופנוע, נהגי מכוניות שטועים, נהגי מכוניות שנוסעים מהר מדי, רוכבי אופניים...

כולם.

חלקם על הכביש בשביל השעשוע, חלקם בשביל להגיע ממקום למקום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שעד שיש פוסט מעניין לוקחים אותו למקומות כאלו.

יש כל כך הרבה אנשים שלא מפרסמים פה בדיוק בגלל תגובות כאלו.

 

גם אני לא מסכים עם מדידת זמנים בכביש ציבורי, אבל כל השאר? נו באמת...

 

לנסוע פי 3 מהמהירות המותרת כשאתה לבד לא בהכרח אומר שאתה מסכן מישהו, לא מדובר בילד בן 17 שרק הוציא רישון ולוחץ עם האיביזה שלו.

אנשים שנוסעים לאט בנתיב האמצעי\שמאלי בכביש מהיר מהווים סכנה הרבה יותר גדולה, בלי להבין את זה בכלל ובלי לעבור על החוק (בערך).

 

 

יצא לי להצטרף כשאטגאן לטיולים, הקצב היה ממש מהיר, ואני מתכוון למ-מ-ש מהיר, אבל בשום שלב לא סיכנו את הסביבה.

יוצאים בשעות שאין אף אחד בכביש, לא עוברים קו הפרדה, גם אם זה אומר לאבד את השיירה (בסוף כל מקטע מחכים לכולם).

 

אז סבבה שיש היום מסלולים, אבל הם לא תמיד ממוקמים נוח, צריך לתאם מראש, לשלם כניסה וגם המסלול עצמו לא תמיד מאפשר "למתוח את הרגליים" עם כל רכב.

בפצאל עם BRZ למשל, לא תגיע להילוך רביעי, בקושי לסוף שלישי.

המסלולים יחסית קצרים וכמה שהרכב יותר חזק ככה אתה מרגיש יותר מוגבל.

 

המסלול בפצאל הוא פחות מ1.5 ק"מ ויש בו הרבה פניות יחסית לאורך שלו, בלי ישורת, זה אומר שהמהירות היא בסך הכל די נמוכה וזה יכול להוריד משמעותית מהחוויה.

בנוסף, בגלל שהוא קצר, אפשר להגיע למיצוי* מהר ולכן כביש ציבורי יותר קורץ בקטע הזה, ששם אפשר לעשות כמה ק"מ בכל סשיין.

 

*הכוונה שהוא מתחיל להיות קצת משעמם, לא שהנהג כבר הגיע לגבולות הרכב ואין מה לשפר.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ילד היברידי, אני לא אציין אברי גוף כי פאלו ביקש יפה אז תנחש לבד מה מעניין לי הנוחות של המסלולים.

 

בדיוק בגלל אותו אחד שנוסע לאט בכביש הציבורי לא נוסעים במהירות של פי 3 מהמותר כשאתה יודע שאין לך שדה ראייה מספיק כדי להגיב אם יפתיע אותך מישהו על 40 קמ"ש מעבר לפינה (או רכב שגנב קצת למרכז הכביש בדיוק באותו המקום שאתה בחרת לגנוב קצת בשביל הקו הנכון כמו שקרה עם אותו אופנוען ז"ל).

 

תתגרזן אבל עם מעטפת ביטחון שמתאימה לכביש ציבורי. אסור לך לשכוח שאתה לא לבד על הכביש.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחושה אישית שלי שחבל שאין עוד חברי פורום שהפוסטים שלהם הם על נהיגה ודקויות של איכויות במכוניות שעוד יש להן את זה...

שמורת טבע שהמטיילים רומסים בה את היצירות לטובת מחיר, נוחות ואפילו בטיחות - משעממת מוות.

יש הרבה חברי פורום שנהנים מנהיגה ומדברים על דקויות (כולל מדבקות carsforum :) וזה נהדר) אך לא שמים פוסטים כאן.

תמצא אותם גם בנס הרים או היכן שאני רואה אותם בצפון בשבתות (ושם יש את סכנת האופנוענים שבאים ממול והם מתאבדים אמיתיים לצערי) בכבישים המפותלים של ישובים בהרים או אפילו בירידות של סדום.

 

אוסיף שכל הקבוצות/מועדונים שאני מכיר ונוסע איתם הם עם 0% סובלנות לחותכי פס לבן וכדומה - עברת אומר שנזרקת בלי אם או כל דבר אחר בלי יכולת לחזור.

 

עריכה: נדמה לי שגם Menashe123 הוציא מישהו מקבוצת רכב עקב חיתוך פסים לבנים.

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ילד היברידי, אני לא אציין אברי גוף כי פאלו ביקש יפה אז תנחש לבד מה מעניין לי הנוחות של המסלולים.

 

בדיוק בגלל אותו אחד שנוסע לאט בכביש הציבורי לא נוסעים במהירות של פי 3 מהמותר כשאתה יודע שאין לך שדה ראייה מספיק כדי להגיב אם יפתיע אותך מישהו על 40 קמ"ש מעבר לפינה (או רכב שגנב קצת למרכז הכביש בדיוק באותו המקום שאתה בחרת לגנוב קצת בשביל הקו הנכון כמו שקרה עם אותו אופנוען ז"ל).

 

תתגרזן אבל עם מעטפת ביטחון שמתאימה לכביש ציבורי. אסור לך לשכוח שאתה לא לבד על הכביש.

 

 

אותך זה לא מעניין, אבל לא כל אחד מוכן או יכול לנסוע שעתיים לכל כיוון רק בשביל להגיע למסלול.

זאת המציאות היום, ולכן אנשים מעדיפים, בין היתר, לתת לחיצה פה ושם או לקחת קצת יותר אגרסיבי את הסיבוב הבא.

 

 

אם אתה נכנס לפניה בכביש ציבורי בלי להשאיר לעצמך מקדמי ביטחון בצורה של עוד מרחק בלימה או לאן לברוח, זאת כבר בעיה אחרת ולא על זה אני מדבר.

יש מקומות שבין פניה לפניה אפשר להגיע גם ל200, בלי באמת לסכן מישהו.

אומנם זה נשמע מפוצץ ומתכון לאסון, אבל כשאתה שם עם הנהג הנכון אין תחושה של סכנה כי זה קורה רק כשיש שדה ראיה ומספיק מקום.

 

הבעיה היא שכשמדברים על נהיגה חזקה\מהירה, אנשים ישר מדמיינים בראש מישהו שיוצא בדריפט מפניה בנס הרים על 120 תוך כדי שהוא חצי רכב בנתיב הנגדי.

נכון, שם זה יהיה טיפשי לעשות את זה, אבל יש עוד כבישים בארץ שהשוליים שלהם הרבה יותר רחבים ולא נגמרים במדרון מוות (וגם שם לא מגזימים).

 

 

בקבוצה הספציפית שיצא לי להצטרף, לא מקבלים יפה עקיפה בפס לבן, או בכלל דברים שמסכנים את הסביבה, וכנראה שלא תהיה נוכח בטיול הבא.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להתייחס יותר מדי למהות הדיון, אני כן חושב שכמו ש Spire אמר יש דרך להעביר נקודה, בטח כלפי חבר פורום רציני שתורם פה לא מעט ושברור שהוא לא ילד עם רכב ערסים, ההודעה ההיא נמחקה אבל אני בטוח שאם היא לא היתה קיימת אז Ikra לא היה גוזר על עצמו תקופת צינון.

 

אני רק רוצה לאמר שאני מקווה שהוא יחזור לכתוב פה בפורום במהרה ושידע בכל זאת לקחת את הנקודות הענייניות שנאמרו פה ולהתעלם מאלו שלא. הוא אחד המשתמשים היותר מעניינים שקצת שוברים את שגרת הקורולות ושאר הרכבים העממיים ששולטת פה (בצדק כן? בכל זאת רוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם M2) וחבל מאוד שהוא ירגיש לא בנוח לכתוב פה עוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שגנב קצת למרכז הכביש בדיוק באותו המקום שאתה בחרת לגנוב קצת בשביל הקו הנכון כמו שקרה עם אותו אופנוען ז"ל

 

אני אגיב רק לגבי הנקודה הזאת, כששני רכבים נוסעים אחד מול השני ושניהם חותכים, לא אמורה להיות בעיה כי שניהם חותכים לכיוון החלק הפנימי של הפניה. במקרה של האופנוען, הרכב סטה מהנתיב שלו אחרי הפניה (לפני הפניה אם מסתכלים מכיוון הנסיעה של האופנוען).

 

במקרה הנ"ל, ואצל כל מי שאני מכיר שנוהג חזק, חיתוך נתיב כלשהו הוא ביג נו נו, ורק משתמשים ברוחב הנתיב. במקרה כזה, בנהיגה נכונה, מנסיון אישי גם נהג שמגיע ממול וחותך לתוך הנתיב שלך לא מייצר לך בעיה כי אתה בצד הרחוק של הנתיב שלך.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואומר שוב בפעם השלישית, העדר תאונות עם רכבים בילתי מעורבים בימי נהיגה היא העדות הגדולה ביותר לבגרות של מי שעוסק בזה ולכך שהמסוכנות שבעניין לא באמת קיימת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי בגירה, אבל להעלים עין על תאונות עם רכבים בלתי מעורבים כי נוח לך. ואז לחזור על זה שוב ושוב כדי שאנשים ישתכנעו שזה נכון - לא הופך את זה לנכון.

 

לא חסרים מקרים. לא חסרות תמונות שרצות בוואצאפ. לא חסר. אולי לא בסביבה שלך - זה משהו אחר - אבל זה קיים בהחלט.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותך זה לא מעניין, אבל לא כל אחד מוכן או יכול לנסוע שעתיים לכל כיוון רק בשביל להגיע למסלול.

זאת המציאות היום, ולכן אנשים מעדיפים, בין היתר, לתת לחיצה פה ושם או לקחת קצת יותר אגרסיבי את הסיבוב הבא.

 

מי שלא רוצה/לא יכול להגיע למסלול זו בעיה שלו. בכביש שיתגרזן עם מקדמי ביטחון מתאימים.

 

 

אם אתה נכנס לפניה בכביש ציבורי בלי להשאיר לעצמך מקדמי ביטחון בצורה של עוד מרחק בלימה או לאן לברוח, זאת כבר בעיה אחרת ולא על זה אני מדבר.

יש מקומות שבין פניה לפניה אפשר להגיע גם ל200, בלי באמת לסכן מישהו.

 

כמו שאמרתחי, את זה חופשי ובכיף.

אומנם זה נשמע מפוצץ ומתכון לאסון, אבל כשאתה שם עם הנהג הנכון אין תחושה של סכנה כי זה קורה רק כשיש שדה ראיה ומספיק מקום.

 

בדיוק.

 

הבעיה היא שכשמדברים על נהיגה חזקה\מהירה, אנשים ישר מדמיינים בראש מישהו שיוצא בדריפט מפניה בנס הרים על 120 תוך כדי שהוא חצי רכב בנתיב הנגדי.

נכון, שם זה יהיה טיפשי לעשות את זה, אבל יש עוד כבישים בארץ שהשוליים שלהם הרבה יותר רחבים ולא נגמרים במדרון מוות (וגם שם לא מגזימים).

 

 

בקבוצה הספציפית שיצא לי להצטרף, לא מקבלים יפה עקיפה בפס לבן, או בכלל דברים שמסכנים את הסביבה, וכנראה שלא תהיה נוכח בטיול הבא.

 

אני ממש לא אומר להיות עדין ולנהוג לפי כל החוקים. כולנו כאן לא עושים את זה וזה בסדר. הבעיה היחידה שלי היא עם שולי הביטחון בכביש ציבורי.

 

זה יכול להיות מבחינתי לשמור על מקדמי ביטחון בנהיגה וזה יכול להיות גם להעמיד תצפיתנים שיזהירו איפה שאין שדה ראייה או כל פיתרון אחר. הנקודה היא שבכביש ציבורי מתגרזנים תוך הבנה שיכולים להפתיע אותנו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לנסוע פי 3 מהמהירות המותרת כשאתה לבד לא בהכרח אומר שאתה מסכן מישהו

 

אם אתה לבד או לא, אתה יודע בדיעבד, אלא אם שלחת צופה קדימה לצומת הבאה (דווקא רעיון, כמו גם לקיים קשר סלולרי רציף והראשון, שיוצא קודם, מדווח). אז בו לא ניתמם, יותר מסוכן לנהוג מהר. כל מי שבא לשחק בנס הרים מעלה את רמת הסיכון, מכוניות, אופנוענים ורוכבי אופניים (מניסיוני, הכי גרועים בלחתוך קווים).

 

ברור שלא עוברים קו הפרדה. מוותרים על קו נכון לטובת צפייה לתוך הסיבוב. בולמים מוקדם ולא על סף האחיזה. והכי חשוב, להשאיר בקרה עובדת במצב ספורט, במכוניות שיש.

 

 

לנסוע פי 3 מהמהירות המותרת כשאתה לבד לא בהכרח אומר שאתה מסכן מישהו, לא מדובר בילד בן 17 שרק הוציא רישון ולוחץ עם האיביזה שלו.

 

ראיתי מספיק אנשים אידיוטים מבוגרים עם מכוניות מרשימות. הספורטיביות היום כ"כ אוחזות, הבקרות כ"כ יעילות, שהן נותנות לנהג תחושה אמיתית של ביטחון, אבל אז, אם באה טעות קריטית, היכולת לתקן מאוד נמוכה. כשהתחלתי לנהוג אפשר היה לזרוק את הזנב ברכב שלי (ZX וולקן) ב-50 קמ"ש, רק עם נטישה של הגז. ואני לא מתכוון לפסיעה, אני מתכוון להחלקה ממש. אם לא תיקנת, פשוט הרכב נעצר לבסוף, עם ירידת המהירות. במכוניות של היום, זה לא קורה.

אני מודה, זה הרבה מעל היכולת שלי היום לנהוג ספורטיבית מודרנית בלי בקרות, על המגבלות. אני אפילו לא מתקרב. יצא לי לנהוג עם בקרות מנותקות, רק כי במכוניות מסויימות הן מתערבות כל הזמן, ולקבל חווית נהיגה טובה יותר, אבל ממש רחוק מהמגבלות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגיב רק לגבי הנקודה הזאת, כששני רכבים נוסעים אחד מול השני ושניהם חותכים, לא אמורה להיות בעיה כי שניהם חותכים לכיוון החלק הפנימי של הפניה. במקרה של האופנוען, הרכב סטה מהנתיב שלו אחרי הפניה (לפני הפניה אם מסתכלים מכיוון הנסיעה של האופנוען).

 

במקרה הנ"ל, ואצל כל מי שאני מכיר שנוהג חזק, חיתוך נתיב כלשהו הוא ביג נו נו, ורק משתמשים ברוחב הנתיב. במקרה כזה, בנהיגה נכונה, מנסיון אישי גם נהג שמגיע ממול וחותך לתוך הנתיב שלך לא מייצר לך בעיה כי אתה בצד הרחוק של הנתיב שלך.

 

הבעיה שאנחנו מכירים את השפויים והאחראים. כולנו רואים גם סירטונים של דבילים שחותכים חופשי.

 

כשאתה מגיע לפנייה עיוורת כשמולך מגיע אחד כזה ואתה על המגבלות אין לך רזרוות לברוח ממנו (שלא לדבר על מצב שהגעת לבקרות או שניתקת אותן ואתה בכלל בורח לצד השני) אז יש בעיה. זו בדיוק המהות של כביש ציבורי שנוהגים בו לא רק נהגים מנוסים אלא גם כאלה שרק חושבים שהם יודעים הכל.

 

אני לא טוען שפות"ש משתייך לזן שזורק איבר גברי על כולם (ואני באמת מאמין שהוא לא כזה. הוא בא לפה וכתב את הדברים כשאני בטוח שהוא יודע שהוא טעה בשיקול הדעת) אלא שאם נתייחס לדברים בגישה של אנחנו רוצים להנות ואנחנו יודעים הכל בלי גבולות נראה פה הרבה הודעות על חברים שהחזירו ציוד ופה מתפקידנו גם להגיד אל תשכחו שיש גם מטומטמים על הכביש וחייבים לשמור על מקדמי ביטחון בכבישים או במילים אחרות, תתגרזנו אבל בגבול.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי בגירה, אבל להעלים עין על תאונות עם רכבים בלתי מעורבים כי נוח לך. ואז לחזור על זה שוב ושוב כדי שאנשים ישתכנעו שזה נכון - לא הופך את זה לנכון.

 

לא חסרים מקרים. לא חסרות תמונות שרצות בוואצאפ. לא חסר. אולי לא בסביבה שלך - זה משהו אחר - אבל זה קיים בהחלט.

 

אני מצוי בתחום ובעולם הזה הרבה שנים, אני לא חושב שיש תאונה שאני לא מכיר.

 

אבל אם אתה כן, יאללה, אני אשמח לשמוע דוגמאות לתאונות ,שים לב היטב, עם בילתי מעורבים!

 

לא תאונות עצמיות ולא תאונות בתוך הקבוצה.

 

יאללה, אז ה 147GTA שנכנסה במגאן (ותודה לרומן שהזכיר לי אותה בפרטי), תן עוד מקרים וכשתסיים, נתחיל להשוות את זה ל:

 

1. הרוגים כתוצאה מנהיגת ערבים צעירים בגליל ובנגב (אין פה שמץ גזענות אלא אך ורק נתונים שנשענים על סטטיסטיקה בדוקה ומוכרת, אז נא לא לקחת את זה לכיוון הגזעני).

 

2. לסטטיסטיקת פצועים והרוגים כתוצאה מעיון בנייד.

 

3. כמה הם מפריעים ומסוכנים בדרך וגורמים לתאונות לעומת רוכבי אופניים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...