Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

תודה על הפורום העוזר והנחמד ...

 

מחפש לקנות רכב , יש לי תקציב של 85,000 ש"ח, מחפש רכב 5 דלתות ולא ספורט (( אין לי בעיה עם האטצביק )), מעדיף רכב משנת 2016 ומעלה, יש לי נסיעה יומית לעבודה של כ 70 ק"מ (( הלוך חזור )), לכן מחפש רכב יציב, אמין ובטיחותי.

 

כמובן תיבת הילוכים אוטומטית, ק"מ נמוך יחסית.

 

חשבתי על מזדה 3 הדגם החדש מנוע 2000 ? (( המלצות ))

 

אני פתוח להצעות נוספות.

 

תודה לכולם,

מרואן.

עריכה אחרונה על ידי Marwan Ghantous
פורסם

אנחנו זוג + 2 ילדים קטנים שאחד מהם תינוק, נוסעים 100 ק"מ ביום, יש לנו הונדה ג'אז צורה חדשה ואנחנו מרוצים מאוד. חסכונית, מרווחת, תא מטען גדול, בטיחותית, אני חושב שזו אחלה בחירה.

אם יש לך אפשרות להתאמץ קצת אתה יכול לקנות כזו מליסינג 0 ק"מ או אחת מודל 2017-2018.

 

מצ"ב סקירה שלי והסיבות שבחרתי בה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?664748-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%92-%D7%90%D7%96-2015-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%95%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%9F

פורסם

אוקיי בוא נפרק את התגובה על הI20 מ0 קילומטר חבר,

 

1.אמין - כמה זמן הרכב אצלך? האם יש לך הוכחה שיחידת ההינע החדשה הנ"ל אמינה? הרי היא סך הכל דיי חדשה כך שלא ניתן לדעת.

2.בטיחותי - בטיחותי? פחות בטיחותי ברמת הגימור אשר ניתנת ב0 קילומטר ומגיעה עירומה מכל מערכת בטיחות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

תודה לכל העונים,

אשמח לעוד הצעות....

אולי רכבים שהם משפחתיים ולא קטנים ? אפשר למצוא מהשו יפה במחיר המוצע ?

או אם זה רכב קטן אז אולי גולף או סיאט ליואן ?

מה דעתכם ?

 

תודה

פורסם
אוקיי בוא נפרק את התגובה על הI20 מ0 קילומטר חבר,

 

1.אמין - כמה זמן הרכב אצלך? האם יש לך הוכחה שיחידת ההינע החדשה הנ"ל אמינה? הרי היא סך הכל דיי חדשה כך שלא ניתן לדעת.

2.בטיחותי - בטיחותי? פחות בטיחותי ברמת הגימור אשר ניתנת ב0 קילומטר ומגיעה עירומה מכל מערכת בטיחות.

1 . אמין על סמך אמינות ידעה של יונדאי. הרכב אצלי חודשיים. יש מד טמפרטורה לגיר. הוא לא מתחמם . הסחיבה מעולה בעליות של חיפה הוא מטפס הרבה יותר טוב מכל משפחתית 1600.

2 . יציב . הרעב מרגיש יציב מאוד.

3 בטיחות , נכון שבדגם הזה יש רק מובילאיי ולא המערכות האוטונומיות אבל בתקציב 85000 זה מה שניתן להשיג. גם סוזוקי ללא מערכות ועם מובילאיי.

 

מקווה שעזרתי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אפשר להתבסס על דגם קודם בקביעת אמינות

אבל פה יש מערכת הינע חדשה.

ברור שאחרי חודשים לא יהיו תקלות, אבל מעניין לראות אם יתגלו מחלות אחרי שנתיים שלוש.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאזדה 3, בעיקר ה-2 ליטר בחירה לא רעה בכלל, פרט למושב אחורי קצת צפוף ונוחות לא מדהימה.

 

אפשר לחשוב גם על פוקוס מ-2016 והלאה, שגם היא לא מהמרווחות בקטגוריה.

 

לזוג הן יותר ממספיקות, לזוג + 3 ילדים כבר יהיה צפוף.

 

הגולף והלאון לגמרי בסדר, צריך רק לקחת בחשבון את הגיר (הרובוטי), שעשוי להצריך תחזוקה מדי פעם. לא משהו שאמור לפסול את הרכבים, לדעתי, רק צריך להבין אם זה מתאים לך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

רכב ראשון לזוג - השאלה היא האם הזוג הזה מתכוון להתרחב בזמן הנראה לעין. כיוון שאם יש תכניות כאלה צריך לבדוק את הבטיחות והנוחות הספסל האחורי (כולל גישה למושב בטיחות) והתאמת תא המטען לציוד של תינוק. איני רוצה להתערב כיון שאיני מכיר את הגרסה האחרונה של המאזדה 3, אבל בגרסה הקודמת הספסל האחורי היה לא נוח (בגלל שיפוע הגג) ותא המטען היה בעייתי מבחינת גודל פתח ההטענה.

 

לכן אני לא פוסל את האופציה, אבל אם יש תכנית לילדים - בדוק את התאמת הרכב להובלתם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הונדה סיוויק יש לי את גרסאת הסדאן שנת 2015,רכב נוח,לי אישית קצת קטן כי אני גבוהה 1.87 ,צריכת דלק סביב 1:12.5,אחזקה סבירה

פורסם
מאזדה 3, בעיקר ה-2 ליטר בחירה לא רעה בכלל, פרט למושב אחורי קצת צפוף ונוחות לא מדהימה.

 

אפשר לחשוב גם על פוקוס מ-2016 והלאה, שגם היא לא מהמרווחות בקטגוריה.

 

לזוג הן יותר ממספיקות, לזוג + 3 ילדים כבר יהיה צפוף.

 

הגולף והלאון לגמרי בסדר, צריך רק לקחת בחשבון את הגיר (הרובוטי), שעשוי להצריך תחזוקה מדי פעם. לא משהו שאמור לפסול את הרכבים, לדעתי, רק צריך להבין אם זה מתאים לך.

 

תודה על המענה,

 

מה דעתך על מאזדה 3, Sprit סדאן 2.0 אוטומט, שנת 2016 ?

 

חשוב לי גם ליהנות גם מהדרך, אני נוסע כ 40 דקות כל כיוון.

 

גם צריכת הדלק צריכה להיות סבירה.

, מאזדה 3Spirit סדאן אוט' 2.0 (165 כ''סמאזדה 3Spirit סדאן אוט' 2.0 (165 כ''ס)

פורסם

אם אתה מתעניין במאזדה 3, שים לב שאתה צריך להיות בדגם המעודכן של 2017, שכולל מערכות בטיחות.

 

סדאן/הצאבק פרימיום(אבזור מלא) היה נמכר ב100K

 

במקומך בודק מתי מגיע הדגם החדש, כי תחול ירידה במחיר של הדגם היוצא.

פורסם
אם אתה מתעניין במאזדה 3, שים לב שאתה צריך להיות בדגם המעודכן של 2017, שכולל מערכות בטיחות.

 

סדאן/הצאבק פרימיום(אבזור מלא) היה נמכר ב100K

 

במקומך בודק מתי מגיע הדגם החדש, כי תחול ירידה במחיר של הדגם היוצא.

 

מה זאת אומרת מערכת בטיחות ? והאם ה 2016 ללא מערכת בטיחות ?

×
×
  • תוכן חדש...