Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
1 . אמין על סמך אמינות ידעה של יונדאי. הרכב אצלי חודשיים. יש מד טמפרטורה לגיר. הוא לא מתחמם . הסחיבה מעולה בעליות של חיפה הוא מטפס הרבה יותר טוב מכל משפחתית 1600.

2 . יציב . הרעב מרגיש יציב מאוד.

3 בטיחות , נכון שבדגם הזה יש רק מובילאיי ולא המערכות האוטונומיות אבל בתקציב 85000 זה מה שניתן להשיג. גם סוזוקי ללא מערכות ועם מובילאיי.

 

מקווה שעזרתי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

"אמינות ידועה של יונדאי" זה קצת כללי, שלא לומר קצת נסחף, כשאתה מצרף לכך את החודשיים מאז דרך האוטו על הכביש לראשונה כאסמכתא לאמינות, גם לא כל כך עוזר. ולא שאני חושב שיונדאי לא אמין, ממש לא, בדיוק אגב כמו כל אוטו אחר. וזה לטעמי שורש הענין אצל הקונה הישראלי, הוא קונה אוטו במרבית המקרים על סמך "אמינות ידועה" מה שזה לא אומר. לפעמים זה מצליח לפעמים לא, שוב כמו בכל אוטו אחר. ואת כל זה אני אומר בתמיכה לתאוריה המשונה שאולי כדאי לבחור אוטו על פי התאמתו לצרכיך, תקציבך וטעמך, קצת פחות על פי " אמינות ידועה ".

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם
תודה על המענה,

 

מה דעתך על מאזדה 3, Sprit סדאן 2.0 אוטומט, שנת 2016 ?

 

חשוב לי גם ליהנות גם מהדרך, אני נוסע כ 40 דקות כל כיוון.

 

גם צריכת הדלק צריכה להיות סבירה.

, מאזדה 3Spirit סדאן אוט' 2.0 (165 כ''סמאזדה 3Spirit סדאן אוט' 2.0 (165 כ''ס)

ה-3 נחשבת למהנה ומתנהגת. אם זה מה שאתה מחפש, היא נותנת תשובה לא רעה בייחד עם אמינות טובה. שוב, עניין הצפיפות תלוי בצרכים - זה לא שאי אפשר להושיב מאחור שני ילדים, זה פשוט פחות נוח מאשר במיניוואן או בג'יפון גדול. מצד שני, יש אנשים שמגדלים משפחה באלטו (לא בהודו, ממש פה בארץ).

 

לא יודע להגיד בדיוק מה תהיה צריכת הדלק, אבל חסכונית היא לא (יחסית לקטגוריה). אם אתה מחפש חיסכון הוואגיות (גולף, לאון) יהיו חסכוניות בהרבה, במחיר של תחזוקה של הגיר מדי פעם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
ה-3 נחשבת למהנה ומתנהגת. אם זה מה שאתה מחפש, היא נותנת תשובה לא רעה בייחד עם אמינות טובה. שוב, עניין הצפיפות תלוי בצרכים - זה לא שאי אפשר להושיב מאחור שני ילדים, זה פשוט פחות נוח מאשר במיניוואן או בג'יפון גדול. מצד שני, יש אנשים שמגדלים משפחה באלטו (לא בהודו, ממש פה בארץ).

 

לא יודע להגיד בדיוק מה תהיה צריכת הדלק, אבל חסכונית היא לא (יחסית לקטגוריה). אם אתה מחפש חיסכון הוואגיות (גולף, לאון) יהיו חסכוניות בהרבה, במחיר של תחזוקה של הגיר מדי פעם.

 

האם אפשר למצוא בפורום חוות דעת על הגדם הספציפי הזה של מאזדה 3 ?

 

ממש מודה לך על העזרה וההכוונה.

פורסם

היי, אני מחזיק במאזדה 3 ספיריט מהדגם האחרון (2015)מעל לחצי שנה ואשמח לסייע אם יש לך שאלות בנושא.

רכב מעולה לטעמי, איכות חומרים טובה משמעותית מהדגם האחרון ומאובזר מאוד ביחס לקטגוריה.

המושב האחרון מעט צפוף אבל לא מאוד משמעותית- 2 מבוגרים מאחורה יסעו בכיף ולשלושה יהיה כבר די צפוף (פחות צריך להדאיג אותך לדעתי בשלב זה).

המנוע מרגיש חזק ונמרץ יחסית, יושב מעולה על הכביש, תא מטען גדול ואחלה איכות נסיעה.

שים לב שכמו שכבר ציינו- שווה לך לבדוק את הדגם של אחרי מתיחת הפנים- שם אכן הרכב בטיחותי יותר (בלימה עירונית עד מהירות של 80 לעומת 30 אצלי אם אני לא טועה) ועבר עוד כמה שינויים קטנים ונחמדים.

גם צריכת הדלק טובה ביחס למשפחתית עם מנוע 2000, בממוצע לוגמת כליטר ל12 ק"מ.

פורסם

בתור אחד שהחזיק הונדה סיוויק 8 שנים,מ2006 הדגם החדש של אותה שנה,בחיים לא נדלקה לי מנורה,אוטו נח וחזק,חוץ מתושבת מנוע שהחלפתי,ובית מנורה בפנס אחורי,0 תקלות,180000 ק"מ.ואחרי 3 שנים פגשתי את האיש שקנה ממני,וגם אמר לי שלא היה לו שום תקלות.

הביטוח קצת היה יקר,אבל אם הייתי חוזר לאוטו 5 מקומות,הייתי חוזר כנראה להונדה

פורסם

סופר מיני תספיק לכם או שאתה מחפש משפחתית קומפטית?

אני בכל מקרה מצטרף להמלצות על הג'אז, רכב מרווח ומאוד חסכוני.

אופציה נוספת זאת האיביזה מהדור החדש. דגם ידני יכנס לך בתקציב כרכב חדש, אוטומט זה כבר יד2.

פורסם
היי, אני מחזיק במאזדה 3 ספיריט מהדגם האחרון (2015)מעל לחצי שנה ואשמח לסייע אם יש לך שאלות בנושא.

רכב מעולה לטעמי, איכות חומרים טובה משמעותית מהדגם האחרון ומאובזר מאוד ביחס לקטגוריה.

המושב האחרון מעט צפוף אבל לא מאוד משמעותית- 2 מבוגרים מאחורה יסעו בכיף ולשלושה יהיה כבר די צפוף (פחות צריך להדאיג אותך לדעתי בשלב זה).

המנוע מרגיש חזק ונמרץ יחסית, יושב מעולה על הכביש, תא מטען גדול ואחלה איכות נסיעה.

שים לב שכמו שכבר ציינו- שווה לך לבדוק את הדגם של אחרי מתיחת הפנים- שם אכן הרכב בטיחותי יותר (בלימה עירונית עד מהירות של 80 לעומת 30 אצלי אם אני לא טועה) ועבר עוד כמה שינויים קטנים ונחמדים.

גם צריכת הדלק טובה ביחס למשפחתית עם מנוע 2000, בממוצע לוגמת כליטר ל12 ק"מ.

 

היי .. תודה על המענה,

 

שמח לשמוע כי מדובר ברכב טוב ויציב, אך לא הבנתי בקשר ל " שווה לך לבדוק את הדגם של אחרי מתיחת הפנים ", מה זאת אומרת ? על מה מדובר ? תוכל להסביר לי בבקשה ?

 

בכבוד רב,

מרואן.

פורסם

אחת לשנתיים בערך היצרן מבצע לדגמים "מתיחת פנים"- מספר שינויים קוסמטיים ומכניים לרענן את הדגם - לא כמו דגם חדש כמובן.

בשנת 2016 או 2017 עברה המאזדה מתיחת פנים בה גם הדגמים הבסיסיים קיבלו את המנוע 2000, מערכות בטיחות מתקדמות יותר והגרסאות השתנו.

×
×
  • תוכן חדש...