Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום בסוכנות סיאט, יש אצלם רק את הדגמים היקרים של ארונה או אטקה.

לגביע האטקה - עם המנוע הישן, כאשר במפרט הגבוה אקסלנס וצפונה מכך

כמו כן הארונה - דגמים יקרים בלבד.

 

לגבי מלאים עתידייים של הגרסאות המוזלות והמשתלמות יותר- טענו שיגיעו רק לקראת סוף השנה.

 

כיצד ניתן לדעת אם מנסים ל"דחוף" את הדגמים היקרים כאשר אלו המשתלמים יותר "מעבר לפינה" או שיש אכן מחסור אמיתי בהקצאות?

פורסם

די קל לברר.

תרים טלפונים למכירות ב- 3-4 סניפים שונים.

 

https://www.seat.co.il/showrooms/

 

 

תגיד משהו כמו:"אני סגור לגבי דגם X במחיר...(תן מחיר מחירון) ורוצה לסגור הזמנה. מה זמן ההספקה?"

 

אם בכל הסוכניויות יגידו לך שאין במלאי נניח עד סוף השנה כנראה שזה המצב.

פורסם

אין באמת סיבה טובה לרכוש כעת אטקה כאשר יש קארוק עם המנוע המשודרג או 3008 שעדיפה בהרבה.

לגבי ארונה, פער המחיר בין רמות הגימור לא ממש גדול ולכן רכישת דגם מאובזר בהנחה כמו שהיתה ב"חבר", תהיה משתלמת לא פחות מדגם הבסיס שיהיה מאובזר ומבוקש פחות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

היתרון בקניית האטקה הוא המחיר, היא זולה בעשרת אלפים שקל מהסקודה, ויותר מזה מהפיג'ו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

לדעתי בתור מי שיש ארונה fr, פער המחירים בזמנו היה 5 אלף שח שזה הבדל אבל לא ממש גדול וזה שווה את המחיר.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
היתרון בקניית האטקה הוא המחיר, היא זולה בעשרת אלפים שקל מהסקודה, ויותר מזה מהפיג'ו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

פותח השרשור ציין שאין במלאי את הדגמים הזולים.

הדגמים היקרים כבר מגיעים למחיר של הפיג' ו.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הוא שאל מה הסיבה לקנות אטקה מול הפיג'ו וסקודה, מחיר זאת הסיבה, אם אין גרסאות זולות, לא כדאי לקנות, עדיף סקודה, עם מנוע חדש ותיקון סטייה מנתיב, עניתי על זה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

גם לטיגואן יש בעיות אספקה, ה-1.4 אזל ואין צפי ייבוא ל-1.5, וכרגע מוכרים רק את ה-2 ליטר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה עובר על צ'מפיון?

מאז תחילת שיווק הטיגואן לפני שנתיים, תמיד היו בעיות מלאי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
מה עובר על צ'מפיון?

מאז תחילת שיווק הטיגואן לפני שנתיים, תמיד היו בעיות מלאי.

 

VAG מוכרים לישראל במחירים מהנמוכים בעולם (בגלל המיסוי הגבוה כאן, בגלל שאנחנו שוק קצה וכד'). ברגע שיש ביקוש חזק לדגמים שלהם במקומות אחרים, מן הסתם הם מורידים את העדיפות של השוק המקומי לטובת שווקים רווחיים יותר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

טיגואן 2 ליטר הגיע בגרסה מעודכנת בשם קומפורטליין פלוס, מנוע 2 ליטר 190 כ"ס, גג פנוראמי ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית סוף סוף כך שאין יותר מובילאיי. יש גם ג'אנט דו גווני חדש ובצ'מפיון ויתרו על העיסוי המשעשע במושב הנהג.

המחיר עלה בכמה אלפים ל-218k.

פורסם

זה אמיתי, תמיד יש לסיאט בעיות מלאי,כבר מעל שנה שאני שומע על זה.

אני רכשתי איביזה חדשה 2018 וחיכיתי כמעט חצי שנה לרכב ויש אנשים שחיכו כמעט שנה

×
×
  • תוכן חדש...