Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב נרכש ב 15/4/18 מאוטו סנטר (יד 1 פרטית מנכה ) עם 71,800 ק"מ על השעון וכיום עומד על כמעט 84,000 ק"מ.

מצ"ב קובץ לסיכום השנה הראשונה המשותפת שלנו יחד-לטעמי ההפתעה הגדולה ביותר היא הרדיאטור ששבק חיים אחרי פחות מ 5.5 שנות חיי הרכב על הכביש.

צריכת דלק נעה סביב ה 11.3-11.8 כאשר הנסיעות בערך הן 70-30 לטובת הבינעירוני.

מורגש שינוי משמעותי בנסיעה בין ההונדה לבין ה I30 שהחזקתי 6.5 שנים ובטח מהגטס 1600 מהשכרה לשעבר המזעזעת הזכורה לשמצה.

להבדיל מה I30 שכבר ב 100 קמ"ש צעקה " תעביר לחמישי"-הילוך שלא קיים בה,בהונדה בגיר 5 הילוכים עד מהירות 120-130 בכביש 6 הרכב לא מצייץ בכלל.

אחזקה גרסת וורד.doc

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

צריכת הדלק ממוצעת לדגם הזה.

תגיד , איך דיסקיות בלם קידמי נשחקות כל כך מהר?

למה היה צריך ניקוי מצערת ? הרגשת גמגום בבוקר ?

מה בדיוק קרה לרדיאטור אתה יודע ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

דיסקיות בלם נשחקות אצלי פעם בשנה באופן מסורתי-- הרכב הזה מהיר יותר מהקודם ולקח לי זמן להתרגל,אעקוב ואראה מה קורה שנה הבאה.

ניקוי מצערת ביצעתי כי הרכב החל לשתות דלק ברמה ממוצעת של השיר החדש של אייל גולן " כמו שיכור בלילות" והגיע ל 1:8/9 משום מה ללא סיבה.

אבחון הראה שאין תקלת חיישן חמצן/ממיר כלשהו והמליצו לבצע ניקיון למצערת שנפתחה והיתה מטונפת ומלאה בפיח.

לגבי הרדיאטור-ביום חורפי בבוקר לאחר ההתנעה נראתה כמות גדולה של נוזל קירור על הרצפה לאחר כיבוי הרכב ולאחר בדיקה ויזואלית פשוטה ראיתי שהדליפה מגיע מהדוד העליון שלו (בחיבור בין הראש לפלסטיק מלמעלה).

החלטתי לגרור,לא לקחת סיכון וכלקח מהרכב הקודם,שבו החלפת פלסטיקים אלו לא שרדה זמן רב והעובדה שהיתה לי אחריות של אוטו סנטר עם השתתפות עצמית של 400 ש"ח הובילה להרכבת רדיאטור תחליפי חדש בעלות ההשתתפות בלבד.

ד"א,רק כדי לסבר את האוזן רדיאטור מקורי כזה חדש עם עבודה בחברה ונוזל קירור מקורי עולה כמה אלפים (כשאגיע לטיפול הקרוב אשמע את המחיר ממקור ראשון אבל חבר טוב אמר לי שרק רדיאטור עולה מעל 3K ללא הנוזל ועבודה ושניצלתי את האחריות בחוכמה).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
הרכב נרכש ב 15/4/18 מאוטו סנטר (יד 1 פרטית מנכה ) עם 71,800 ק"מ על השעון וכיום עומד על כמעט 84,000 ק"מ.

מצ"ב קובץ לסיכום השנה הראשונה המשותפת שלנו יחד-לטעמי ההפתעה הגדולה ביותר היא הרדיאטור ששבק חיים אחרי פחות מ 5.5 שנות חיי הרכב על הכביש.

צריכת דלק נעה סביב ה 11.3-11.8 כאשר הנסיעות בערך הן 70-30 לטובת הבינעירוני.

מורגש שינוי משמעותי בנסיעה בין ההונדה לבין ה I30 שהחזקתי 6.5 שנים ובטח מהגטס 1600 מהשכרה לשעבר המזעזעת הזכורה לשמצה.

להבדיל מה I30 שכבר ב 100 קמ"ש צעקה " תעביר לחמישי"-הילוך שלא קיים בה,בהונדה בגיר 5 הילוכים עד מהירות 120-130 בכביש 6 הרכב לא מצייץ בכלל.

 

נהנה מאוד לקרוא את ההודעות שלך פה.

אני מחזיק ברכב זהה (סיוויק 2013, נרכשה מאוטו סנטר ב9/1/18 יד 2 בעלות מקורית ליסינג) עם 103800 וכיום השעון על 124500-לצערי (או לשמחתי?) קצת "טחנתי" את הרכב מבחינת נסיעה ועשיתי מעל 20 אלף לשנה עקב נסיבות רבות לצפון וכו'.

 

אשמח לשמוע איפה אתה מטפל (האם עדיין מטפל במורשה הונדה או שרק בגלל השובר מאוטו סנטר טיפלת?)

לעניין הטיפולים העצמאיים- אני מבין שיש לך חבר שעושה אותם, אשמח אם תוכל לקשר בינינו, נשמע שעושה עבודה טובה ואני אצא במחיר סביר יותר מהמורשה.

לעניין המצערת- איפה בוצע הניקוי?

חלפים- אני צריך כרגע דברים די בסיסיים (מסנן אוויר,פילטר מזגן וכאלה) איפה אתה קונה? אני לא מצליח למצוא משהו טוב ובאוטו סטור אין להם לדגם שלנו משיחה שביצעתי איתם עכשיו.

 

מודה לך :)

×
×
  • תוכן חדש...