Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב קטן עד 20 אלף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח!

אני מחפש לחמותי רכב קטן בתקציב עד 20 אלף.

הרכב ישמש בעיקר אותה לנסיעה לעבודה-60 ק"מ ביום.

מה שחשוב לההוא שיהיה אמין חסכוני ונוח לנסיעה.

משיטוט ביד 2 חשבתי להתמקד על:

1. דייהטסו סיריון.

2. ניסאן מיקרה. שניהם בסביבות 2010

3. סוזוקי סוויפט-2008-+

4. סוזוקי ספלאש-2011.

5. פורד פיאסטה-גם באיזור 2011.

 

מי הכי יאים לה בתקציב הזה?

יש למישו ניסיון עם אחד מהרכבים האלה ויוכל לומר לי מי הכי כדאי? [כמובן שנעשה בדיקה במכון]

יש למישו רעיון לדגם אחר שנכנס בתקציב?

 

תודה רבה וחג שמח!

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

סריון רכב אמיו ולא יקר לתחזוקה, מקבל תגובות חיביות מבעלי הרכבים, אישתו של חבר שלי החזיקה כזאת מספר שנים והיו מרוצים.

 

הספלאש גם אמינה, אישתו של חבר כבר עברה באזור 220 אלף מאוד מרוצים ממנה, אם כי תא מטען קטן.

 

פיאסטה בעלת מושבים נוחים יותר,בטיחותית יותר ובעלת איכות חומרים עדיפה, אני הייתי מעדיף אותה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

באופן מפתיע או שלא גם לחמותי יש סוזוקי ספלאש שנתון 2013. הרכב אמין, 0 תקלות כבר קרוב ל-6 שנים, אך ורק טיפולים ובלאי סביר כמו צמיגים, בלמים ומצבר.

מעבר לכך, הרכב מעט איטי ולא ממהר לשום מקום, הספסל האחורי צפוף ותא המטען סמלי.

מניסיוני עם הסוויפט, המצב קצת יותר טוב בכל אחד מהפרמטרים שציינתי למעט האמינות שנותרת זהה.

לגבי המיקרה, היה לי דגם ידני ואני באופן אישי סבלתי מכל רגע, מושבים לא נוחים, רעשי רקע מכל מקום במהלך הנסיעה, לא ניתן להגיע לתנוחת ישיבה אופטימלית ובכלל הרכב מרגיש מיושן יותר מגילו האמיתי, אינני יודע מה המצב בדור הקודם לעומת זאת.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

איך הפיאסטה מבחינת צריכת דלק? ומבחינת אמינות?

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

צריכת דלק לא הצד החזק שלה ואמורה לעשות כ 1/14 בבין עירוני בנסיעה רגועה.

לגבי אמינות לפי מה שאני אין תלונות, מציע גם לחפש ברשת.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...