Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אנשים.. אני חדש פה.. אבל אני קורא בפורום הזה דיי הרבה זמן.. ויש פה אחלה פורום באמת אני מטייל בהרבה פורמים והפורום פה באמת טוב ויש פה הרבה שמבינים עניין.

אז ככה לשאלה..

יש לי 2 מגברים באוטו ודאבל סאב .

האורות שלי ממש מעמעמים בלילה.. ולא רק בפנים.. בחוץ זה יורד ועולה לפי הכניסות של הבאס..

מה אני עושה במצב הזה ..

 

תודה יהודה

פורסם

הסאבים צרכני זרם לא קטנים ,עם כל דפיקה של באס כל התאורה מתעמעמת זה ידוע

אפשר לקנות מצבר עם תפוקת זרם יותר גבוהה ,הבנתי שקיימים בשוק מצברים של עד 70 אמפר

אם תרצה יותר מזה ,יש מצברי ג'ל

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

קבל יעזור מאוד.. במערכת כמו שאתה מתאר (עוצמתית למדי) מומלץ מאוד קבל, אורות מהבהבים זו תוצאה של חוסר יציבות במתח

תעשה חיפוש בFAQ על "קבל"

 

STISC201MSC.jpg

פורסם

אוקיי קבל נראה אפשרות דיי טובה גם אני חשבתי עליה ..

שאלתי מישהו שדיי מבין בנושא והוא הציע לי להחליף חוטים לעבים יותר לפני שאני רץ לקנות קבל.

אז מה אתם אומרים חוטים עבים זאת אפשרות?

ואיזה קבל אתם ממליצים אני לא רוצה משהו יקר אבל שיהיה משהו טוב..אחרי הכל אנחנו חיילים פה..

אבל אם יש משהו שיקר אבל יספק אותי כמו שצריך אז אפשר לשקול תהשקעה ..

פורסם

חוטים יעזרו לך מאוד, יהיה להם יותר התנגדות ופחות נפילת מתח.....אבל קבל אתה צריך בכול אופן, אם קבל תשמור על חיי המצבר ולא יהיו לך נפילות מתח באוטו!!

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

תקציב לקבל.. תאמת כמה שפחות השקעה ויותר תמורה זה הכי טוב אז אתם תמליצו על קבל יחסית זול וטוב..

עכשיו בקשר לקבל .. הבנתי שאם אני שם קבל אולי אני שומר על המצבר ולא יהיו לי נפילות מתח אבל האלטרנטור שלי יקצר את החיים שלו בגלל שהוא מוציא גם למצבר וגם לקבל.. אם אני טועה אז תקנו אותי בכיף אני ירצה לדעת איך זה הולך שם כל עניין החשמל.. זה יחסוך הרבה שאלות מיותרות.:idea:

פורסם

zak - מצבר אוגר חשמל, הוא איננו מיצר חשמל.

ami123 - לפי מה שהוא מתאר, הקבל לא יעזור לו.

תומאס - מי סיפר לך שקבל יעזור מאוד?

honda civic - קבל שומר על חיי המצבר ? אולי הוא גם שומר על הבוכנות של המנוע ?

 

 

לפותח התרד, היצרן חשמל היחיד הרכב שלך הוא האלטרנטור.

קודם תברר איזה אלטרנטור יש לך, ומה הצריכת חשמל של המגברים שלך.

אחרי זה תחשוב איך לפתור את הבעיה..

 

לגבי ידע בנוגע לקבלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=57624

 

לא רק שלפי מה שאתה, קבל לא יעזור.. אלה רק יעמיס על מערכת החשמל שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

"לא רק שלפי מה שאתה, קבל לא יעזור.. אלה רק יעמיס על מערכת החשמל שלך."

רק אם תוכל להסביר לי למה התכוונת כאן.. כי לא הבנתי..

ואיך אני בודק את האלטרנטור ואת המגברים ויודע בדיוק כמה כל אחד צורך ומספק..

Guest תמיר .א.
פורסם

לא מצבר ולא קבל יעזור לך.

 

1.מה סוג הרכב והדגם ופי זה נוכל לדעת איזה אלטרנטור יש לך.

2.אם הוא יותר מ80A הוא זקוק לשיפוץ טוב.

3.אם הוא פחות מ80A אני ממליץ להחליף ל90A לא יקר בכלל.

4.אחרי שפתרת את הבעיה, תחליף את הכבל שעובר מהפלוס של האלטרנטור לפלוס של המצבר

באחד עבה יותר לדוגמא 4AWG. וכנל את המינוס של המצבר, תעשה מינוס חדש מהגוף למצבר.

 

תמיר

פורסם

שי. נכנסתי ללינק והדבר היחיד שהצלחתי להבין זה שקשה ומייאש מאוד להתווכח איתך (לא שאני בא להתווכח), אז אני לא יתווכח.:sleeping:

 

לכן אני לא יגיב לשאלה שלך כי זה לא ייגמר וחבל על העצבים של שנינו..

פורסם

במקרה הזה אני ממליץ לך לקרוא שוב את התרד, ולהיצמד לעובדות.

הסיבה שקשה להתווכח איתי - לא בגלל שאינני מוכן להסתכל על המציאות, אלה בגלל שאני מוכן להסתכל אך ורק על עובדות ...

אתה מוכן להראות לי עובדות שתומכות בטיעון המצחיק שלך ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...