Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיר התשובה היא אליך

יש לי מציבושי פאג'רו שנת 2000

המצבר שלי הוא 80 אמפר אז האלטרנטור יהיה לפחות 100 לפי מה שאני מעריך....

בדקתי כמה הוא מוציא כשהאוטו מונע אבל הכל מנותק(כאילו בלי אורות בלי מוזיקה בלי דיבורית) הוא מוציא 14.15 הבנתי שזה דיי טוב..

ובקשר ללהחליף את הכבל מהאלטרנטור למצבר .. לא חושב שאני יעשה את זה כי זה נשמע דיי מסובך וזה לא אוטו שלי פרטי אז אי אפשר לדעת מתי נמכור אותו .. יכול להיות עכשיו ויכול להיות עוד חצי שנה אז חבל להשקיע סתם באוויר..

אם זה עניין לא רציני אני ישמח לנסות..

פורסם

במערכת שלי שנמצאת בחתימה אין קבל אבל יש חוטים ששווים מלא כסף והחיווט בכלל כולו בנויי מפירמות ידועות ועבות......

 

 

אצלי יש אראמאס מטורף באוטו ולא קופץ לי שום דבר ושום אור לא מהבהב!

לדעתי חיווט טוב יותר יפתור את הבעיה!

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

Guest תמיר .א.
פורסם
תמיר התשובה היא אליך

יש לי מציבושי פאג'רו שנת 2000

המצבר שלי הוא 80 אמפר אז האלטרנטור יהיה לפחות 100 לפי מה שאני מעריך....

בדקתי כמה הוא מוציא כשהאוטו מונע אבל הכל מנותק(כאילו בלי אורות בלי מוזיקה בלי דיבורית) הוא מוציא 14.15 הבנתי שזה דיי טוב..

ובקשר ללהחליף את הכבל מהאלטרנטור למצבר .. לא חושב שאני יעשה את זה כי זה נשמע דיי מסובך וזה לא אוטו שלי פרטי אז אי אפשר לדעת מתי נמכור אותו .. יכול להיות עכשיו ויכול להיות עוד חצי שנה אז חבל להשקיע סתם באוויר..

אם זה עניין לא רציני אני ישמח לנסות..

1.אין תלות בין תפוקת הזרם של המצבר לתפוקת הזרם של האלטרנטור, מיפה אי אפשר לדעת מהי תפוקת האלטרנטור לפי ערכו של המצבר, ניחוש קל, רוב הג'יפים הדיזלים הם בין 75-80A והבנזין 90-100A.

 

2.אם מערכת החשמל שלך מפיקה מתח של 14.15V זה בסדר גמור, אבל אם רשום לך על הרב מודד 15.14V תחליף לו סוללה. כי אלטרנטור שבא מהחברה מגיע עם מייצב 14.5V ולא של 15.5V.

 

3. להחליף את הקבל, זה אפקטיבי, זה שווה, זה זול , וזה ב15 דקות יש לך כבל טוב יותר וביצועי מערכת החשמל יהיו טובים יותר.

 

תמיר

פורסם
אוקיי קבל נראה אפשרות דיי טובה גם אני חשבתי עליה ..

שאלתי מישהו שדיי מבין בנושא והוא הציע לי להחליף חוטים לעבים יותר לפני שאני רץ לקנות קבל.

אז מה אתם אומרים חוטים עבים זאת אפשרות?

ואיזה קבל אתם ממליצים אני לא רוצה משהו יקר אבל שיהיה משהו טוב..אחרי הכל אנחנו חיילים פה..

אבל אם יש משהו שיקר אבל יספק אותי כמו שצריך אז אפשר לשקול תהשקעה ..

גם אני רציתי להגיד את זה כשקראתי

תחליף חוטים לעבים יותר - התנגדות החוטים שלך תהיה קטנה יותר

וככה הזרם יזרום בחוטים טוב יותר ! תגדיל גם את המינוס - כי אחרת לא עשית כלום - זה ב 100 אחוז יעזור

אבל לא יודע אם יתקן את הבעיה ב 100% - אבל ברור שאם תחליף ההבהובים יהיו חלשים יותר ומי יודע אולי יעלמו

אם לא - לך לקנות קבל !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

היום אני יילך לבדוק כמה זה עולה להחליף את החוטים של האלטרנטור למצבר.. נראה לי שזה קצת מסובך לעשות לבד כי אין לי נסיון ואני לא רוצה להתחיל לעשות בעיות באוטו..

איזה כבל אני אמור לשים לפלוס ולמינוס?

ובקשר לכבל שאני מעביר לאחורה של הפלוס מהמצבר.. יש לי עכשיו כבל 8 ג'יג הסתכלתי בטבלה באוטוסאונד וראיתי שאני צריך כבל 2 ג'יג הלכתי לחנות חומרי חשמל ו2 ג'יג זה ענקקק ואני לא חושב שכל זה יכול להיכנס לי באוטו אז מה אני עושה פה ?

 

ודרך אגב גם אם אני קונה קבל עכשיו.. לדוגמא... אז אני בכל מקרה יצטרך להגדיל את הכבל פלוס שלי ? (שהוא 8 ג'יג)

פורסם

הסיכוי שהחלפת הכבלים תועיל הוא זניח, המרחקים הם קצרים מאוד ככה ששינוי בעובי הכבל הוא מזערי מבחינת ההתנגדות. אלא אם כן מדובר ברכב מאוד ישן אולי. אם כבר אז הייתי בודק את נקודת המגע שבהן אם אין מגע טוב זה יכול להיות יותר משמעותי.

פורסם

אז ככה הרכב הוא לא ישן הוא דיי חדש אז נראה לי שהחוטים הם בסדר לפי מה שאתה אומר..

 

אבל בקשר לכבל שאני צריך להעביר למגברים מאחורה מה אני עושה כי לפי הטבלה אני צריך כבל 2 ג'יג וזה דיי ענקי הכבל הזה אז יש אפשרות לשים אחד של 4 ג'יג ...

או שצריך 4 ג'יג ועוד את מה שיש לי עכשיו שהוא 8.

או לא צריך להחליף בכלל?

Guest תמיר .א.
פורסם

זה לא קשור לישן לא ישן,

 

הכבל שעובר מהאלטרנטור למצבר הוא כ10G. ברוב המכוניות.

 

בכול רכב עם צריכה גבוהה אתה תראה נפילה בכבל. זה טעות להגיד שבגלל שהוא קצר זה זניח.

 

יש נפילה. כול עוד הכבל יותר ארוך מ1 מטר.

 

תמיר

פורסם

התקנתי אצל מישהו שעובד בחנות מערכות.. התקנתי פרטי אצלו.. עכשיו הכבל שעובר הוא דק בגלל שהיה בהתחלה מגבר אחד וסאב אחד.. ואז התחלתי להתחבר לנושא אז שיפרתי לבד והוספתי.. ועכשיו עוד יותר שנכנסתי לפורום אני רואה שיש טעויות אז טעיות צריך לתקן אז עדיף מאוחר מאשר לעולם לא..

פורסם

ישן או לא ישן קשור כי הכבל יכול לאבד מהיעילות שלו עם השנים. המרחקים עדיין קצרים וההבדלים קטנים אנחנו מדברים פה על כמה אפסים אחרי הנקודה.

 

מה ההספק הכולל של המגברים? אם תרשום הספק מקסימלי אלא הספק מעשי (כלומר אם יש לך מגבר שבגישור מספק 300 וואט אבל אתה מחבר אותו לשני רמקולים תחשב את ההספק שלו כשהוא מחובר לשני רמקולים). אם הלכת לפי הטבלה של EMMA אז סביר להניח שתוכל להשתמש בכבל פחות עבה מ2G וברוב המקרים 4G מספק. הטבלה הזו הולכת על OVERKILL מבחינת כבלים (יותר ממה שבאמת צריך בפועל).

פורסם

יש דרך מסויימת לבדוק את עוצמת המגברים?

כי יש לי מגבר אחד שאני יודע את העצמה שלו..

אבל המגבר השני אני לא יודע כמה הוא באראמאס ..

המגבר השני הוא saba sb5200

הוא 880 וואט לארבע יציאות..

אני יחליף אותו בהמשך אבל בנתים זה מה שיש .. הוא נותן בסך הכל לזוג אחוריות והוא דווקא מוציא יפה.. אז בנתיים סבבה..

×
×
  • תוכן חדש...