Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

כבר תקופה של כשנה אני מבחין ברעשים של דפיקות מקידמת הרכת בנסיעה עירונית כשהכביש משובש. בביקור האחרון במוסך מורשה לצורך טיפול נאמר לי שיש צורך להחליף תושבות, ושיש רק מקורי והמחיר הוא כמה אלפי שקלים. כיוון שהרכב די ישן החלטתי שלא להחליף ולחכות.

היום שמתי לב שיש חופש בחלקים הבאים אותם צירפתי בתמונה.

 

סליחה על הבורות האם אלו הן התושבות? האם באמת ההחלפה של חלקים אלו צריכה להיות כל כך יקרה ? האם בטיחותי להמשיך ליסוע כך בלי להחליף?

 

בנוסף יש לי דליפה בצינור של המיכל עיבוי, אבל הבנתי שבגלל שיש שם חיבור מהיר נהוג להחליף את כל המיכל יחד עם הצינור. כמה אמור לעלות מיכל כזה עם צינור והיכן ניתן להשיג?

 

תודה !

20190113_122858.jpg

20190113_122853.jpg

עריכה אחרונה על ידי Dany Tabakman
פורסם

אלו תושבות בולמים. אם יש חופש, צריך להחליף.

 

איזה שנה הרכב?

איפה הפקק של מיכל עיבוי?

למה אתה ממלא מים במקום נוזל קירור?

 

 

פורסם
אלו תושבות בולמים. אם יש חופש, צריך להחליף.

 

איזה שנה הרכב?

איפה הפקק של מיכל עיבוי?

למה אתה ממלא מים במקום נוזל קירור?

 

בקשר למיכל עיבוי:

יש לי בעיה גם במיכל עיבוי ( תמונה מצורפת ) תראה את הקורוזיה בחיבור בין בצינור למיכל. משם הדליפה . הוצאתי את הפקק כי הוספתי נוזל קירור. למה אתה אומר שאני ממלא מים במקום נוזל קירור ? 20190113_122916.jpg

הרכב שנת 2009 התכוונתי לכתוב בכותרת אבל יצא 2019.

בקשר לתושבות :

כמה אמורה לעלות החלפה שלהם לדעתך?

 

תודה !

פורסם

קודם כל נתחיל מזה שקיימים חלקים כאלה תחליפיים. הכל עניין של אינטרס. כשמחליפים כריות בולם, נהוג להחליף קיט שלם שכולל גם מייסבי החלקה. לא בעיה להשיג תחליפי.

תרשום או תשלח מספר שלדה ואבדוק לך מק"ט של מקורי ותחליפי.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
נהוג להחליף קיט שלם שכולל גם מייסבי החלקה.

סתם מתוך סקרנות, מדוע אתה קורא לזה מיסב החלקה?

מיסב הבולם הוא מיסב כדורי פשוט..

יום טוב גם לך

פורסם

כי בכל מקום שתשאל איך קוראים למיסב הזה יגידו - מיסב החלקה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

תגיד, איך אתה יודע אם יש מים במיכל עיבוי ? המיכל מלא ג'יפה.

פותח פקק כל פעם ?!

מיכל דומה עולה בחול פלות מ ₪200 . מתחת לסף המכס. למשל פריט איביי

123452495322

או משהו דומה:

https://www.ebay.co.uk/itm/123449224818

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)
כי בכל מקום שתשאל איך קוראים למיסב הזה יגידו - מיסב החלקה.

ציטוט לעצמי (אפשר גם להוסיף להודעה המקורית).

 

שים לב שגם בקישור קוראים לזה מיסב החלקה - http://www.justmotor.co.il/product/%D7%AA%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-corteco-vkd35002

 

בנוסף,

https://spareto.com/products/801-010-friction-bearing-suspension-strut-support-mounting

(אגב, פותח השרשור - זה החלק התחילפי שאתה מחפש - בדיוק זה) זה ממש לא מיסב כדורי)

 

שים לב שמדובר על מייסב Anti friction שמיועד לצמצם חיכוך (ע"י שימוש בהחלקה)

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מה שרואים בתמונה זה לא התושבות בולם אלא תושבת לאום המרכזית שאתה רואה מולך.

התושבת בולם נמצאת מתחת לכל זה.

 

אתה שומע נקישות בזמן נסיעה על פסי האטה וכו'?

 

הצינור שנכנס למיכל עיבוי עדין מאוד ומתייבש עם הזמן, צריך להיות זהיר איתו.

תרים טלפון לשירות לקוחות של לובינסקי ותברר מחירים לפי מספר שלדה.

פורסם (נערך)

 

שים לב שמדובר על מייסב Anti friction שמיועד לצמצם חיכוך (ע"י שימוש בהחלקה)

 

אלעד

אל תסמוך על שמות מסחריים. הם לא מתארים את המימוש המכאני.

יצא לי להחליף כמה כאלה שהגיעו למצב קטטוני והתפרקו,

סמוך עלי, זה מיסב כדורים בסיסי מאוד.

 

בשאר העולם קוראים לזה strut bearing, אז אני מניח שנושא ההחלקה זה עיוות מקומי..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

יגאל,

ברכב הספציפי הזה חלק מספר 4 הוא המיסב שנועד לגרום למכלול שנמצא מטה"להחליק" מתחת לכרית הבולם ומאפשר תנועה ללא חיכוך. יותר מאוחר אוכל לצלם גם מיסב החלקה של 206.

 

123.jpg

 

אבל,

אכן פתחתי מיסב החלקה ובתוכו יש כדורים. אז אני מודה כי למדתי היום משהו חדש.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
יגאל,

ברכב הספציפי הזה חלק מספר 4 הוא המיסב שנועד לגרום למכלול שנמצא מטה"להחליק" מתחת לכרית הבולם ומאפשר תנועה ללא חיכוך. יותר מאוחר אוכל לצלם גם מיסב החלקה של 206

 

[ATTACH=CONFIG]514676[/ATTACH]

אלעד, אני יודע, איך המכלול ניראה מבפנים ומבחוץ, ומה מטרתו.

עניין אותי רק השם "החלקה" שכן אין ממש קשר למיסבי החלקה "אמיתיים" שקיימים במנועים ובתוך בולמי זעזועים/בוכנות הדראוליות לדוגמא

יום טוב גם לך

פורסם

בכל אופן, מקריאה בין השורות אני לא בטוח שפות"ש מעוניין להתחיל להתעסק כרגע במק"טים והזמנות באינטרנט, מה עוד שבכלל לא בטוח שהדיאגנוזה שקיבל במוסך המדובר נכונה או מלאה.

 

פות"ש, כמה ק"מ לרכב? האם הוחלפו חלקי מתלה אחרים בעבר (בולמים, משולשים וכו') ומתי?

 

נראה לי שהדבר הנכון עבורך לעשות בשלב זה הוא ללכת למוסך מתמחה ,לא מורשה, באזור הרלוונטי לך, ולקבל חוות דעת שנייה. (אין סיבה שתושבות בולמים יעלו אלפי שקלים. אולי בכלל התכוונו לתושבות מנוע?)

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

אני מודה שלמדתי משהו חדש על המיסב הזה ועל איך שהוא בנוי.

 

אבל שמו עדיין היה ויהיה מייסב החלקה - שתחפש את המייסב לרכישה ככה תקבל אותו מהר יותר

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...