Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה 2019 - רמות גימור/איבזור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מישהו שמע משהו על ביטול רמת גימור style ושרמת גימור ambition מקבלת את האיבזור שהיה ב-style?

 

תודה

פורסם

המפרט באתר לא רלוונטי כבר הרבה זמן (מנועים לא מעודכנים, בקרות בטיחות חסרות וכו'...).

אני שואל מכיוון שזה מה שחברת הליסינג אמרה לקצין הרכב אצלי בעבודה, ולא מצאתי התייחסות לכך בשום מקום.

פורסם
כנס לאתר, יש שם מפרט מלא.

 

בערך מלא

 

למשל לא מצאתי שם עד עכשיו, איזכור קל על מנוע האלפיים החדששל האוקטביה. מבחינת האתר יש מנוע 1.8 ואם לא מתאים לך זו בעיה שלך

 

לא מבין איך יבואן מקום שישי בטבלה מחזיק אתר חובבן כזה.

פורסם

המפרט באתר עודכן לאחרונה עם כל המנועים העדכניים ושם אין שינוי ברמות הגימור. מצד שני, חברות הליסינג מקבלות את המידע על הדגמים הרבה לפני כתבי הרכב ואחרים, כך שאולי קצין הרכב שלך יודע משהו שלא פורסם עדיין.

פורסם

מעבר לזה... אחדד לך משהו נוסף.

 

סוד... פולקסוואגן תוותר על ציי הרכב.

והחל משנה הבאה לא יהיו יותר פולקסוואגנים בליסינג תפעולי.

פורסם
מעבר לזה... אחדד לך משהו נוסף.

 

סוד... פולקסוואגן תוותר על ציי הרכב.

והחל משנה הבאה לא יהיו יותר פולקסוואגנים בליסינג תפעולי.

בא נראה כמה ימים ההחלטה הזאת תחזיק מעמד, גם דאציה אמרו אותו דבר, בפועל כ38% הולכים לציי הרכב ולא ללקוח פרטי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום לכולם,

מישהו שמע משהו על ביטול רמת גימור style ושרמת גימור ambition מקבלת את האיבזור שהיה ב-style?

 

תודה

האם יצא לך לבדוק את הנושא? קצין הרכב שלי לא מכיר את העניין... אשמח לעידכון.

פורסם

חודש עם אוקטביה 1.5 חדשה. לא מסתדר עם המולטימדיה והכי מדהים אותי ששליטה על גובה אורות הדרך ועמעום לוח השעונים נעשה דרך תפריט מסורבל במולטימדיה- לא נוח ומעצבן.

×
×
  • תוכן חדש...