Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעת איזו מידה נפוצה יותר וזאת בגלל סיבה אחת בלבד: זמינות ועלות דפי נייר הלטש עבורה.

הגודל לא משנה לי במכונה שאני מתכוון לרכוש, כן משנה לי אח"כ הזמינות והמחיר של ניירות הלטש.

אז - על איזו מכונה כדאי לי "ללכת"?

או שבכלל 2 המידות נפוצות ואין הפרשי מחיר מיוחדים?

פורסם (נערך)

למה לא משנה ?

 

יש הרבה הבדלים.

 

בגדול 5 אינטש יש זולות ויקרות.

6 אינטש אין זולות. רק יקרות. יש גם כאלו עם בסיס ממתכת ולא מפלסטיק.

אם צריך לעבודות מזדמנות אפשר להסתפק בקטנה.

אם צריך ללטש הרבה זמן עדיף גדולה עם בסיס מתכת כבדה שלא צריך להפעיל לחץ ופחות מעייף ללטש לאורך זמן.

 

מבחינת השאלה המקורית שלך הרבה יותר נפוץ 5 אינטש.

 

דרך אגב. יש עכשיו אפשרות לקנות מקיטה 6 אינטש עם בסיס מתכתי באתר הבריטי אקסמינסטר במחיר של 450 שח. (זה לא כולל משלוח ומע"מ).

 

 

 

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי train
פורסם (נערך)

תבדוק מחיר לתחתית הדביקה (סקווש).

כי זה החלק עם הבלאי הכי גדול.

 

לדוגמא. מקיטה אורגיל 6 אינטש זה בין 150-220 שקל.

תחליפי מצאתי ב50 (חו"ל.) 75 בארץ

 

מעבר לזה.

פרמטרים שמעניינים אותך.

מהירות קבועה. או משתנה

נוחות להחזיק לאורך זמן.

חיבור לשאיבה.

 

מחיר היום אני כבר יודע. פחות קריטי. עוד 50-100 שקל.

זה כבר לא משנה. כי - ברגע שאני צריך להחליף פלטה תחתונה. והיא עולה כמו חצי כלי.

מול כלי יקר יותר. ופלטות שניתן לקנות בחו"ל ברבע מחיר.

הכלי היקר ניצח.

 

ולמי שעובד הרבה. זה חלק שמקלקל מהר יחסית

 

אישית.יש לי מקיטה 6. כבר שלוש שנים. והיא עובדת הרבה יחסית. החלפתי כבר לפחות 5 פלטות תחתית.

 

להרוס אחת. לוקח שניה. !! הנייר עף. / נתפס והתקלף ולא ראית. נגעת בעץ הפלטה מתה. !!

 

לנגריה שאני מכיר. עובד עם AEG. ולפחות פעם בחודש -+. מחליף פלטה אחת. ( יש לו 3 כלים)

 

ראיתי מכונות ב230 שקל. אבל להביא פלטה חליפית. לחנות אין.

מה תעשה??

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם (נערך)

אני עם "metabo 6, חד משמעית הכלי הכי טוב שקניתי מכל הכלי נגרות. היתה לי בוש קטנה כחולה. זה הבדל של שמיים וארץ (בסוף, כל אחד רוצה עוד איזה אינצ', לא?) בכל מקרה, יש הבדל אקוטי לתחושתי בצמצום זמני עבודה ואולי זה רק אני.

 

+1 על כל מה שנאמר לעיל ובנוסף: יש יתרון מהותי של של סוגי הניירות עצמם ורמת הזמינות שלהם. רק לאחרונה גיליתי את ה3M cubitron שווים כל שקל כשמדובר על מתכת. לא שמתי לב אם יש 5". ובנוסף, אם מתוכנן או יש שואב אבק, ישנם הניירותות לטש של mirka מסוג abrtanet. מדהים. הפוטנציאל לשריטות על לכות ועצים קטן דרסטית. עושה את ההכנה ללכה/גמר לכל כך קלה....

 

נ.ב.

 

לא משנה איזה מלטשת תרכוש, שים לב לתבנית חורים של ניירות הלטש שיתאימו. לצערי למטאבו יש פחות מבחר זמין בארץ, אבל אני מזמין מחו"ל, ככה שזו כבר לא בעיה.

 

עריכה -נ.נ.ב.

אלו הניירות של מירקה. ממליץ בחום להמנע מלבחון את המלטשות שלהם אלא אם כן אתם בקטע של מפרצת

https://www.axminster.co.uk/mirka-abranet-abrasive-discs-150mm-ax851133

עריכה אחרונה על ידי urban.racer

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם (נערך)

יש עכשיו מבצע באתר אקסמינסטר. 10% הנחה על חלק מהמותגים.

 

המקיטה 6" עכשיו עולה 405 ש"ח לפני משלוח ומס. לדעתי זה מחיר ממש טוב.

 

לדעי כדאי לסמן עלות שילוח בלבד ולשלם את המס בארץ.

מכיוון שהמשלוח לא זול אפשר לנסות לשלב מוצרים נוספים.

מצד שני יהיה תשלום מע"מ על הכל אז לא בטוח שזה משתלם.

 

https://www.axminster.co.uk/makita-bo6030-random-orbit-sander-340441

עריכה אחרונה על ידי train
פורסם

ראיתי מכונות ב230 שקל. אבל להביא פלטה חליפית. לחנות אין.

מה תעשה??

אני עם יונדאי ב-230 ש"ח. היבואן שלהם הוא "עשינו עסק" בירושליים. לא יודעים להביא פלאטה חליפית, מסכים.

בדיקה ובירור קצרים, והפלאטה שיש ל"סמיט טולס" על המדף (יבואני כלים סיניים) מתאימה פיקס למלטשת הזו. עלות מצחיקה. זמין במלאי לרוב. אני כרגע על הפלאטה שלהם, אחרי שאחת כבר נהרסה לי (אני יחסית לא משתמש הרבה).

אשמח ביום מן הימים לשדרג לכלי רציני יותר (המקיטה תפסה לי את העין), אבל כרגע אין הצדקה לזה עם אופי השימוש שלי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...