Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת החיפוש אחר רכב, קיבלתי הצעה מאחת הסוכניות על רכב אפס קילומטר שנמכר ישירות מהיבואן.

מדובר ברכב 2018 שלא נמכר מעל שנה ויבואן נאלץ להעביר לו בעלות.

הרכב נמכר ונמסר ישירות מהיבואן עם בעלות 01 מ'חברה'.

 

ההפרש בין המחיר 0 קילומר מהיבואן לליסינג הוא כ-5%.

מעבר ליתרון של קניה ישירות מהיבואן עם אחריות מלאה דרכו - האם יש הבדלים בסחירות עתידית ובביטוח ?

לפי איזה מחירון הרכב מחושב ? ישנה הפחתה נוספת כלשהי מעבר ליד הנוספת בדומה לאפס קילומטר מליסינג ?

 

תודה

פורסם

לפי חוק, רכב שלא נמכר תוך 12 חודשים מרגע ייצורו חייב לעבור יד.

לכן, אם היבואן לא מכר את הרכב תוך הזמן הדרוש הוא נרשם כיד ראשונה על בעלות היבואן.

ההפחתה במחירון -13%.

ההחתה העתידית זהה להפחתה על ליסינג 0 ק"מ.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לרוכש הראשון עדיף לרכוש ישר מהיבואן, בדר"כ אפשר לקבל את כל חודשי האחריות ממועד הרכישה ולא ממועד העלייה לכביש.

 

אבל... לרוכשים הבאים עדיף רכבים שהם 0 ק"מ מליסינג,

0 ק"מ מהיבואן אלו בדר"כ רכבים שעמדו שנה או יותר בבונד,

ואילו 0 ק"מ מליסינג לרוב מדובר ברכבים שירדו ישר מהאונייה וביצעו עליה לכביש.

 

בכל מקרה , תמיד ממולץ לבקש מהמוכר צילום של רשיון הרכב ולבדוק באתרים ברשת את תאריך הייצור של הרכב

ביחס לתאריך העלייה לכביש.

×
×
  • תוכן חדש...