Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשששש איתמר, אכן נשמע כמו אחלה דיל. בהחלט אוסיף גם את הפוקוס 2007-2010 (לא 2011 הרובוטית !) מומלצת מאוד

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את יכולה למתוח גם תקציב ל10 בשביל רכב במצב טוב.

אל תתרגשי מאנשים שמפרסמים רכב במחיר מסויים, הוא ימכר ב20 אחוז פחות.

אם הסיריון לא הייתה לטעמך מיותר לבחון אותה.

אל תתקרבי לפנדה רובוטית, כמו גם לשברולטים, האיכות מזעזעת לדעתי.

לא ציינת כמה נסועה חודשית אמורה להיות לך?(כמה קמ את צריכה לנסוע כל יום לעבודה?)

לנטיס יקרות יחסית לשנתון שתקבלי, והייתי מתמקד בלנסר או בפוקוס שיש להן עלויות זולות לתחזוקה.

פורסם
בחשבון די זהיר, הגעתי למסקנה שכדי שהסכום יספיק, עלות הרכב צריכה להיות לכל היותר 8,000 ש"ח. אם אני טועה - אשמח לתיקון. נקודה נוספת להתייחסות: אם ארכוש רכב שעולה יותר, לא סביר שאצליח למכור אותו, ואם כן - לא אקבל אפילו חצי ממה ששילמתי. כשהאוטו ימות, מעדיפה לזרוק לפח כמה שפחות כסף.

מציע לעלות לאיזור 12,000 ש"ח - "רק" 4000 יותר אבל 50% יותר ממה שהקצבת - יכולים להשיג לך מכוניות שמורות וחדשות יותר. נכון להניח שערכו של הרכב, כשתמכרי אותו, יהיה אפסי, אבל קנייה ב-12,000 למשל אומר שתוכלי להחזיק אותו שנה שנתיים יותר, ושתשקיעי בו (בתקווה) פחות כסף על תיקונים.

:turn-l:
פורסם

ממליץ מאוד על לאנסר 2004-2008.

 

אני מחזיק כבר שנה לאנסר 2006 שנקנתה בזמנו במחיר של 7,500 ש"ח, ולמעט החלפת מנוע שנגרמה בטיפשותי (השתהיתי עם החלפת רצועת טיימינג, והרצועה נקרעה בנסיעה, והלך המנוע), הרכב מפגין עמידות גבוהה (הרכב עבר 208,000 ק"מ, מתוכם 20,000 אצלי).

 

למעט זוג צמיגים וברקסים קדמיים, התקלות הלא צפויות בשנה זו היו:

1. תקלה לא צפויה במנגנון חלון, החלפתי לבד בעלות של 300 ש"ח, בעלי מקצוע רצו על החלק והעבודה 700 ש"ח.

2. החלפת שרוול סליל הצתה (לא את הסליל עצמו). הזמנתי מאיביי בעלות של 50 ש"ח. בעיה זו נגרמה עקב הרכבה מתי שהוא של סליל לא מתאים לרכב.

 

עברתי עם הרכב לסיני, נסעתי איתו בתנאים מאתגרים והרכב תיפקד כרגיל.

 

לדעתי, הדגם הספיציפי הזה של הלאנסר עדיף על האימפרזה.

 

 

הרכב הזה נפוץ מאוד כיוצא ליסינג, אני אישית הקפדתי לקנות רכב שתמיד היה בבעלות פרטית.


×
×
  • תוכן חדש...