Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

קצת ארוך אבל אשמח לעזרתם

מדובר בשברולט אפיקה שנת 2008 2500 סמ"ק

הרכב מונע בגז.

 

היית בביקור במוסך של הגז בעיקבות רעשים מהמזרקים של הגז

במבט מהיר הוא ישר ראה שאיזשהו חלק במערכת גז ממש קפוא (!!) היה עליו קרח, בשעה שהחלק הזה אמור להיות רותח מאוד.

הוא פירק כמה צינורות ואמר שאין זרימה של מים חמים למערכת כדי שיקררו ולכן כניראה הוא עושה בעיות,

הוא מעריך שבבית מצערת יש סתימה ולכן לא מגיעים מים למערכת.

 

הייתי היום בבוקר במוסך רגיל כדי שיבדוק את בית המצערת, הוא גם פירק כמה צינורות ואמר נכון, כניראה שסתום.

אבל מאוד מסובך להחליף ולא בטוח שכדאי לך, הוא המליץ לעשות מעקף ולוותר על זרימת המים לבית המצערת ולהביא ישירות למערכת גז.

שאלתי אותו- ואפשר לוותר על העבודה של בת המצערת, הוא ענה לי שכן.

 

מה אומרים?

 

תודה רבהה רבה לעונים!

פורסם

אם זה סתום, אין לך כבר עכשיו חימום בית מצערת. כך ביטול שלו לא ישנה דבר.

 

חימום בית מצערת נועד למנוע קרח על בית המצערת במזג אוויר קר.

 

 

פורסם
אם זה סתום, אין לך כבר עכשיו חימום בית מצערת. כך ביטול שלו לא ישנה דבר.

 

חימום בית מצערת נועד למנוע קרח על בית המצערת במזג אוויר קר.

 

 

תודה רבה על המענה

השאלה שלי היא האם להחליף את בית המצערת או שזה תקין לחלוטין לעקוף אותו?

פורסם

לדעתי אין בעיה לבצע מעקף לנוזל הקירור הזורם בבית המצערת. אין לזה שימוש במזג האויר הישראלי.

יום טוב גם לך

פורסם

תודה רבהה



 

עוד משהו שאולי קשור

החלפתי מים ברדיאטור לפני כמה ימים ועזר לי מישהו שאמר לי שאין אצלי צינור לניקוז אוויר

ישמצב שיש אוויר כלוא ולכן זה קורא?

×
×
  • תוכן חדש...