Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הילוך שישי - אזהרה חמורה (לא לדאוג, אף אחד בשרשור לא נהרג)


howitzer
שימו לב! השרשור הזה בן 1977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הילוך שישי ביפו - הסיפור שלי



 

אמ;לק: שירות מחריד וחוסר מקצועיות - הימנעו בכל מחיר

 

אז בתור תל אביבי הבנתי שנגזר עלי לחפש חניה ברחובות ממש צרים. מה שלמדתי לאחרונה זה שגם יכולים לפתוח עלי דלת בזמן שאני עושה את זה…

 

 

flRuUpQXSl7DP14YZIDSXYZ-WLIJw0MgB-6rnGmuOEeBvJaMBKSJ9BRVd-V1X3PjmghkuVDUn1UDInZRFlFljorkREJXklu1Ji0a4aBRFsf1bWjrV4TJ_EU2uCA7Gcp5jdzlFVdA

 

tr7uoLAMGkpyiDyYwpVyonVu-TY-Hda4Rp5jbYICrBtxTZh58KOmNF9uSP9wa9X0_bydW9z6Yv6RP2qRCqQFV9mGnRAwR0r2OOGjCpv4FUSR2U9DaESlqL99a9dilOA7z2ttmXBN

 

 

 

טוב, מה לעשות, קורה. דפיקה לדלת, שריטה למראת צד וידית פתיחה שלא עובדת.

החלפנו פרטים והתקשרתי לביטוח. הסוכנת הנחמדה בקרסו נתנה לי 2 אופציות למוסכים מורשים שיטפלו בי. לא רציתי להשתמש בזה אבל זה ניחמתי את עצמי שעשיתי ביטוח בסוכנות ועכשיו מוסכים מורשים ואיכותיים יטפלו בי… כמה הייתי תמים.

 

 

האופציה הראשונה הייתה בראשון לציון והשניה בתל אביב, בחירה די קלה לא? הגעתי להילוך שישי, בלאגן, לחכות, להראות את הבעיה, לחכות, למלא טפסים, לחכות, לקחת רכב חליפי. כמה זמן אמרתם שזה יקח? 4 ימים? טוב… אני מניח שאני אסתדר איכשהו בתל אביב בלי תו חניה כל הזמן הזה…

 

 

אחרי 4 ימים מתקשרים ואומרים לי שהנה, הכל בסדר. אני מגיע, משלם ומוסרים לי אחר כבוד את המפתחות. הנה הרכב שלך אדוני ואישור יציאה. אני מסתכל על הנסיכה היפה שלי ומקבל חום. זה הילוך שישי? הילוך אחורי אפילו לא.

מוסך מדרכה בבנגלדש היה מתבייש להחזיר אוטו ככה

 

 

a8TLNgmcK4QEoCIW-Rqnaba38YkhVmoZGuCT8HIUBjrVpDc_4m8E0rAQlTFkxeMqdg1EbCjZL3yLloUIcCcpv7aq_Ly2ZY3ERmfiz8MRUSIP547im0_OEteVO0tjbtpH3JrVM3ex

 

IeoYCwpjH1RqOtjE8ujKSI4_X9s1-j208ImtrvZtEYorp0hbq8LaJKV5NSxsGSAS_rkDcZ3FDn2bI7teRVDYrEGfasGW9fCXmlHSbZKmOQAAlVUh_yGitdujBdCh2Zah2vf_T8EJ

 

רווחים עצומים ולא אחידים, הכל מתנדנד ומשוחרר. פשוט יריקה בפרצוף בעלות 4100 שקלים

 

 

הפקידה המנומנת הייתה מאוד מופתעת לראות אותי חוזר. בעיה? עם העבודה? אני אקרא למנהל מחלקת פחחות. הוא נראה פחות מופתע לראות אותי, אבל התקבלתי בשיוויון נפש מוחלט, ולא רק זה. בכל מיני משפטים נכלוליים כמו "תחשוב טוב אולי אתה מעדיף לקחת את הרכב ככה" ו-"הדלת שלך בעייתית" הוא ניסה לגרום לי לקבל את הבושה החורנית שהוא קרא לה עבודה ולהשלים איתה. לצערו מתחת לחזות ממושקפת של מכון ויצמן יש מישהו שקצת מבין במכוניות ולא סמרטוט שיסכים שידרכו עליו.

 

 

עובדיה מנהל המוסך כבר היה יותר סביר, במבט אחד הוא אמר שהוא לא מקבל את זה ונתן הוראה להמשיך את הרכב החלופי ואת העבודה על הרכב שלי. לשאלה אם זה מקובל עליו שככה מנסים לדחוף ללקוחות עבודה כזאת לא היה לו מה לענות.

 

 

עוד 5 ימים, עוד לשרוף זמן ועצבים על להגיע עוד פעם למוסך, לשלם עוד 6000 שקל על דלת חדשה, ועוד זמן בטלפון להזיז עניינים מול הביטוח כי כמובן הסיפור הקבוע מהסוכנות והשמאי הוא "יש מסמכים מהמוסך שצריך בשביל להתקדם והם עדיין לא שלחו לנו"

 

 

חודש-חודשיים עוברים, ובום, נוחת לי בחשבון בנק סכום נאה. זכיתי בלוטו? לא, קיבלתי את מה ששילמתי. מינוס 1,400 שקל. WTF? הייתה לי 0 אשמה בעניין, אמרתי לעצמי שזה בטח עוד נסיון של חברת ביטוח לעשות שיטת מצליח. מתקשר לסוכנות והפקידה דווקא אומרת שהתביעה שלי התקבלה ב100%, אחרי בירור עם המוסך מסתבר שהתיקון עלה פחות ממה ששילמתי.

 

 

בלב כבד אני מתקשר למוסך ומסביר את הסיפור וכמובן שצריך לחכות למרגלית בשביל לבדוק את העניין וכמובן מרגלית בחופש. אני מתקשר פעם שניה ואומרים לי שהנה הנה, מרגלית חזרה והעניין בטיפול ואוטוטו חוזרים אלי מחר מחרתיים גג. כשאני מתקשר בפעם הרביעית הנציג שלקח את הטלפון מהמסכנה הרגילה שמבטיחה לי הבטחות שווא כמעט צעק עלי כי לא ירד הכסף מהאשראי הדחוי שנתתי להם, אז מה אם אני רוצה לשים את העניין מאחורי אחרי 4+ חודשים ואני לא סומך עליהם שלא "ישכחו" את ההחזר שלי.

 

 

שבוע עובר והפקידה המותשת מתקשרת אלי לבשר שהוד המרגלית בירכה אותנו באישור והצ'ק מוכן. החזר לכרטיס אשראי? לא. העברה בנקאית? מה פתאום, זה כסף מיוחד שיכול לעבור רק בצ'ק. שליח שיביא לי את הצ'ק? חלילה, מי כבר מהעובדים במוסך עצום כזה מסתובב במקום שכוח אל כזה, רחוב דיזנגוף בתל אביב.

כשאספתי את הצ'ק מהוד מעלתם, עם ידית דלת ימין שעדיין נראית על הפנים (מזעור נזקים - לכו תדעו מה היה קורה עוד אם הייתי משאיר את האוטו אצלם), חורים בדלת החדשה שלא טרחו אפילו לשים את הפלסטיק שמכסה אותם כמו שצריך, עשרות שיחות טלפון, שעות בנסיעות מיותרות והמתנות, נאנחתי אנחת רווחה כי סוף סוף גמרתי את כל העסקים עם המקום הזה - הילוך שישי ביפו.

 

 

לסיכום? שומר מכוניתו, כספו ושפיותו יתרחקו מהמקום הזה



 

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבל שלא הצטרפת לפורום קודם.

 

העצה הקבועה כאן - תמיד פנה למוסך שאתה סומך עליו, ולא למוסך הסדר. על כמה וכמה בפגיעות על ידי צד ג'.

 

אישית אני מוסיף - גם אם מדובר בתביעת הפוליסה שלך, והפניה למוסך הסדר חוסכת כמה מאות ש"ח - בדרך כלל, אם לא מדובר במוסך מומלץ, הנזק הנגרם על ידי תיקון לא איכותי גדול בהרב מהפרש המחיר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תארת פה בירוקרטיה רגילה לחלוטין של כמעט כל חברה/נותן שירות גדול בארץ

תמיד יש זלזול, תמיד יש פקידה שאין לה סמכות לכלום ולא יודעת כלום, ותמיד יש מנהל שאומר שיהיה בסדר ואף פעם זה לא בסדר.

ליבי איתך התנהלות מחרידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביטוח מעורב, למה שהמוסך לא יתפוס את הגל ויחלוב אותו עוד? לא חדש שהמוסכים פועלים בגישה הזו. גם אם יגיע אליהם לקוח על תאונה קטנה יחסית הם ישכנעו אותו לערב ביטוח וידחפו כמה שיותר דברים במחיר משולש. כנראה גם עם תוצאה חר* בסוף. כאילו ניסו לרפא מישהו עם יד שבורה בעזרת פלסטר.

 

קשה מאוד למצוא פחחות טובה בארץ, כמעט כולם עושים מינימום עבודה במקסימום כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביטוח מעורב, למה שהמוסך לא יתפוס את הגל ויחלוב אותו עוד? לא חדש שהמוסכים פועלים בגישה הזו. גם אם יגיע אליהם לקוח על תאונה קטנה יחסית הם ישכנעו אותו לערב ביטוח וידחפו כמה שיותר דברים במחיר משולש. כנראה גם עם תוצאה חר* בסוף. כאילו ניסו לרפא מישהו עם יד שבורה בעזרת פלסטר.

 

קשה מאוד למצוא פחחות טובה בארץ, כמעט כולם עושים מינימום עבודה במקסימום כסף.

 

לצערנו בגלל הסיבה שציינת לעיל אנשים למדו להתמודד עם זה ולעבוד בדרך קומבינות. לערב ביטוח? אין בעיה. תוסיף לי גם תיקון של הטמבון מאחורה, למרות שאין שום קשר לזה לבין התאונה.

 

פות"ש - מצטער על המקרה המצער. פשוט מתסכל כל פעם לחוות שירות כזה ממוסכים ובתי עסק כלל בארץ. נדירים המקרים בהם נתקלתי במקומות מקצועיים וחבל שכך. מה שיותר חורה לי הוא שהמקצוענים מתיימרים להיות מקצוענים.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו בגלל הסיבה שציינת לעיל אנשים למדו להתמודד עם זה ולעבוד בדרך קומבינות. לערב ביטוח? אין בעיה. תוסיף לי גם תיקון של הטמבון מאחורה, למרות שאין שום קשר לזה לבין התאונה.

שמעתי שזה קורה אבל בפועל אף פעם במשך יותר מ-30 שנות בעלות על רכבים לא הצלחתי להוסיף על חשבון הביטוח תיקון הכי פשוט מהפחחים שאיתם עבדתי.

 

אולי בגלל שאינני יודע להתמקח ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותך אני מפריד בין תיאור המקרה הענייני, לבין הדרמה וההצהרות שאתה עושה.

 

עניינית - תיקון לא איכותי ולא ראוי. מי שהבין את זה זה מנהל העבודה או מי שזה לא יהיה, ודאג לך לטיפול ראוי. (יותר או פחות).

 

הדרמה שאתה מייצר סביב האירוע וההצהרות הלוחמניות רק גורעות מהטיעון שלך. הצהרות כמו "שירות מחריד" "הימנעו בכל מחיר" וההמשך הפומפוזי - למרות שרצית להראות כמה המוסך רשלני - מעידות בעיקר עליך, וחושפות אותך לתביעת דיבה.

 

הנסיון כאן באתר הוא שלכל מקרה, קיצוני ככל שייראה יש תמיד שני צדדים, ובהעדר הצד של המוסך, אני לקוח את הדברים בערבון מוגבל. אם סגנון הכתיבה מעיד על ההתנהלות שלך במוסך - לא מתפלא שרצו לחפף אותך משם ASAP.

 

אמנם חלפו כמה שנים מאז, אבל טיפלתי במוסך האמור כשהיתה לי ניסאן מקסימה פעם או פעמיים, וההתרשמות שלי היתה חיובית ועניינית.

 

לגבי ההחזר - אתה מבקש החזר עוד לפני שחייבו את כרטיס האשראי שלך. מה היה קורה אם ואם ואם, כולנו יכולים לנחש. רק מגדת עתידות עם הסמכה ל'עתידות פיננסי 3' יכולה לומר.

 

רוצה שיקשיבו לך - הרבה פחות 'ספרות זולה' והרבה יותר כתיבה עניינית נקיה.

 

העצה הכי נכונה - לך תמיד למוסך שאתה בוחר.

למוסכי 'הסדר' ולכל שרשרת האספקה שלהם - חברות ביטוח ושמאים מטעם חברות הביטוח יש מטרה אחת - להוציא אותך מהמוסך כמה שיותר מהר וכמה שיותר זול. שביעות הרצון של הלקוח לא נמצאת בפונקציית המטרה שלהם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהלכו לקראתך ובסוף גם לא יצאת מרוצה. מדובר במוסך בתל אביב שעמוס כמו מועדון הפוסיקט בשישי בערב. אחרי תאונה הביטוח אמור להחזיר את הרכב ב-100% למצב שלפני, אבל אף פעם אין 100% וזה מה שיש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהנושא הוא די פשוט, לא נגרמה פה עוגמת נפש או התקנה לא טובה, זה עניין של חלקים שהם תואמי מקור ולא מקוריים.

 

ראיתי פעם פולו 2012 אחרי תאונה מקדימה שהחליפו לו גריל, הגריל היה דומה בצורה אך לא בחומר ובצבע השחור שהוא אמור להיות, כלומר זה היה מט ולא מבריק משום מה.

 

אז במקרה שלך אני חושב שהכל בסדר והכותרת אפילו די מוגזמת כי באמת שהיחס הזה הוא דומה בהרבה מוסכים.

 

ותאמין לי שגם אני סובל מבעיות כאלה של אסתטיקה שהן צורמות בעין כי זה לא בדיוק איך שיצא מהמפעל, אז הפחח/מוסך עשה הכל רק כדי להחזיר את המצב לקדמותו כראות עיניו

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה שהחלקים לא מקוריים?פותח השרור חא ציין אבל אם הרכב בן שנתיים או פחות מחוייבים להחליף במקורי.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הדברים האלו קורים בהמון מקומות, לאו דווקא במוסכי הסדר. אבא של חבר טוב בעל NX-200 שעברה תאונה חזיתית ובה הטמבון נכנס פנימה ומכסה המנוע זז קצת מהמקום. הכניס אותה למוסך לקסוס המכובד ועד היום הבן אדם לא יכול להסתכל על הרכב כי הוא רואה את הרווח בין המכסה לכנף. בהמון מקומות שמתיימרים להיות מקצועיים אין שמירה על דברים הכי בסיסיים, כמו לדוגמא להניח את חלק הפח שהורד מהרכב על סביבה שלא תגרום לו להישרט/להינזק בזמן העבודה. הכל נעשה במהירות, ב"דפיקות עד שיכנס".

 

אבל... זה מה יש, ועם זה הסתדרנו ונמשיך להסתדר. בשורות טובות.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...