Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

טורבו של איזה מכוניות ניתן להתאים לסובארו מהרכבים שה ישנם בארץ.

 

ואיזה קרבורטור של וובר מתאים לסובארו ויכול לעלות את ההספק של המנוע .

 

האם ישנם מכוניות סובארו יותר ישנות שנעות אם קרבורטורים כפולים כך שמעתי אם כן באיזה קרבורטור כפול הם משתמשות

 

הרכב סובארו לאונה .

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

לא נמאס לך?

 

פרוייקט טורבו, ולא משנה על איזה רכב, יעלה עשרות אלפי שקלים.

פרוייקט טורבו על מנוע מיושן יקצר משמעותית את חיי המנוע, וכל ההשקעה תלך לטמיון...

 

ח-ב-ל ע-ל ה-כ-ס-ף

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אתה יכול למצא את כל האינפורמציה שאתה מחפש כאן:רק צריך לחפש:

http://www.ultimatesubaru.net/forum/forumdisplay.php?f=2

אם אין את מה שאתה מחפש,תעלה נושא חדש,תקבל תשובות לכל נושא,בנוסף אתה יכול לראות כאן:

http://www.ultimatesubaru.net/forum/article.php?c=14

וכאן:

http://www.ultimatesubaru.net/forum/article.php?c=1

 

בארץ בנוגע לשיפורים ....עדיף לא לשאול בכלל.

שבת שלום.

פורסם

שגיא שתית יותר מכוסית אחת של יין בקידוש הערב??

חכה שתגיע לצבא ושם תשתה בקידוש יין פטישים!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תקנה מנוע של סובארו XT TURBO יושב אחד לאחד ומוציא הספק של 140כס

 

האם זה יהיה חוקי להתקין אותו האם לאחר התקנת מנוע כזה יהיה ניתן לעבור טסט?

 

מה המחיר שלו בערך בארץ או כמה עולה ליבא אחד כזה?

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם
האם זה יהיה חוקי להתקין אותו האם לאחר התקנת מנוע כזה יהיה ניתן לעבור טסט?

 

מה המחיר שלו בערך בארץ או כמה עולה ליבא אחד כזה?

 

שגיא.

1. לא

2. יקר

3. רד מהעניין כי אתה בונה ארון מתים.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
תקנה מנוע של סובארו XT TURBO יושב אחד לאחד ומוציא הספק של 140כס

למנוע של XT יש טורבו...... הוא מספק 150 כ"ס...

לא משתלם... יעלה לך כ7 אלף שקל

פורסם
ארון מתים הא....?!

http://www.cardomain.com/memberpage/246031

לא חסרים משוגעים בעולם ובארה"ב בפרט.

ההבדל הוא שישנו הבדל "קל" בין זמינות החלקים והשיפורים והתדמית של סובארו בארץ ובארה"ב.

 

ארון מתים על שום מה?

אני בטוח שניטרו_86 יתקין טורבו ובמקביל ישפר את הבולמים והבלמים קומפלט.

אין לי ספק קל. :roll:

 

בהצלחה בכל אופן.

MCS 2008

פורסם

ארון מתים על שום שהאוטו לא מצטיין בשום תחום, ועל מה הוא ירכיב בלמים ובולמים? על שלדה שמתיימרת להיות הכי ספרטנית שיש? ואם הוא יתחיל להתעסק עם שיפורים אז גם התחום היחיד שעוד נשאר לו- האמינות גם ילך לעזאזל...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
יש לי רק דבר אחד לומר לך:

http://www.autospeed.com/cms/A_0823/article.html

 

הכל שאלה של תקציב.

נכון. בגלל זה זה לא ישתלם לך.

 

אני לא מבין, למה לך לשפר את הרכב של סבא ? :-)

 

0823.jpg

 

בסכום ההשקעה אתה תמצא מכוניות טובות פי כמה וכמה מהסובארו.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מה הקטע פה , לוקחים גם וולוו 240 משנות השמונים תוקעים בה מנוע 4 ליטר מוגדש ומעיפים דוד'ג וויפר

אפשר לעשות הכל עם הכל , כולל סקודות ולאדות ,ועוד כל מיני קופסאות גפרורים ,נו אז מה ?

רכב זה מכלול של אלמנטים שמתחיל בשלדה ראויה קודם כל ,ואז כיול שמהנדסי רכב נותנים לו

מעבירים את הרכב דרך עשרות מבחנים ,כגון מנהרות רוח לדוגמא ,בודקים כל דבר אפשרי כדי להשיג מכלול שלם שיגדיר ויביא את הרכב ליעודו המקורי שלשמו הוא תוכנן ונבנה

אבל תמיד יש את אלה שרוצים לעשות מכונית שלא תוכננה לשום יעוד ספורטיבי מלכתחילה אנשים וחושבים שאים ישימו מנוע גדול וקוני צהוב מתכוונן ואז יהיה להם אוטו ספורט , בולשיט!!

תרדו מהענן הזה כבר :roll:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...