Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה P0241 מאזדה 3 2009


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מאזדה 3 2009 דור שני עם 162,000 ק"מ נכון לעכשיו, בוצעו כל הטיפולים במוסך מורשה (לא יבואן).

הרכב ברשותי 3 וחצי שנים.

 

לפני כחצי שנה (בערך ב157,000 ק"מ) נדלקה לי מנורת תקלה בפעם הראשונה, הטורים לא היו יציבים בעמידה ברמזור + מזגן, והייתה הרגשה שהרכב נחנק וכמעט נכבה אבל לא נכבה.

סורק תקלות הצביע על צורך בניקוי מצערת (לא זוכר בדיוק את הקוד תקלה P056 - חסרה לי ספרה לא זוכר בדיוק את הקוד המלא).

בוצע ניקוי מצערת במוסך הכולל - פירוק מלא של המצערת מהמקום, ניקוי עם ספריי ונייר ליטוש והחזרה, סהכ ניקוי שלקח כחצי שעה.

המנורה אופסה הרכב חזר לסוע והורגש שינוי משמעותי, הטורים היו יציבים יותר בעמידה ברמזור עם ובלי מזגן והכל היה טוב.

 

אחרי כמה חודשים נדלקה לי שוב המנורת תקלה במהלך הנסיעה, יש לציין שהרכב נוסע רגיל כמו תמיד ואין שינוי.

הפעם קוד תקלה P0241 - לא היה לי זמן להתפנות ולהגיע למוסך, אך אחרי כמה ימים המנורה כבתה מעצמה וכשהגעתי למוסך, המכונאי שלי שאני ממש סומך עליומצא את הקוד הזה בLOG ואיפס אותו. אמר לי שהתקלה מצביעה על בעיה בממיר קטליטי (חיפוש בגוגל אכן אימת את זה).

מאז הנורה נדלקת לתקופה של שבוע נכבית לכמה ימים ושוב נדלקת, וכך חוזר חלילה, יש לציין ש3 שנים ראשונות לא נדלקה לי מנורת תקלה פעם אחת.

 

האם יש קשר בין התקלה הראשונה לשניה?

איך באמת פותרים את הבעיה? כי הרכב נוסע רגיל ואין שינוי, הבנתי שתוסף לא בהכרח יפתור את התקלה 50/50.

פורסם

אני חושש שאתה טעית בקוד תקלה, מכיון שהקוד תקלה הזה שצינת פה מקושר לרכב עם טורבו. מה שאין במאזדה 3 לצערינו.

 

אני מניח שהתכוות לתקלות P0506 , ותקלת P0421, שזה אכן מופיע על הממיר.

פורסם
אני חושש שאתה טעית בקוד תקלה, מכיון שהקוד תקלה הזה שצינת פה מקושר לרכב עם טורבו. מה שאין במאזדה 3 לצערינו.

 

אני מניח שהתכוות לתקלות P0506 , ותקלת P0421, שזה אכן מופיע על הממיר.

 

 

כן משהו כזה [emoji6][emoji6]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אשמח אם תעדכן מה הממצאים והעלויות בסוף.

באותו מצב כמוך גם לי נדלק ונכבה לסירוגין גם קוד תקלה הראה ממיר קטליטי.

אותו רכב כמו שלך אצלי עם 190 אלף ק"מ.

אני כרגע לא חקרתי את הבעיה לעומק.

פורסם
אשמח אם תעדכן מה הממצאים והעלויות בסוף.

באותו מצב כמוך גם לי נדלק ונכבה לסירוגין גם קוד תקלה הראה ממיר קטליטי.

אותו רכב כמו שלך אצלי עם 190 אלף ק"מ.

אני כרגע לא חקרתי את הבעיה לעומק.

 

אני מנסה לבדוק עלות מפירוק..

אני תוהה אם יש קשר בין זה לניקוי מצערת הראשון שבוצע..

וגם הסורק תקלות של המוסך הוא גנרי זה מוסך מורשה כללי משרד תחבורה (לא יבואן), אולי הסורק ״מזייף״ בקוד תקלה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

היה לי משהו דומה והחלפתי חיישן נקישות מקורי כמובן ומאז האוטו נוסע טיל והצריכת דלק השתפרה פלאים.

כשהחיישן היה תקול האוטו היה פשוט לוגם דלק בכמויות.

ממליץ לך לבדוק את הנושא קצת יותר לעומק לפני שתחחליף סתם

פורסם
היה לי משהו דומה והחלפתי חיישן נקישות מקורי כמובן ומאז האוטו נוסע טיל והצריכת דלק השתפרה פלאים.

כשהחיישן היה תקול האוטו היה פשוט לוגם דלק בכמויות.

ממליץ לך לבדוק את הנושא קצת יותר לעומק לפני שתחחליף סתם

 

איך אני יכול לבדוק? הקוד תקלה מצביע על ממיר..

משתדל שלא להתחיל להחליף חצי רכב סתם..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

חיישן חמצן יקר פה בארץ, אם אכן זה מה שאתה צריך, ממליץ בחום ליפש באיביי וכ"ד אחר חיישן מקורי (!) חדש, המחיר יכול להיות ממש נמוך (אצלי 215₪ במקום 2700 בחברה, לפני מע"מ ועבודה.... )

פורסם

חיישן עולה בערך 300-400 שקל ולא סיני אני קונה מחנוץ חלפים ביפיע ליד נצרת.

הוא הכי טוב שיש בצפון במיוחד למאזדות !

אם נוח לך האיזור 046561536 קוראים לבחור חמודי

פורסם
חיישן עולה בערך 300-400 שקל ולא סיני אני קונה מחנוץ חלפים ביפיע ליד נצרת.

הוא הכי טוב שיש בצפון במיוחד למאזדות !

אם נוח לך האיזור 046561536 קוראים לבחור חמודי

 

איך אני יכול לדעת בוודאות האם זה חיישן חמצן? חיישן נקישות או ממיר?

אגב, על המחלות האלו במאזדה 3 אני זוכר שקראתי בדור הראשון

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
איך אני יכול לדעת בוודאות האם זה חיישן חמצן? חיישן נקישות או ממיר?

אגב, על המחלות האלו במאזדה 3 אני זוכר שקראתי בדור הראשון

שבוע טוב !

אכן זה תקלות ידועות אוליי הממיר פחות אבל החיישנים כן.

תראה נקישות עלה לי 200 שקל מקורי של מאזדה.

לגבי חיישן חמצן אני חושב שאמרו לי בחנות שכתבתי שעולה 330 שקל אולי קצת יותר.

ממיר לא נראה לי שהלך,זה אחד החיישנים גש למוסך שייתן לך סריקה נוספת ויגיד לך בבירור מה הבעיה.

יש אנשים שיגידו שזה סתם קידום מכירות אבל יש תוסף של חברת ריינול (rheinol) לדלק.

מניסיון עם תוסף K44 הריינול באמת עושה הבדל גדול קניתי 2 אחד לרכב שלי ואחד לשל אמא שלי וממש הרגישו הבדל ממליץ לך לנסות.

×
×
  • תוכן חדש...