Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האם ניתן לייבא רכב מסוג

Ford Transit Custom

Dec 2016

2.0 diesel 150 HP

 

?

 

אני לא בטוח אם הוא מסחרי על פי התקנים של משרד התחבורה

 

תודה לעונים

עריכה אחרונה על ידי yoyotam
פורסם

הוא מסחרי, וסביר שלא תוכל להביא אותו כי עד שתבצע את כל הפרוצדורה כבר יעברו מעל שנתיים מתאריך הייצור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היי

תודה על תגובתך

אך האם הוא מסווג כמסחרי ולכן אין אפשרות חוקית לייבא אותו? מצאתי אותו באתר רשות המיסים תחת קטגוריית פרטית (אבל גם בקטגוריית מסחרי. מוזר)

אני משתמש בהטבת סטודנט חוזר שמאפשרת לי לייבא רכב בן עד 48 חודשים

פורסם

אני אשמח לשמוע את ההגיון ביבוא רכב שכזה?

 

ההטבה לתושבים חוזרים (48 במקום 24 חודש מיום היצור) אין בה הטבה משמעותית אם בכלל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אך האם הוא מסווג כמסחרי ולכן אין אפשרות חוקית לייבא אותו? מצאתי אותו באתר רשות המיסים תחת קטגוריית פרטית (אבל גם בקטגוריית מסחרי. מוזר)

 

זה לא מוזר. מכוניות כאלה יכולות להיות עם סיווג פרטי M1 וגם עם סיווג מסחרי N1.

 

 

לדוגצא ברלינגו שנמכרת בארץ, אפשר להזמין את גירסת הנוסעים כ M1 או כ N1.

 

גם רנו לוגאן MCV נמכרה כ M1 וגם כ N1. אלו דוגמאות שאני מכיר, בטח יש עוד.

 

 

פורסם

נכון לרגע זה, אין אף טרנזיט על כבישי ישראל הרשומה כ-M1.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אולי כי הן כולן (הדגמים החדשים יחסית) מעל 3500 קילו?

 

פולקסווגן טרנספורטר למשל, חלקן M1 (פרטי עד 8 נוסעים) חלקן M2 (אוטובוס זעיר מעל 8 נוסעים) וחלקן N1 (מסחרי עד 3500 קילו).

 

 

האמת אני לא יודע איך ועל פי מה זה נקבע. כתבתי רק לידעיה שרכב מסחרי עד 3500 קילו יכול להיות רשום גם כ M1 וגם כ N1.

 

 

פורסם

תודות, אכן הרכב הוא N1 ולא M1, מדובר בגרסת ה VAN של הטרנזיט קוסטום

מישהו אולי יודע האם ניתן לייבא N1?

יש לי בעיית זמנים , הרכב בן 22 חודשים בדיוק היום, אבל אם ניתן לייבא מבחינת זמנים + סוג הרכב n1 אני אעשה זאת.

 

@

זה רכב שעבדתי איתו בחו"ל, ואני מאוד רוצה להביא אותו להמשך עבודתי בארץ.

עלות הקניה תהיה 15k יורו (כולל מעמ , מאיטליה, כלומר 12.3k נטו), מה שמסתמן כמיסים בגובה 16k (אם לוקחים 116% על המחיר נטו ועוד כ 1500 יורו עלויות שילוח וביטוח)

סהך 31k שהם 130,000 שח, קצת פחות מהמחיר בארץ לפי לוי יצחק שהוא 164,000

 

אשמח לדעתכם

פורסם

ומה עם עלות הובלה, (ומיסים על עלות ההובלה), מיסי נמל, ביטוח, עמילות מכס?

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

עוד נגיד 1500 יורו על הובלה וביטוח (את המס כבר חישבתי למעלה)

כמה אתה מעריך את

מיסי נמל, ביטוח, עמילות מכס?

פורסם

תחושת בטן שלי שההפרש עליו מדובר, ומתחשב בעובדה שרוב המסחריות הללו נמכרות פחות מהמחירון - נראה לי גבולי מאד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

zvit אני לא מחפש מציאה, אלא לייבא את רכב העבודה שלי שאני רגיל אליו וכבר מאובזר לפי הצרכים שלי.

גם מכירת רכב בחול וקניית דומה בארץ והתאמה שלו פה לעבודה אלה דברים שמצריכים זמן, התעסקות, והרבה חוסר וודאות

גבולי זה מצויין. אם היית אומר שאני מפסיד פה בגדול - הייתי מתחיל לדאוג...

 

מישהו יכול לשפוך אור על עניין העלויות שמסביב? (מיסי נמל עמילות וכו..)

או אולי סוכנות מומלצת שמייבאת יד 2 ו/או מסחרי?

×
×
  • תוכן חדש...