Jump to content

yoyotam

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yoyotam

  1. zvit אני לא מחפש מציאה, אלא לייבא את רכב העבודה שלי שאני רגיל אליו וכבר מאובזר לפי הצרכים שלי. גם מכירת רכב בחול וקניית דומה בארץ והתאמה שלו פה לעבודה אלה דברים שמצריכים זמן, התעסקות, והרבה חוסר וודאות גבולי זה מצויין. אם היית אומר שאני מפסיד פה בגדול - הייתי מתחיל לדאוג... מישהו יכול לשפוך אור על עניין העלויות שמסביב? (מיסי נמל עמילות וכו..) או אולי סוכנות מומלצת שמייבאת יד 2 ו/או מסחרי?
  2. עוד נגיד 1500 יורו על הובלה וביטוח (את המס כבר חישבתי למעלה) כמה אתה מעריך את מיסי נמל, ביטוח, עמילות מכס?
  3. תודות, אכן הרכב הוא N1 ולא M1, מדובר בגרסת ה VAN של הטרנזיט קוסטום מישהו אולי יודע האם ניתן לייבא N1? יש לי בעיית זמנים , הרכב בן 22 חודשים בדיוק היום, אבל אם ניתן לייבא מבחינת זמנים + סוג הרכב n1 אני אעשה זאת. @ סולל הדרך זה רכב שעבדתי איתו בחו"ל, ואני מאוד רוצה להביא אותו להמשך עבודתי בארץ. עלות הקניה תהיה 15k יורו (כולל מעמ , מאיטליה, כלומר 12.3k נטו), מה שמסתמן כמיסים בגובה 16k (אם לוקחים 116% על המחיר נטו ועוד כ 1500 יורו עלויות שילוח וביטוח) סהך 31k שהם 130,000 שח, קצת פחות מהמחיר בארץ לפי לוי יצחק שהוא 164,000 אשמח לדעתכם
  4. היי תודה על תגובתך אך האם הוא מסווג כמסחרי ולכן אין אפשרות חוקית לייבא אותו? מצאתי אותו באתר רשות המיסים תחת קטגוריית פרטית (אבל גם בקטגוריית מסחרי. מוזר) אני משתמש בהטבת סטודנט חוזר שמאפשרת לי לייבא רכב בן עד 48 חודשים
  5. האם ניתן לייבא רכב מסוג Ford Transit Custom Dec 2016 2.0 diesel 150 HP ? אני לא בטוח אם הוא מסחרי על פי התקנים של משרד התחבורה תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...