תודות, אכן הרכב הוא N1 ולא M1, מדובר בגרסת ה VAN של הטרנזיט קוסטום
מישהו אולי יודע האם ניתן לייבא N1?
יש לי בעיית זמנים , הרכב בן 22 חודשים בדיוק היום, אבל אם ניתן לייבא מבחינת זמנים + סוג הרכב n1 אני אעשה זאת.
@
סולל הדרך
זה רכב שעבדתי איתו בחו"ל, ואני מאוד רוצה להביא אותו להמשך עבודתי בארץ.
עלות הקניה תהיה 15k יורו (כולל מעמ , מאיטליה, כלומר 12.3k נטו), מה שמסתמן כמיסים בגובה 16k (אם לוקחים 116% על המחיר נטו ועוד כ 1500 יורו עלויות שילוח וביטוח)
סהך 31k שהם 130,000 שח, קצת פחות מהמחיר בארץ לפי לוי יצחק שהוא 164,000
אשמח לדעתכם