Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מדובר על סקודה פאביה דגם קודם 2014, לא חייב להיות תואם לרכב ואין לי בעיה להשתמש במתאמים.



הדרישות:

 

1) הכי חשוב - להתחבר לחשבון ספוטיפיי שלי ולהציג waze בזמן שספוטיפי מנגן ברקע. (עדיף שהטלפון שלי יתן לו הוטספוט מאשר לשלם עבור sim נוסף.) הנייד שלי זה אנדרואיד.

2) יש לי אפס סבלנות לאינטרפייס מקרטע שמרגיש זול, חובה מכשיר ריספונסיבי ואיכותי.

3) יש לי אפס סבלנות לבאגים, המכשיר צריך לעבוד חלק.

4) המכשיר יהיה מחובר למגבר.

5) מעדיף מכשיר שאוכל להעביר גם לרכב הבא, כלומר הוא צריך להיות מכשיר שמקבל עדכוני חומרה שוטפים ומתעדכן עם הזמן.

6) לא בטוח אם יש אפשרות כזאת... בספוטיפיי ניתן להוריד פלייליסט למכשיר, כלומר גם אם אני נמצא במקום ללא קליטה או ללא וייפיי במחשב, אני עדיין יכול לשמוע את הפלייליסט כי הוא למעשה ירד לדיסק של המכשיר. אם יש מכשיר עם אפשרות כזאת זה יהיה פנטאסטיש.

 

 

יופי, תודה.

עריכה אחרונה על ידי saibuster
פורסם

מאחר וקראת את תגובותי בשרשור הקודם שנמחק, האם תוכל להסביר ממה אתה חושש משילוב של הטלפון הנוכחי שלך שיחובר דרך BT למקלט איכותי ומשם למגבר?

פורסם
מאחר וקראת את תגובותי בשרשור הקודם שנמחק, האם תוכל להסביר ממה אתה חושש משילוב של הטלפון הנוכחי שלך שיחובר דרך BT למקלט איכותי ומשם למגבר?

 

אני לא יודע מה הספקת לראות לפני שמחקו לי את השרשור...

בכל מקרה יש פה בהחלט עניין של פינוק וגם של בטיחות. אני מעוניין במסך גדול שיציג את waze ואפשרות לעבור בין המסכים לספוטיפי בלי להתעסק עם טלפון בזמן הנהיגה. במילים אחרות, התצוגה של כל העניין הזה חשובה לי לא פחות מהמוסיקה עצמה.

פורסם

משהו לגבי מוזיקה וניווט בו זמנית.

 

דרך אחת היא לקנות טלפון עם מסך גדול כמו שיאומי מי מקס או למשל הונור 10 ולהשתמש בפונקציית הsplit screen

 

 

אני משתמש בזה כבר קרוב לשנה עם מי מקס וזה עובד מדהים.

 

מריץ שתי אפליקציות בו זמנית על מסך אחד.

 

 

אופציה שניה שאני משתמש בה כרגע בדודג'

 

יחידת ראש אנדרואיד בשילוב עם המי מקס

 

במי מקס מריץ ניווט ודרך הנגן של האנדרואיד שולט במוזיקה שמוזרמת מאפליקציית הmort player שרצה ברקע של הנייד אז ככה בעצם יש לי שני מסכים גדולים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
משהו לגבי מוזיקה וניווט בו זמנית.

 

דרך אחת היא לקנות טלפון עם מסך גדול כמו שיאומי מי מקס או למשל הונור 10 ולהשתמש בפונקציית הsplit screen

 

 

אני משתמש בזה כבר קרוב לשנה עם מי מקס וזה עובד מדהים.

 

מריץ שתי אפליקציות בו זמנית על מסך אחד.

 

 

אופציה שניה שאני משתמש בה כרגע בדודג'

 

יחידת ראש אנדרואיד בשילוב עם המי מקס

 

במי מקס מריץ ניווט ודרך הנגן של האנדרואיד שולט במוזיקה שמוזרמת מאפליקציית הmort player שרצה ברקע של הנייד אז ככה בעצם יש לי שני מסכים גדולים.

 

עד כמה שאני יודע, ספוטיפיי נכתבה לעבוד ברקע. כלומר כל אנדרואיד אמור לדעת להריץ אותה ברקע כאשר כל תוכנה אחרת רצה מקדימה. פחות מעניין אותי לראות גם את waze וגם את ספוטיפיי יחד על אותו מסך, העיקר שתהיה מוסיקה בזמן ניווט. זה יותר מדי לבקש?

פורסם

מוזיקה בזמן הניווט תעבוד לך מכל אנדרואיד ונגן מדיה - לא צריך בשביל זה שום דבר.

 

אם יש לך נגן שמתנהג אחרת תתקין נגנים כמו MORT PLAYER למשל

ואם אתה מדבר על מוזיקה שהיא לא לוקאלית על הסמארט אז יש כאלה שכן תומכות ויש כאלה שלא - יוטיוב למשל לא עובד לי ברקע אבל תוכנות רדיו כמו רדיוס100FM או גלגל"ץ כן עובדות ברקע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מוזיקה בזמן הניווט תעבוד לך מכל אנדרואיד ונגן מדיה - לא צריך בשביל זה שום דבר.

 

אם יש לך נגן שמתנהג אחרת תתקין נגנים כמו MORT PLAYER למשל

ואם אתה מדבר על מוזיקה שהיא לא לוקאלית על הסמארט אז יש כאלה שכן תומכות ויש כאלה שלא - יוטיוב למשל לא עובד לי ברקע אבל תוכנות רדיו כמו רדיוס100FM או גלגל"ץ כן עובדות ברקע.

 

אחלה. יש המלצה לדגם לפי מה שציינתי?

פורסם
יחידת אנדרואיד, גם המומלצות שבהן לא מסתדרות עם ה"אפס סבלנות" שלך לממשק.

יש גליצ'ים.

 

זה מה שחששתי ממנו, לפי הברור הלא מקצועי שלי הכל סיני וכנראה עם מימירים מדיגטל לאנלוג המשמשים גם לצעצועים של הבת שלי. איך יתכן שאין אף חברה גדולה כמו אלפיין, פאיונייר וכו שנותנת מענה לעניין הזה?

פורסם
אני לא מכיר אף חברה גדולה שנותנת אנדרואיד.

 

 

רובן עובדות עם אנדרואיד אוטו בחלק מהדגמים.

תבדוק אם הוא נותן לך מענה.

 

זה פיתרון מעולה אבל נאמר לי שזה לא זמין בארץ בצורה רשמית? (פחות בעניין של פריצות)

פורסם (נערך)
לא צריך לפרוץ שום דבר.

האפליקצייה לא זמינה בחנות האפליקציות של גוגל בארץ, מורידים ממקומות אחרים וזהו.

 

עידכוני תוכנה עובדים בסדר עם זה? על פניו אתה מקבל את המכשיר עם גרסה אחת ולא יכול לעדכן אותו יותר.

 

איזה מכשיר מומלץ? ברכב שלי קיבלתי hu אשפה סינית מהסוג שרק יבואן ישראלי חמדן יכול לסדר לנו במקום המערכת המקורית.

עריכה אחרונה על ידי saibuster
פורסם

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

לא התעמקתי בצד של המכשיר אף פעם, תוכנה לפלאפון צריך לעדכן ידנית מדיי פעם, או אם יוצא לך להיות בחול, תוריד את זה בצורה רשמית שם ואז תקבל עדכונים כמו שצריך.

×
×
  • תוכן חדש...