Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנתיים עם פיג'ו 301 1.2 82כ"ס רובוטית 2016 (עדכון בהמשך)


Guest Wildlands
שימו לב! השרשור הזה בן 2099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רועי5, מאחר ואני מניח שאתה לא רומז שאני משקר ומאחר ואני בטוח שאתה לא מאלה שחושבים שיודעים הכל, אזי אני לא רואה סיבה שנציג מכירות של סיטרואן ימציא סיפור שכזה.

אם בכל מקרה תרצה לאמת את הדברים, הנך מוזמן להתקשר לאולם המכירות סיטרואן באשדוד, לבקש את צביקה ולשאול אותו.

תעדכן אותי.

 

אני רכשתי את שלי לפני שלוש שנים וגם כן לא נתבקשתי לעשות נסיעת מבחן (עשיתי מיוזמתי) ולחתום. כנראה שזה היה בשלב מאוחר יותר.

 

בכל מקרה, זה גיר מזעזע וטוב שהוא לא איתנו ולדעתי כל מי שמחזיק ברכב כזה וטוען לזכות הגיר, או שאין לו מקור להשוואה או שהוא חושב על המכירה העתידית של הרכב (שאגב שבועיים פרסום ביד 2 לא הניבו טלפון אחד).

 

אם תקרא את התגובות שלי וחשוב שתבין אותם, תוכל לראות שיש לי מלא מקורות להשוואה, והייתי די ברור שהגיר הזה הוא הכי גרוע מהגירים הרובוטים החד מצמדים האחרים שיצא לי לנהוג, לא מבין עד כמה זה תורם במכירת הרכב.

 

אך התגובה שלי היא בעיקר כדי לענות לאמירה הלא מבוססת שלך "

אם המנוע עוד סביר כשלעצמו, הגיר החד מצמדי פשוט מסרס אותו סופית.

",

אני חושב שאתה סתם זורק משפט שלא תורם לדיון, גיר רובוטי חד מצמדי הוא בדיוק כמו גיר רגיל, דהיינו, ההפך המוחלט מסירוס המנוע, אם מחשב הגיר מחליט לעלות הילוך מוקדם מדי בגיר הזה, זה לא אומר שהוא מסרס אותו, אלא פשוט העברה מוקדמת כמו בגיר ידנית רגיל, כדי לשלוט בזה כמו שצריך, פשוט תחליף לתפעול ידני (שכך אני נוסע בדר"כ) ושם אתה פשוט לא תדע מה זה לסרס את המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם תקרא את התגובות שלי וחשוב שתבין אותם, תוכל לראות שיש לי מלא מקורות להשוואה, והייתי די ברור שהגיר הזה הוא הכי גרוע מהגירים הרובוטים החד מצמדים האחרים שיצא לי לנהוג, לא מבין עד כמה זה תורם במכירת הרכב.

 

אך התגובה שלי היא בעיקר כדי לענות לאמירה הלא מבוססת שלך "

אם המנוע עוד סביר כשלעצמו, הגיר החד מצמדי פשוט מסרס אותו סופית.

",

אני חושב שאתה סתם זורק משפט שלא תורם לדיון, גיר רובוטי חד מצמדי הוא בדיוק כמו גיר רגיל, דהיינו, ההפך המוחלט מסירוס המנוע, אם מחשב הגיר מחליט לעלות הילוך מוקדם מדי בגיר הזה, זה לא אומר שהוא מסרס אותו, אלא פשוט העברה מוקדמת כמו בגיר ידנית רגיל, כדי לשלוט בזה כמו שצריך, פשוט תחליף לתפעול ידני (שכך אני נוסע בדר"כ) ושם אתה פשוט לא תדע מה זה לסרס את המנוע.

 

לדעתי הבעיה בעיקרית היא בהילוכים 1 ו- 2, כי לאחר שהגיר נכנס להילוך שלישי אז פעולת הגיר היתה עקבית יותר.

מלבד ההעברות הלא חלקות שאליהן עוד איך שהוא מתרגלים, הבעיה העיקרית לטעמי זה שלא ידעת לצפות מראש כיצד התיבה תגיב בלחיצה או בעזיבה של הדוושה.

כך לדוגמה בגלישה לפנייה או לכיכר לפעמים התיבה הורידה הילוך לפני הזמן וקיבלת בלימת מנוע אגרסיבית ולפעמים כאילו היתה הפרדה של המצמד (כאילו בניוטרל) ואז הרכב היה גולש מהר אל תוך הפנייה.

גם בהאצות ביניים, נגיד אם צריך היה להשתלב בתנועה או לצאת לעקיפה, לפעמים היית לוחץ על הדוושה אבל הגיר היה משתהה בתגובה ובפועל הרכב לא היה מאיץ ואז לאחר מספר שניות (שבמקרים מסויימים מרגישות כמו נצח) פתאום היתה מקבל הורדת הילוך אגרסיבית בסל״ד גבוה. זה בעצם ה״סירוס״, המנוע רוצה למשוך אך הגיר לא נכנס להילוך המתאים.

נכון, היו מנופי שליטה מאחורי ההגה שעזרו, אבל כל ההתעסקות הזאת במהלך הנהיגה והדריכות לאיך התיבה תגיב, פוגעות בטיב הנהיגה.

וכאמור, ההיל הולד שלא תמיד עבד.

דווקא בתנוע בין עירונית בהילוכים הגבוהים, תגובות הגיר היו מסונכרנות היטב.

 

אפשר לחיות איתו, אני עשיתי את זה שנתיים וחצי אבל מאז שהחלפתי לקקטוס אוטומטית, זה כאילו שיפר את איכות הנהיגה בעשרות מונים.

 

העיקר שאץה מבסוט. מה זה משנה מה ח

אחרים חושבים על הרכב.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

 

לא היתה ביקורת על הרכב בשום שלב, אלא רק על הגיר הספציפי.

להפך, אני חושב שלאחר מתיחת הפנים כשהרכב קיבל מנוע חזק יותר וגיר פלנטרי ואבזור נוסף (ראיתי עכשיו באתר שאכן הפסיקו לשווק אצלנו את הגרסה, כנראה בשל חוסר ביקוש), במחיר הנכון מדובר על רכב מספק בהחלט.

עריכה אחרונה על ידי Ozb

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך איכות הנסיעה שלו?

מתלים היגוי וכד'.

איך הוא בהשוואה לאטראג'?

 

הפיגו בעלת מושבים נוחים יותר והתנהגות כביש עדיפה,מצד אחד גם נוחה אבל עם זווית גילגול פחות גדולה.

הייתי בוחר בה אם כי בגירסת ה 1.6 על פהי האטארג.

 

לדעתי מדובר באחלה עיסקה, הרכב זול לרכישה, מרווח עם תא מטען גדול נוחות נסיעה טובה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עושה את העבודה נאמנה בינתיים,

לא נתקעתי עם הרכב בשנתיים הראשונות שלו, מקווה שכך יישאר המצב,

מיותר לספק חוות דעת או לפרט על הרכב הדי ידוע לשמצה, גם כך זה לא ישנה שום דעה, ברור מה לזכות ומה לחובה.

ברשותי פיג'ו 301 2014 פרימיום 1.6 אוטומטי פלנטרי 4 הילוכים , נקנה מטרייד מובייל עם 19000 יד ראשונה פרטית נקנה ב48K .הרכב נמסר אחרי תשלום אגרה שנתית , טיפול החלפת שמנים ופילטרים ומעבר טסט ע"י "טרייד מוביל". כמובן הרכב כבר מאובזר במצלמת רוורס ,חיישני רוורס ,מולטימדיה כולל נגן DVD וקודנית

לביטוח ללא תוספת תשלום.

שנה ו4 הוא אצלי . עברתי 22K ק"מ והרכב אמין מאוד.

הוחלף מצבר לורטה חדש אחרי 4 שנים . הוחלפו צמיגי מישלין אחרי 3וחצי שנים רק כי היו יבשים.

הורכבו צמיגי מישלין פרמסי תוצרת ספרד(בפרימיום המידה 16") .

ב37K הוחלפו גם אצלי רפידות וצלחות קידמיות ב"מחדש" בקריית אתא בעלות של 500ש"ח.

מנוע - המנוע אמנם די צנום, אך נוסע בלי קושי מיוחד, הוא לא מהיר בכלל, אך יש לו מספיק מומנט שלא חסר כח להשתלב בכל תנועה, המונט המרבי מתקבל כבר ב2750 סל"ד, בעליות ממש מתונות שיש בדר"כ בכפרים ערבים הוא מתקשה ודורש להוריד אפילו להילוך ראשון.

המנוע חזק מאוד , מהיר , עולה בקלות את העליות של חיפה אבל קצת בזבזני בדלק 1 ל 9.8 עם רגל "כבדה"

התיבת הילוכים AL4 הידוע לשימצה ללא שום תקלה עד רגע זה . כמובן זה הגרסה האחרונה שלה עם

שיפור שבוצע ע"י ZF . בשנתונים החדשים יותר הוחלפה כמובן באייסיין יפנית 6 הילוכים .

אבזור - אבזור נוסף שהוא לא שגרתי ברכב, אין הרבה, עדיין מדובר ברכב די פשוט:

TPMS - ניטור לחץ אוויר בצמיגים

לא עובד - לא זיהה פנצ'ר.

בקרת שיוט

מגביל מהירות

 

איכות - אחרי 50K הרכב עדיין מרגיש ונוסע כמו חדש, אין רעשים, סדקים, פירוקים או כל סימן שמראה התבגרות בינתיים, אך איכות ההרכבה כנראה מצויינת ברכב הזה.

אחרי 44K כנ"ל

 

שמירת ערך - לא קיימת, מניח שהמחירון סביב ה48K היום, אך מיותר להגיד שזה סתם מספר ליופי בלבד.

מחירו משוקלל לפי אתר יד 2 53800ש"ח :roll: אך מיותר להגיד שזה סתם מספר ליופי בלבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ELICO,

 

לגבי הTPMS, תבדוק אותו כי אצלי הוא עובד, בכל המקרים שהיה לי חוסר אוויר זה עבד.

 

רציתי לדעת (סתם לידע כללי, לא שיש לי בעיה), כמה עלה לך המצבר? והאם יש לך מערכת Stop&Start בדגם הזה?

 

לגבי הAL4, מקווה שיישאר כך, אצלינו ב208 שהיתה, סבלנו מפעולתו, היו כמה, כולל השהיה ודפיקות, אך לא אובחנה בעיה כלשהי במוסך.

 

לגבי המנוע, אני בטוח שה1.6 יהיה חזק יותר, ובכלל עם גיר אוטומטי פלנטרי אין מה להשוות, אך בעת קניית הרכב שלי, חסכון בדלק היה גבוה בסדר העדיפויות, זו הסיבה העיקרית שהלכתי על ה1.2.

 

לגבי מחיר הרפידות, אצלי כל הטיפולים בוצעו במוסכי היבואן, אני מאמין שבתום האחריות אעבור למוסך מורשה לא קשור ללובינסקי שיהיה בטח הרבה יותר זול, ויכול להיות שלא, תלוי בכמה "זול" זה יהיה.

 

תכלס, למרות הגיר המעצבן אני מאוד מרוצה מהרכב ואוהב לנהוג בו, ולדעתי זה מה שהכי חשוב, וכרגע עם הצמיגים החדשים זה ממש ליגה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורטא כחול 650שח . אין מערכת start/stop . רציתי לשים מצבר starup זול יותר אבל שיכנעו שעדיף המקורי . דרך אגב מצבר ורטא כסוף עם זרם התנעה גבוה יותר זה כ1000שח . שאלה: בטיפול גדול 45k הליפו לך מצתים?

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה . לי יש 4 מצתים . לפי פורומים בחו"ל ההחלפה ב60k . אולי בארץ תוכנית הטיפולים שונה לתנאי האבק ומזג האוויר שלנו?

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לכם מנועים שונים לגמרי, די סביר ששגרת הטיפולים בשניהם לא תהיה זהה ב-100%.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה . לי יש 4 מצתים . לפי פורומים בחו"ל ההחלפה ב60k . אולי בארץ תוכנית הטיפולים שונה לתנאי האבק ומזג האוויר שלנו?

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

כן. בארץ כל רכבי פיז'ו מטופלים לפי שגרת טיפול לתנאי שימוש קשים, כל מרווחי ההחלפה מקוצרים בחצי או שליש לעומת תנאים רגילים.

 

 

זו הוראת יצרן שחלה על כל המכוניות שנמכרו בארץ החל משנת 2012.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כנראה משהו שמתאימים במיוחד למדינות בעלות אקלים חם, כי מחשב הדרך מתריע אחרי 14000ק"מ שנותרו 1000 עד לשירות וזה לא מפסיק בכל התנעהעד שמאפסים במוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את התראת הטיופול אפשר לכוון לכל מספר שרוצים עם סורק תקלות או אפילו בלי סורק על ידי סדרת לחיצות בלוח שעונים.

 

כשהרכב יוצא מהמפעל זה מכוון ל 20 או 30 אלף, לפי תנאים רגילים. בארץ בהכנה למסירה משנים ל 15 אלף.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביונדאי אתה יכול לכוון את זה לבד בהגדרות (כולל מרווח טיפולים), או לבטל לגמרי (בדיפולט זה מבוטל).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...