Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני מכין מדריכים בתחום הרכב (מצורפות דוגמאות) , רוצה לדעת ממכם אם יש ביקוש לנושאים מסויימים...

 

איך פועל טורבו

 

איך פועלת מערכת היגוי

 

איך פועל ממסר

פורסם

בס"ד

 

מעשה מבורך.

כיוון שבפורום מוטורי עסקינן, אני מניח כל נושא עם קונוטציה לעניין יועיל.

עדיף להתחיל (לפי דעתי, בכל אופן), מהנושאים הבוערים, קרי: המנוע, על שלל מערכותיו.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

כל הכבוד..אני אהבתי במיוחד שמדובר בהסברים בשפה העברית וזה יעזור ללא מעט אנשים גם לגשת לתיקון כלשהו ולבצע דיאגנוסטיקה כלשהיא. תדאג לעדכן בעוד מערכות.

פורסם

לדעתי מיותר מכיוון שקיימים מדריכים מקצועים של ייצרני הרכב לכול רכיב וחלק ברכב ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שאתה מציג.

איזה כייף לי :)

פורסם
לדעתי מיותר מכיוון שקיימים מדריכים מקצועים של ייצרני הרכב לכול רכיב וחלק ברכב ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שאתה מציג.
בס"ד

 

לא בעברית....

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

מעשה מבורך.

כיוון שבפורום מוטורי עסקינן, אני מניח כל נושא עם קונוטציה לעניין יועיל.

עדיף להתחיל (לפי דעתי, בכל אופן), מהנושאים הבוערים, קרי: המנוע, על שלל מערכותיו.

תודה! עשיתי גם על מנועי בנזין ודיזל אך הפורום הגביל אותי ל3 העלאות בלבד, חבל שאי אפשר לעשות שירשור עם הכל..

כל הכבוד..אני אהבתי במיוחד שמדובר בהסברים בשפה העברית וזה יעזור ללא מעט אנשים גם לגשת לתיקון כלשהו ולבצע דיאגנוסטיקה כלשהיא. תדאג לעדכן בעוד מערכות.

תודה, אשמח לנושאים שיש בהם ביקוש.. מה אתה מציע?

לדעתי מיותר מכיוון שקיימים מדריכים מקצועים של ייצרני הרכב לכול רכיב וחלק ברכב ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שאתה מציג.

כמו שאמרו לפני, כמעט ואין מדריכים בעברית, ולא כולם חזקים באנגלית..

פורסם

מה שאתה יכול פשוט הוא לתרגם את המערכות שמופצות ברשת מאנגלית לעברית ולהעלות זאת כמו שאתה העלת עד כה. אני מניח שאתה יכול גם לבנות לך עמוד כזה ביוטיוב ולרכז שם את כל סרטוני ההסברה. אולי אפילו אפשר להוסיף סירטוני תיקונים וטיפולים לאותו עמוד.

פורסם
מה שאתה יכול פשוט הוא לתרגם את המערכות שמופצות ברשת מאנגלית לעברית ולהעלות זאת כמו שאתה העלת עד כה. אני מניח שאתה יכול גם לבנות לך עמוד כזה ביוטיוב ולרכז שם את כל סרטוני ההסברה. אולי אפילו אפשר להוסיף סירטוני תיקונים וטיפולים לאותו עמוד.

השאלה אם יש בעיה של זכויות יוצרים..

פורסם
איזה בעיה? אתה רואה סירטון..מפרש אותו לעברית בנוסח שלך, מכין מצגת משל עצמך וזה הכל.

 

כן זה אפשרי. אבל אי אפשר להשתמש בסרטון עצמו..

פורסם
יוזמה מבורכת, כל הכבוד!. הייתי מוסיף נושאים כמו איך עובדות כריות אויר, ABS, ESP ועוד.

תודה! אבדוק את הנושאים הללו, הייתי שמח לשמוע בכלל מאנשים הפורום על עוד נושאים ובהתאם לתת עדיפות..

מחכה לעוד מצגות...כייף לראות עוד אנשים שמרימים את הכפפה בתחום...או יותר נכון שמים את הכפפה ויאללה לעבודה.

תודה! יכול להיות נחמד אם יצרפו את האשכול ללינקיה או לנעוץ, ואוכל לעשות מעקב על דרישות ולהוסיף סרטונים..

פורסם
מחכה לעוד מצגות...כייף לראות עוד אנשים שמרימים את הכפפה בתחום...או יותר נכון שמים את הכפפה ויאללה לעבודה.

מאור, אני רואה שאתה די פעיל וותק בפורום, יש מצב להוסיף את האשכול ללינקיה או לנעוץ, וכל פעם שאכין סרטון חדש אעלה אותו לשם, במקביל לעשות אשכול בקשות לחברי הפורום ואתן עדיפות למה שיש יותר ביקוש..

×
×
  • תוכן חדש...