Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאור, אני רואה שאתה די פעיל וותק בפורום, יש מצב להוסיף את האשכול ללינקיה או לנעוץ, וכל פעם שאכין סרטון חדש אעלה אותו לשם, במקביל לעשות אשכול בקשות לחברי הפורום ואתן עדיפות למה שיש יותר ביקוש..

 

בענייני נעיצות תתכתב עם בוקי הוא המפקד של הטכני.

פורסם

אני אנסח את זה אחרת: אתה לא רוצה הסבר על ABS ממני.

 

למה? בגלל מלים מסובכות כמו Slip rate ומעגל האחיזה.:lol:

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אני אנסח את זה אחרת: אתה לא רוצה הסבר על ABS ממני.

 

למה? בגלל מלים מסובכות כמו Slip rate ומעגל האחיזה.:lol:

:-) לא חושב שמלים מקצועיות זה דבר רע..

מבורך

אפשר גם על תיבת הילוכים אוטומטית - טיפטרוניק וכו'

תודה

אוסיף את הבקשה..

כל הכבוד! מעשה מבורך !

ישר כוח.

תודה ! אם יש לך נושאים למדריכים אשמח לשמוע..

פורסם

אני לא יכול לערוך את ההודעה הראשונה ולהוסיף בה את הדרישות שלכם, לכן עשיתי כאן רשימה:

- המנוע, על שלל מערכותיו.

- איך עובדות כריות אויר, ABS, ESP ועוד.

- מערכת הבלמים, ובייחוד בלמי תוף

- נושא המצבר גם יכול להיות מעניין

- תיבת הילוכים אוטומטית - טיפטרוניק וכו'

פורסם
אני לא יכול לערוך את ההודעה הראשונה ולהוסיף בה את הדרישות שלכם, לכן עשיתי כאן רשימה:

- המנוע, על שלל מערכותיו.

- איך עובדות כריות אויר, ABS, ESP ועוד.

- מערכת הבלמים, ובייחוד בלמי תוף

- נושא המצבר גם יכול להיות מעניין

- תיבת הילוכים אוטומטית - טיפטרוניק וכו'

יש עוד דרישות?

×
×
  • תוכן חדש...