Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מתלבט בין:

1. סיטרואן פיקאסו

2. אופל זאפירה

3. טויוטה וורסו

 

מצד אחד, טויוטה יותר אמינה. לכן זו הייתה המחשבה הראשונה שלי. מצד שני, נראה שהיא צפופה מדי. לכן חשבתי על סיטרואן.

המחשבה על אופל עלתה בגלל שהיא יותר זולה.

 

חושב על קניית רכב חדש עם 0 ק"מ. (מבחינת המחיר, כולם כמעט אותו הדבר - 137 אלף. זאפירה 126 אלף)

 

אודה לכם מאוד אם תחכימו אותי ותעזרו לבחור.

עריכה אחרונה על ידי מוטי1000
פורסם

לפני זמן קצר אני הייתי באותה התלבטות, ובסופו של דבר החלטתי ללכת על הסיטרואן.

הסיטרואן הכי מרווחת, הכי מתקדמת טכנולוגית, והכי נוחה. למרות זאת ירידת הערך היא משמעותית.

 

לעומתה, הורסו, כמו כל רכבי טויטה, אמינה יחסית, אבל היא צפופה, המושב השלישי קטן יחסית, והאבזור בה מאוד מינימאלי.

 

גם הקיה שהציעו לך צפופה בשורה השלישית, והתא מטען שנותר הוא הכי קטן ביחס ליתר הרכבים.

 

אם תעלה במחיר, ניסאן אקס טרייל היא גם אופציה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...