Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

האם מישהו התנסה במסכים של TCL ובמיוחד בדגם הזה?

https://www.lastprice.co.il/%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94-55%27-TCL-/TCL-L55C2US

ראיתי אותו אצל חבר, נראה מעולה, השאלה מה קורה לאורך זמן.

גם המחיר לא סופר זול ולכן אולי יש אלטרנטיבות למותג אמין\איכותי יותר?

השימוש הוא בעיקר נטפליקס, יוטיוב, סרטים מהרשת וכו.

 

קיים גם דגם זהה בגודל 65".

 

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני נמצא כרגע בפיליפינים וטלויזיות של המותג הזה נפוצות כאן מאוד.

ניראה שהן שורדות לא רע.. היו מותקנות אפילו במעבורת שלקחתי מקורון לאל-נידו.. כלומר שורדות סביבה ימית עם לחות גבוהה, מליחות, ועבודה של שעות ארוכות כל יום.

לא יודע מה מביאים לארץ, אבל כמו שאמרו לפני, זה לא מדבקה ישראלית.

יום טוב גם לך

פורסם

TCL

מותג מאוד מוכר וידוע .

הדגם שנתת בקישור הוא הנמוך ביותר, סדרת פתיחה.

הם משווקים בארה"ב בצורה מאוד אגרסיבית עם מחיר מאוד תחרותי ונוגסים נתח שוק מהיצרים של דרום קוריאה.

ההבדלים בין סדרות אירופה ל ארה"ב הוא במערכת ההפעלה.

ב ארה"ב מגיע עם רוקו מובנה.

אירופה עם אנדרואיד.

פורסם

דווקא חשבתי שזהו דגם בכיר יחסית לחברה כי הוא לא בין הזולים בזאפ,

כמו כן מאוד התרשמתי מהסאונד בר המובנה של הרמן קרדון.

התגובות היחידות שמצאתי מהארץ הם מאמצע 2016 על דגמים שונים, הרוב מרוצים, חלק פחות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אני נמצא כרגע בפיליפינים וטלויזיות של המותג הזה נפוצות כאן מאוד.

ניראה שהן שורדות לא רע.. היו מותקנות אפילו במעבורת שלקחתי מקורון לאל-נידו.. כלומר שורדות סביבה ימית עם לחות גבוהה, מליחות, ועבודה של שעות ארוכות כל יום.

לא יודע מה מביאים לארץ, אבל כמו שאמרו לפני, זה לא מדבקה ישראלית.

 

אל תאכל פירות ים בisland hoping - מניסיון שנגמר באשפוז במרפאה באל-נידו..

פורסם
מתעלק קצת, אם כבר TCL, מה לגבי המזגנים שלהם? יש למישהו ניסיון?

היו מייוצגים ע"י ירוקום שפשטו רגל, ממליץ לבדוק מי\ אם יש יבואן ומה איכות השירות.

פורסם

בתור אחד שקונה (לרוב) מותגים מוכרים/מובילים

רכשתי לפני שבוע TCL גודל 40 אינטש לחדש שינה. התמונה בסה"כ טובה. כמובן שאני לא יכול השוואת אותה לסוני בסלון שעולה כמו 18 מסכי TCL לפחות, אבל למחיר שלה היא מספקת איכות די טובה. עדיין לא חיברתי אותה לנטפליקס (בעיה ברשת אלחוטית) כדי לראות איך היא מתמודדת עם התכנים שלהם. (לא ממש מדד כי איכות השידורים שלהם בינונית)

 

בעתיד אחבר סטרימר ואז אקבל תמונה מלאה לגבי איכות ב HD.

 

אתה גר בלוד לפי מה שאני זוכר? קפוץ אלי ותראה אותה - אולי יעזור לך להחליט.

פורסם

כבר התרשמתי ממנה ב-49" לטובה, אך איני יודע מה רמת האיכות שלה, כמו כן לא עמדתי באולם תצוגה מול מסך של TCL ו-LG או סמסונג.

מחירה לא זול משמעותית למותגים המוכרים בשוק ולכן לא יודע אם כדאי לקחת סיכון עם המותג הזה.

 

יוגב, אשמח לשמוע חוות דעתך לאחר שתעבוד עם נטפליקס וסטרימר.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אל תאכל פירות ים בisland hoping - מניסיון שנגמר באשפוז במרפאה באל-נידו..
תודה על האזהרה.

למזלי (או לדאבוני) אני סולד ממאכלי ים בכללי

יום טוב גם לך

פורסם

יש לי TCL, הטלוויזיה שורדת כבר כמה שנים טובות, הדגם שיש לי פשוט ולא עושה בעיות, אצלי הם צברו מוניטין ולא הייתי מהסס לקנות אותם.

פורסם

יש לי ניסיון מועט עם TCL בגודל 32 אינטש שקניתי לאחד מחדרי הילדים.

מדובר היה במכשיר מאוד זול עם שלוש שנות אחריות (לא גר בארץ).

המכשיר מיועד לשימוש מועט לכן לא השקעתי בו.

התמונה חיוורת יחסית, השלט מרגיש לא איכותי, המכשיר לא מזהה את הגודל הנכון בחיבור לאמזון פייר TV (כדי להתאים לגודל יש לעבור למצב PC בו יש שליטה חלקית על מאפייני התמונה והתמונה גם נראית פחות טוב)

 

ביחס לסוני 40 אינטש שקניתי לחדר אחר - ועלתה פי שלוש... אין מקום להשוואה.

 

משלם זול - מקבל זול.

ואם זה לא כזה זול... אז כבר תקנה משהו עם המלצות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לנו TCL בחדר של ההורים שלי, בערך בת 6 שנים. הדעה שלי נוטה לכיוון הדעה של סולל הדרך.

איכות תמונה מאוד נמוכה, מכשיר מיושן, לפעמים השלט לא מגיב ולא ברור למה, קבצים מכונן USB לא עובדים.

 

אולי משהו השתנה מאז.

אני לא הייתי קונה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

מאמין שדגמים מלפני כמה שנים לא היו ברמה של היום, כמו פלאפונים סינים שלפני כמה שנים מעטים היו קונים.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...