Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קקטוס 2018 אוטומטית - שרשור מתגלגל


Liran xsi
שימו לב! השרשור הזה בן 868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה רק שינוי קטן לאותו מסך מגע. במקום שכפתורי התפריטים הראשיים יהיו משני צידי המסך הזיזו אותם למטה.

אני חוזר על מה שכבר כתבתי. אני מעריך שזה זול יותר ואמין יותר מכפתורים פיסים ולדור שגדל על מסכי מגע זה כנראה מפריע פחות.

מקשי התפעול ב 3008 לא היו ואינם בצידי המסך הם מצויים בתחתיתו בדיוק כמו באיירקרוס הזו, הם אכן פיזיים, יפים, נוחים מאוד לתפעול וקרוב לודאי יקרים יותר לייצור מאשר פס מגע זעיר ומגוחך כפי שציינת ובצדק, אלא שלא בטוח שה"זול" הזה מתגלגל בכלל לכיסים של הקליינטים, גם לא בטוח שהם מחפשים פתרון לא נוח, לא בטוח, העיקר שיעלה קצת פחות. מבחינת היצרן זה צעד לאחור, כך לדעתי לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקרתי אתמול בלובינסקי בשורק בשביל תערוכת הרכבים הקלאסיים וגם לראות ולשבת בקקטוס החדשה. חייב להודות שהתאכזבתי קצת מהדשבורד. ציפיתי שעם ההתייקרות ומעבר מרכב של 90 ל 110 אלף שח, ישתנה משהו גם שם אבל הדשבורד ב c3 אייקרוס מעוצב הרבה יותר לטעמי. נכון, היא גם עולה יותר, אבל עדיין. מה שכן, המושבים ממש רכים ומלטפים. ניסיתי לבצע נסיעת מבחן מהרגע להרגע, אבל לא זרמו איתי ואמרו שצריך לתאם עם המוקד (ברור לגמרי ואין לי טענות או משהו כזה). היה כיף לראות את האופל קדט 84 השמורה בטירוף שם, ממש החזיר אותי לילדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציפיתי שעם ההתייקרות ומעבר מרכב של 90 ל 110 אלף שח, ישתנה משהו גם שם .

 

בדגם טרום מתיחת הפנים, מחיר הגרסה האוטמאטית היה 107 ולא 90.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקשי התפעול ב 3008 לא היו ואינם בצידי המסך הם מצויים בתחתיתו בדיוק כמו באיירקרוס הזו, הם אכן פיזיים, יפים, נוחים מאוד לתפעול וקרוב לודאי יקרים יותר לייצור מאשר פס מגע זעיר ומגוחך כפי שציינת ובצדק, אלא שלא בטוח שה"זול" הזה מתגלגל בכלל לכיסים של הקליינטים, גם לא בטוח שהם מחפשים פתרון לא נוח, לא בטוח, העיקר שיעלה קצת פחות. מבחינת היצרן זה צעד לאחור, כך לדעתי לפחות.
אתה כמובן צודק, בכל הקשור ל-3008, אבל אני התייחסתי לאחיותיה לבית סיטרואן כי היא אהם... סיטרואן ולמרות הקירבה המשפחתית נראה ש-PSA שומרים על בידול בעיצוב (וטוב שכך, לדעתי).

בכל הסיטרואנים שאני ראיתי יש משני צידי המסך המרכזי כפתורים ואותם כפתורים הם אלו שבשורה שמתחת למסך ב-C5 אירקרוס הנידונה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם טרום מתיחת הפנים, מחיר הגרסה האוטמאטית היה 107 ולא 90.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

בדקתי את עצמי. בתקופת ההשקה של הדגם האוטומטי המחיר עמד על 100 אלף ללא הגבלת זמן, ולי זכורים גם מבצעים של פחות מזה. אגב, מאוד מעניין אותי עם תגיע הגרסה הידנית עם 130 כ״ס לארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את עצמי. בתקופת ההשקה של הדגם האוטומטי המחיר עמד על 100 אלף ללא הגבלת זמן, ולי זכורים גם מבצעים של פחות מזה. אגב, מאוד מעניין אותי עם תגיע הגרסה הידנית עם 130 כ״ס לארץ.

 

לא תגיע.

במענה לפנייתי המנכ״ל הסכים לייבא 10 מכוניות ידניות אם יהיו מי שיתחייבו מראש לרכוש. פרסמתי זאת בפורום.

לצערינו, היצרן היה מוכן להקצות לישראל רק את דגם 110 כ״ס וגם זאת במחיר שרק מתעניין אחד היה מוכן להתחייב לשלם.

העניין האישי שלי בסיוע למתעניינים, נגוז.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל. קרה לי משהו דומה עם קרסו לגבי הטווינגו GT רק ששם הבטיחו הבטחות כמה חודשים עד שכבר הבנתי לבד שזה לא יקרה ופשוט אין שום כוונה להביא אותה. לפחות לובינסקי הראו נכונות מסויימת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריימקארט מבאס שזה לא הלך, מקווה שזה לא ימנע יוזמות דומות בעתיד.

 

הבעיה שלקקטוס הזה אין ממש אופי טיפה ספורטיבי או מדליק ככה שהמשיכה לידני היתה מועטה יותר ובכלל, באופן כללי, לא נראה שהפורום עף עליו במיוחד כמו שהיה עם הדור הקודם, משהו בקסם בהחלט אבד במתיחת הפנים הזו.

 

אישית אם הדור הקודם עוד הדליק אותי וחשבתי אם לרכוש את גרסת הטורבו הידנית בזמנו, פה המשיכה שלי לא קיימת בכלל. זה לא דגם שארצה באף שלב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל לרעה היחיד הוא המחיר

 

בו בזמן שב90,000 זה היה הרכב הטוב ביותר שניתן לרכוש, לדעת רבים, הרי שבמחיר הנוכחי יש כאלה שיעדיפו לשמור על הערך עם איזה סוזוקי קרוסאובר

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, שוב תזכורת למה אסור להסכים לשום התקנה מקומית

 

שימו לב סימני לכלוך מאצבעות של מי שהתקין את לובינסקי טאץ׳ .... הרכב מוצג באולם התצוגה הראשי בשורק

 

 

IMG-0209.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...