Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר מס' חודשים שאנחנו ממתינים בסבלנות להגעתה של מכונית השנה 2018 הלא היא הוולוו XC40 דוח הרישוי של אפריל (באדיבותו של car_me) גילה שסנונית ראשונה עלתה על כבישי ארצנו והיום סוף סוף גם נראתה.

 

XC40-1.jpegXC40-2.jpeg

 

ממה שניתן להבין מדו"ח הרישוי וממה שקורה במדינות בהן החלה האספקה הדגם שנקבל בהתחלה הוא הבכיר בדגמים הלא הוא ה-T5 4x4.

המנוע הוא המנוע המוכר של וולוו 2 ליטר טורבו 247 כ"ס. ותיבת ההילוכים היא התיבת המוכרת בת 8 מהירויות.

 

המחירים צפויים להיות לא זולים לפחות בהתחלה, ואם לשפוט לפי התמחור בחו"ל שהוא כ-15% פחות מהדגמים המקבלים של ה-XC60 נגיע לסביבות 280000 ש"ח שנראים קצת הרבה במבט ראשון, אבל כשנזכרים שמדובר בדגם הבכיר במבחר, ושבהמשך יצטרפו דגמים זולים יותר, זה נראה סביר.

 

לפחות לפי העיתונות הזרה דגם T4 עם הנעה קדמית ומנוע 2 ליטר 190 כ"ס יהיה זמין תוך חודש-חודשיים, עוד דגם מעניין הוא ה-T3 עם מנוע 1.5 ליטר ו156 כ"ס ולראשונה אצל וולוו עם 3 צילינדרים. מנוע זה ישודך לתיבת אוטומטית עם 6 מהירויות ונותר לקוות שמי שירכוש את הדגם הזה יקבל עודף מ-200000 ש"ח. למרות שהדגם מופיע באתר וולוו העולמית לא הצלחתי להבין מתי הוא יהיה זמין (טוב שישאר משהו לשאול את היבואן בהשקה)

 

בניגוד לדגמי וולוו האחרים (כנראה) שלא צפוי דגם T8 הברידי עם 407 כ"ס. אך יהיה דגם הברידי שיקרא T5 Twin Engine ויהיה שילוב של מנוע חשמלי עם מנוע ה1.5 משולש הצילנדרים - הדגם יהיה זמין בסוף שנה זו או בתחילת השנה הבאה, מעניין לדעת אם ומתי יגיע ארצה.

 

מפרט הבטיחות צפוי להיות עשיר, ומקורי כמקובל אצל וולוו.

 

פרט פיקנטי קוטר החישוקים בדגם (אין לי מושג לגבי המפרט ה"ישראלי") נע בין 18 ל-21(!) אינץ'

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמחור אכן דומה מאד למה שציין zvit

 

רמת גימור MOMENTUM תעלה 279900 ש"ח

רמת גימור MOMENTUM PLUS תעלה 292900 ש"ח

רמת גימור R-DESIGN תעלה 299900 ש"ח

 

כולן T5 עם 4x4

פורסם

האם ה-T4 תהיה זמינה מייד עם ההשקה?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא חושב שיש ליבואן הקצאה לכמויות. הערכה זהירה שלי - ה-T4 תתומחר החל מ-240k. (ואם זה יהיה 230k לא נצטער)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
במחירים האלה חבל להביא את הרכב בכמויות.

נמתין למחירי הT4.

 

א. אין כמויות.

ב. הרכב יגיע ברמת אבזור גבוהה יותר מהמתחרים ועם מנוע גדול וחזק יותר.

פורסם

אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו יבואן? כלקוח שלהם כבר למעלה מ-28 שנה לא מכיר הרבה יבואנים שיודעים להתאים עסקה ללקוח כמו שהם יודעים.

 

מותג כמו וולוו לא בנוי על מכירה באלפים בכל מקרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זו אמירה מאוד מוזרה... הוא לא רוצה למכור עמו אאודי או מרצדס? הרי הוריד מחירים לוי40 ותמחר יחסית סביר את האס60.

במי בכלל הוולבו החדשה מתחרה? קיו3? אקס1? כי למיטב זכרוני התרשמתי שהיא די קטנה כשראיתי אותה בוינה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)
זו אמירה מאוד מוזרה... הוא לא רוצה למכור עמו אאודי או מרצדס? הרי הוריד מחירים לוי40 ותמחר יחסית סביר את האס60.

במי בכלל הוולבו החדשה מתחרה? קיו3? אקס1? כי למיטב זכרוני התרשמתי שהיא די קטנה כשראיתי אותה בוינה.

 

קטנה? הכל יחסי.

היא יותר ארוכה, רחבה וגבוהה מרוב המתחרות.

הבסיס גלגלים שלה גדול יותר.

הסגמנטים של ה-s60 וה-v40 נפגעו מהמעבר ל-suv וסביר שאם ישראל ישראלי יצטרך לבחור בין s60 ל-xc40, הרוב המכריע יבחר ב-xc40.

עריכה אחרונה על ידי asafasraf
פורסם

אז תביא תמחור אטרקטיבי :-)

אולי אשתכנע, כי הוי40 לא ממש התלבשה לי טוב, וסדאן זה רק בגיל 50 :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...