Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד לא החליפו לי זה רק בהזמנה...מה שמצחיק שאתם נכנסים לעזור (ועל זה תודה רבה) אבל אתם פשוט לא קוראים את כל הנושא אז אין טעם שאתם סתם זורקים תשובות לאוויר...

אמרו לי שהמותחן התייבש ולכן צריך להחליפו הרצועה תקינה. לא קשור שום דבר לטיימינג.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מההתחלה לא הסברת מה בדיוק צריך להחליף ובגלל זה נזרקו כאן השערות.

 

הלחיצו אותך שהמנוע יתפגר אם לא תחליף מותחן, אז חשבנו שמדובר על מותחן של הטיימינג.

כמובן שגם אם רצועת אביזרים נקראת יהיה נזק למנוע במידה והמשאבת מים מונעת ע"י אותה רצועה שנקרעה וממשיכים בנסיעה.

פורסם
מההתחלה לא הסברת מה בדיוק צריך להחליף ובגלל זה נזרקו כאן השערות.

 

הלחיצו אותך שהמנוע יתפגר אם לא תחליף מותחן, אז חשבנו שמדובר על מותחן של הטיימינג.

כמובן שגם אם רצועת אביזרים נקראת יהיה נזק למנוע במידה והמשאבת מים מונעת ע"י אותה רצועה שנקרעה וממשיכים בנסיעה.

אחי,

"

הלחיצו אותך שהמנוע יתפגר אם לא תחליף מותחן" - אתה צודק. הלחיצו אותי מאוד ולכן אני רוצה להחליף כמה שיותר מהר.



יותר מזה, מאז שהחלפתי שמן ועשיתי את הטיפול הקטן אין לי יותר את הרעש הזה...לפני שנכנסתי לטיפול והיועץ שירות דיבר איתי הבוחן אמר לי "ככחל הנראה זה השמן שצריך להחליף וזה קורה הרבה אין מה לדאוג".

אולי באמת הייתי צריך להחליף רק שמן ולעשות טיפול וזהו? משום מה אין לי את הרעש כבר כמה ימים מה שלפני הטיפול היה לי כל יום יומיים פעם ב...

 

אז מה לעשות? אני מרגיש שאין צורך להחליף אמרו לי שהוא נשחק אבל מצד שני אין יותר רעש יכול להיות שהשמן עזר למשהו פה במיוחד הטיפול הקטן?

 

מותחן לא של הטיימינג.

פורסם

קסטרול אדג' מקורי עכשיו ולפני זה.

 

כשהייתי עם הבוחן לפני שהאוטו נכנס לטיפול במורשה הבוחן אמר לי "הרעש הזה יכול להיגרם מזה שלא הוחלף שמן הרבה זמן, השמן לא הגיע כמו שצריך למותחן ולכן יש את הרעש המוזר זה לא קריטי וזה גם לא בעייתי". מזה אני חושש סתם לשים 558 ש"ח על משהו שלא עושה לי רעש בכלל...

פורסם

אז אתה מבין מאור?

בגלל זה אני לא יודע אם ישר ללכת ולמהר אני חושב שאם לא הייתי אומר בהתחלה לפני הטיפול על הרעש המוזר מהמנוע הם לא היו אומרים לי על זה כלום... אין אפילו לא רעש אחד בגלל שהחלפתי שמן ושמן פילטר חדש...הפחד שלי כי הם הפחידו אותי במוסך ואמרו לי שחייב להחליף ותא ״להזניח״ אבל אין רעש! לא הגיוני... להחליף או לא זה 560 שקל.. מעצבן!!! מה לעשות?!

פורסם
אז אתה מבין מאור?

בגלל זה אני לא יודע אם ישר ללכת ולמהר אני חושב שאם לא הייתי אומר בהתחלה לפני הטיפול על הרעש המוזר מהמנוע הם לא היו אומרים לי על זה כלום... אין אפילו לא רעש אחד בגלל שהחלפתי שמן ושמן פילטר חדש...הפחד שלי כי הם הפחידו אותי במוסך ואמרו לי שחייב להחליף ותא ״להזניח״ אבל אין רעש! לא הגיוני... להחליף או לא זה 560 שקל.. מעצבן!!! מה לעשות?!

 

מבין אותך לחלוטין..התשובה שלי היא לא לעשות כלום כרגע. הרעש כבר לא קיים ונעלם לך ברגע שהחליפו שמן ופילטר אז ללא שום תסמינים נוספים אין מה ליצור יש מאין. אתה יכול להיות רגוע לדעתי ואם המותחן בשלבי בלאי ראשוניים שלו הוא כבר ייתן לך את התסמינים תהיה בטוח.

פורסם
מבין אותך לחלוטין..התשובה שלי היא לא לעשות כלום כרגע. הרעש כבר לא קיים ונעלם לך ברגע שהחליפו שמן ופילטר אז ללא שום תסמינים נוספים אין מה ליצור יש מאין. אתה יכול להיות רגוע לדעתי ואם המותחן בשלבי בלאי ראשוניים שלו הוא כבר ייתן לך את התסמינים תהיה בטוח.

אני יודע אחי אבל הם הלחיצו אותי שם מאוד ואמרו לי שאם לא אשלם עכשיו את ה-550 ש"ח האלה אז אני אשלם הרבה יותר על התיקון.

מצד אחד זה מוסך מורשה אין לו מה להגיד לי סתם מצד שני אני בטוח שאם לא הייתי אומר להם על הבעיה שלי הם לא היו מודעים לזה ולא היו תופסים על זה טרמפ...זה מלחיץ אותי אין רעש ואין כלום. אם יש בלאי ראשון של המותחן ושמתי שמן חדש בטיפול החדש יכול להיות שזה סידר את הבעיה איכשהו? מוזר, לא?

פורסם

אתה לא צריך להילחץ אלא רק להיות במעקב אם הרעש חוזר. ייתכן וגם הרעשים קצת הטעו אותם באיבחון וגם זה עלול לקרות אנחנו סהכ בני אדם. פשוט תעקוב אם חוזר הרעש.

פורסם

פותח השרשור , יש ילדות שאם בורח להן תלתל בשיער בזווית שהן לא אוהבות הן לא יכולות לישון בלילה עד שזה מסתדר. יש מתבגרים שאם הם צריכים משקפיים זה מוציא אותם מדעתם כי בראש שלהם הם חושבים שזה מגוחך ולועגים להם מאחורי הגב. הכל בראש. אבל מה , אותן בנות משקיעות כמה מאות שקלים וקונות מחליק. אותם ילדים משקיעים בין מאות לאלפים ושמים עדשות. אני מבין אותך. גם אצלך הכל בראש. אם זה מה שיגרום לך לישון טוב בלילה שלם 560 שח , חלק אותם ל 5 תשלומים כדי שלא יכביד. לדעתי השקט הנפשי שזה יקנה לך שווה הרבה יותר מהסכום שתשלם. למרות שגם אני כמו מאור חושב שאם תהיה תקלה אתה תדע עליה הרבה לפני שהמנוע יתפגר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אתם צודקים עד עכשיו מאז יום חמישי בבוקר לא היה לי פעם אחת רעש... כרגיל יצאתי ממוסך צמפיון לא מרוצה ומרגיש שעובדים עליי רק בגלל שאני אמרתי להם מההתחלה על הבעיה. הם לא שמעו כלום סתם בטח הסתכלו ואמרו אם הוא התלונן בואו נעשה עליו עוד כסף. כנראה ששמתי שמן חדש בטיפול זה עזר לזה לחזור להיות טוב כמו שהיה. אם הרעש יחזור אלך ואטפל בזה אבל אני לא אחזור למקום שאני מרגיש שעובדים עליי רק בגלל שאני באתי ואמרתי להם שאני חושב שיש תקלה. מעבר לזה אני בטוח במליון אחוז שאם לא הייתי כומר להם הם לא היו אומרים על זה שום דבר. מה הם מרוויחים מסתם לדחוף דברים שלא צריך למכוניות??? אני ישן מעולה בלילה הדבר היחיד שבגללו שאני חושש שעובדים עליי!!! זה מטריף אותי כי במורשה זה לא צריך להיות ככה! האוטו ללא רעשים עכשיו כמה ימים גם כשקר גם כשחם אפילו הבוחן באותו יום אמר שכנראה צריך להחליף שמן.


×
×
  • תוכן חדש...