Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או שהוא שם לו קצת זז קל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין קשר למותחן רצועת אביזרים!

 

מדובר על מותחן שרשרת טיימינג. כמו שיש מותחן לרצועת טיימינג.

כשהמותחן מתחיל להתפגר הוא לא שווה כלום והשרשרת מתחילה להתרחב ולהרעיש.

 

 

המותחן יושב בחלק האחורי של ראש המנוע לכיוון קיר האש, לא צריך לפרק את השרשרת בשביל להחליף את המותחן.

 

PicsArt_02-08-08.06.30.jpg

פורסם

תודה לכולם על התשובות.

אני לא יודע אם זה מותחן טיימינג או רצועה כבר הסתבכתי מכל זה.

זה לא רצועת טיימינג זה מותחן ורצועה אני לא יודע בדיוק למה זה שייך. אני אמשיך ללכת לטפל במורשה והמוסך המורשה היועץ שירות אמר לי שהרצועה תקינה לחלוטין ומה שצריך להחליף ולהזמין את החלק זה רק המותחן.

 

אני צריך לדעת עוד משהו לדעתכם?

פורסם

לא מובן למה אתה חושד שכולם מנסים לעבוד עליך במוסכים.

מוסכים מורשים יקרנים, אבל הם לא יגידו לך "סתם" והם יודעים את העבודה.

אז אם הם אומרים שזה המותחן, אז צריך לתקן ותקבל על זה אחריות למקרה וזה מרעיש שוב.

סך הכל מדובר ב500 שקל, לא 10 אלף שקל שאז באמת היה עדיף לבדוק בעוד מוסכים.

פורסם
היי,

החלטתי להחליף את החלק במוסך המורשה.

הכל כולל עבודה יצא לי 558 ש"ח.

דעתכם?

מבלי לראות קבלה עם פירוט החלקים אשר הוחלפו וחיוב עבור העבודה קשה לקבוע האם המחיר ששילמת גבוה או נמוך ביחס לשוק.

איזה כייף לי :)

פורסם
היי,

החלטתי להחליף את החלק במוסך המורשה.

הכל כולל עבודה יצא לי 558 ש"ח.

דיברתי עם מנהל השירות והוא שאל בשבילי את המכונאי כמה זמן אפשר יהיה להמשיך עם המותחן ככה שעושה את הרעש למנוע.

הוא ענה לי שהמותחן נשחק והוא רק בהתחלה שלו אי אפשר לדעת זמן אבל עדיף לטפל בזה כמה שיותר מהר.

כשהתקשרתי למוסך רון לשאול אותם כמה עולה מותחן להחליף אמרו לי מחר זהה ואז הנציגה אמרה לי "אם אתה מחליף מותחן אתה חייב להחליף גם רצועה" ואז דפקה לי עוד 400 שקל ... התקשרתי ליועץ שירות שלי בצמפיון והוא אמר שהרצועה שלי בסדר גמור ומה שנשחק זה המותחן שאותו מחליפים.

 

דעתכם?

רצועת אביזרים עולה בערך 100 שקל ובשביל להחליף מותחן רצועת אביזרים גם ככה צריך להוריד את הרצועה. אז למה לבקש עוד 400 שקל שגם ככה צריך להחזיר את הרצועה חזרה. זה לא הגיוני. במחיר של 400 שקל אני עושה 3 טיפולים קטנים ונשאר עם עודף.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

פורסם

לא הבנתי מה רשמת... כדי להוציא את במותחן צריך להוציא את הרצועה אבל הרצועה שלי תקינה מה שמחליפים תכלס זה רק מותחן. בדקתי במורשה ובמוסך רון ועוד כמה מוסכים כולם רוצים מחיר זהה למחיר מהמוסך המורשה ועוד מנסים לדחוף לי דברים. החשש שלי מהמוסך המורשה שאני באתי ואמרתי על הבעיה ... אם לא הייתי אומר על הבעיה יש מצב שהם לא היו אומרים לי על זה. אני צודק? או שהם באמצ היו רואים את זה לבד ואז הייתי יודע בוודאות שהן אמינים עכשיו אין לי מושג אם הם אמרו לי סתם להחליף את החלק כי הם ראו שהתלוננתי ותפסו על זה טרמפ... מה דעתכם על זה?

פורסם

הרצועה הזו למשל אצלי 6pk1025 לפי מיטב זכרוני עולה 120 שקל בערך. במחיר הזה שווה להחליף רצועה. אצלי היה רעש גם מהפולי אלטרנטור. עלה לי פולי אלטרנטור ומותחן ורצועה כ 500 שקל יחד. הכל מגרמניה בדואר.

 

תרשום לי קוד מנוע אני אמצא את המספרים הקטלוגיים שאתה צריך.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

פורסם
לא הבנתי מה רשמת... כדי להוציא את במותחן צריך להוציא את הרצועה אבל הרצועה שלי תקינה מה שמחליפים תכלס זה רק מותחן. בדקתי במורשה ובמוסך רון ועוד כמה מוסכים כולם רוצים מחיר זהה למחיר מהמוסך המורשה ועוד מנסים לדחוף לי דברים. החשש שלי מהמוסך המורשה שאני באתי ואמרתי על הבעיה ... אם לא הייתי אומר על הבעיה יש מצב שהם לא היו אומרים לי על זה. אני צודק? או שהם באמצ היו רואים את זה לבד ואז הייתי יודע בוודאות שהן אמינים עכשיו אין לי מושג אם הם אמרו לי סתם להחליף את החלק כי הם ראו שהתלוננתי ותפסו על זה טרמפ... מה דעתכם על זה?

 

עזוב...אתה מתחיל להילחץ ולהלחיץ וחבל שאתה מייצר תרחישים סתם כלפי המוסך שבו אתה מטפל. זה לא משנה שכיוונת אותם לבעיה..כל עוד הם נותנים את הפיתרון הסופי ועוד אומרים לך שהרצועה תקינה ולא מיישמים את החשש שלך אז הכל בסדר. אתה יכול להיות רגוע.

פורסם

מניסיוני, המוסך המורשה אמנם יקר אבל הם מקצועיים ולא רמאים.

למותחנים האלה יש אורך חיים ארוך, אבל אם הלקוח מתלונן על רעש אז בהחלט יתכן שהמותחן המסוים הזה קרוב לסוף חייו ולכן כדאי להחליפו בכל מקרה, כי אם יהיה כשל עלות התיקון תהיה גדולה הרבה יותר מ-500 ש"ח. זאת החלטה הגיונית וסבירה, במיוחד לאור העלות של החלק שהיא לא גבוהה.

לדעתי אף לא עבד עליך. גם אצל רון יצא לי להחליף חלקים שעדיין היו תקינים אבל נחשדו שקרובים לסוף חייהם (כמובן שזה בוצע בהסכמתי ובאישורי).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

עדיין לא קיבלנו תשובה מה בדיוק הוחלף.

 

מותחן שרשרת טיימינג או מותחן רצועת אביזרים?

 

לפי התיאור ולפי מה שנאמר לבעל הרכב במוסך היבואן ובמוסך רון - מדובר על מותחן שרשרת טיימינג.

פורסם

זה לא קשור לרצועת טיימינג.

אמרו לי כך:

"מותחן הרצועה אינו תקין ונשחק, זה עדיין בהתחלה אבל עדיף להחליף עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי והעלות תהיה יותר גבוהה".

אז אמרתי להם בסדר הגעתי למחיר סביר ואמרו לי שהרצועה תקינה של המותחן והזמנתי את החלק.

בעל המוסך אמר לי שהמותחן נשחק והוא עוד בהתחלה וכדאי להחליפו כדי לא להיכנס לנזק גדול יותר.

דעתכם?

פורסם
זה לא קשור לרצועת טיימינג.

אמרו לי כך:

"מותחן הרצועה אינו תקין ונשחק, זה עדיין בהתחלה אבל עדיף להחליף עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי והעלות תהיה יותר גבוהה".

אז אמרתי להם בסדר הגעתי למחיר סביר ואמרו לי שהרצועה תקינה של המותחן והזמנתי את החלק.

בעל המוסך אמר לי שהמותחן נשחק והוא עוד בהתחלה וכדאי להחליפו כדי לא להיכנס לנזק גדול יותר.

דעתכם?

 

איך אנחנו יכולים לחוות דיעה ככה? הכל נשמע הגיוני ואם החלפת המותחן פותרת את הבעיה אז הדיעה כבר לא ממש משנה. תחליף את המותחן על פי האיבחון וחזור עם מסקנות לעידכון.

פורסם

בדרך כלל יש רצועת טיימינג או שרשרת, השרשרת נמצאת ברוב הרכבים החדשים, יש גם רצועת אלטרנטור שלרוב מתייבשת ואז יש צורך להחליף אותה, לא הצלחתי להבין מה החליפו לך שם...


×
×
  • תוכן חדש...