Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בגדול, אני מסכים איתך.

 

אבל אדם שמתנהל נכון כלכלית, צריך להבין מתי זה טיפול קטן שאין בו שום חשיבות למיומנות ומקצועיות של מוסך מורשה יבואן ואפשר לחסוך הרבה כסף בטיפול בכל מוסך כללי לבין תקלה שדורשת דיאגנוזה ששם הרבה פעמים (כמעט תמיד) למוסך מורשה יבואן יהיה ייתרון ענק על כל מוסך אחר (למעט מוסך מתמחה, ע"ע מוסך רון ותוצרת VAG).

 

לדעתי האישית, מחוץ לאחריות, אין הגיון בכניסה למוסך מורשה יבואן לטיפולים שותפים, פער המחירים פשוט גדול מידי.

 

צודק. אם הוא מצליח למצוא מוסך שירצה אותו מהבחינה המקצועית והאמינות והשירות במחיר זול יותר אז אין ספק שיילך עליו.

פורסם
מדובר כנראה בפלאגים אירידיום שהמחיר שלהם מראש לא הכי זול בסביבות המאה פלוס.

שאגב אם זה המצב ייתכן ואמורים להחליף אותם כל 105 אלף קילומטרים ואז יש לך עוד שתי טיפולים לפחות לפני החלפתם.

 

חשוב לציין שרק בארץ המחיר גבוה, כבעלים של קורולה 09 ההצעה לפאג הייתה כ120 ש״ח, הזמנתי באייבי רבעייה אותו דבר בדיוק במחיר של אחד.

פורסם

טמטום לטפל במורשה במיוחד שזה טיפול שמן פילטר.. מרוויחים עליך כפול.

 

טיפול כזה עולה לי עבודה במוסך פרטי ושמן מנוע פילטר ופילטר אויר שאני קונה 280 ש''ח.

 

 

פורסם
חשוב לציין שרק בארץ המחיר גבוה, כבעלים של קורולה 09 ההצעה לפאג הייתה כ120 ש״ח, הזמנתי באייבי רבעייה אותו דבר בדיוק במחיר של אחד.

אצלך במקרה שלי למשל פלאג עולה בסביבות ה80-100 מחול ובארץ 120.

פורסם

טיפלתי אצל המוסך המומלץ בצפון...

החלפתי גם פילטר אוויר שיהיה.. הוא הוסיף לי קצת נוזל קרור ונוזל שמשות חינם.

הכל כולל הכל 460 שח.

 

ובדיקה מקיפה

 

לא זול אבל מקובל. מבחינתי זה שסוזוקי בקשו 650 או 1200 כולל פלגים זו חוצפה

פורסם

בהמשך לפוסט שפרסמתי פה, אצלי בטויוטה הציעו 780₪ לטיפול קטן שכולל שמן וםילטרים....ו....שטיפת מנוע, תוסף דלק, הנחת vip והנחה 10 אחוז על עבודה ועוד שלל שטויות לנפח את המחיר.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ,

שוב הגיע זמן הטיפול

הפעם במוסך מורשה סוזוקי אחר הציעו לי הנחה

 

אבל פלאגים אירידיום יקרים להחריד. מעל 1000 שח ללא עבודה ומעמ

 

יש מקום בארץ שאפשר לרכוש את הפלגים בזול יותר?

פורסם
מקפיץ,

שוב הגיע זמן הטיפול

הפעם במוסך מורשה סוזוקי אחר הציעו לי הנחה

 

אבל פלאגים אירידיום יקרים להחריד. מעל 1000 שח ללא עבודה ומעמ

 

יש מקום בארץ שאפשר לרכוש את הפלגים בזול יותר?

1000 שח?!? אתה רציני? אולי לא הבנת אותם? פלאג ארידיום לריכבך עולה לפני הנחה 80 שח. אחרי הנחה ומעמ אתה יכול להביא אותם ב סביבות ה 250 שח לכל ה 4. ולמה אתה ניגש בכלל למורשה? זה ממש כבר גזל והמורשה רק מחפש לשבור שיאים מיום ליום במחירים. אם תרצה אקשר אותך לחנות שבה אני קונה יידאגו לך פחות או יותר למחיר שהזכרתי.

פורסם

טיפול פלגים תחליפים אירידיום

שמן ופילטר

כולל עבודה ומעמ 1088 שח.

 

סביר?

 

 

בנוסף שאלה, זה טיפול 105 ויש לי רק 96, לא עדיף לחכות שנה?

פורסם
טיפול פלגים תחליפים אירידיום

שמן ופילטר

כולל עבודה ומעמ 1088 שח.

 

סביר?

 

 

בנוסף שאלה, זה טיפול 105 ויש לי רק 96, לא עדיף לחכות שנה?

 

יש לי רכב בדיוק כמו שלך.

 

כפי שאמרו, את הפלאגים לא משתלם להחליף במוסך מורשה יבואן.

תקנה בחנות חלפים ב-300-350 ש"ח מקסימום ותחליף לבד או תביא אותם למוסך כללי להחליף.

 

דבר שני, אני כן מציע לא לחכות עוד שנה. הרכב שלך עוד מעט בן 9 ואם לא הוחלפו מעולם כדאי מאוד להחליף בהקדם האפשרי.


×
×
  • תוכן חדש...