Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש איזה בעיה בחישוב הטיפול שלך - היית אמור לבצע את טיפול ה-105000 ק"מ לפני שנה. כנראה שזמנם של המצתים הגיע.

לגבי מחירם - בדקתי באמאזון - נמכרים סביב $45 לרבעיה, מה שנותן כ-40 ש"ח ליחידה. הבעיה היא שלא נשלח לארץ. אתרים ששולחים לארץ דורשים מחיר כפול, לא כולל משלוח.

הבן שלי שילם תמורת הפלאגים לפני שנה 456 ש"ח במורשה סוזוקי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ifr6j11 עולה רביעיה 120 שח!

האם יתכן כזה הבדל במחירים?!?

אשמח גם להמלצה לשמן טוב

 

כנראה יש טעות במק"ט שציינתי או במחיר שקיבלת (אבדוק מחר שוב ואעדכן), המחיר לצרכן למצת אחד כזה של NGK הוא כ-75 ש"ח לפני מע"מ. יקר יותר ממה שציינת אבל עדיין זול בכמעט 50% מהמצת המקורי בהצעה שקיבלת.

 

שמן מנוע - אתה צריך (לפי ספר הרכב) שמן 5W30 סינטטי מלא בתקן SG ומעלה, 4 ליטר. יורול PLX יעשה את העבודה מעולה.

פורסם
אם תחליט לטפל לבד, סדר גודל של המחירים הוא:

שמן מנוע סינטטי 100 ש"ח

פילטר שמן מקורי 50 ש"ח

עבודה 200 ש"ח

 

ככה יוצא שהגעת ל 350 ש"ח כולל מע"מ.

 

לא הבנתי לפקודת מי לרשום 200 ש"ח.

 

(אגב, שמן מנוע סינטתי אני קונה ב 130-160, יורול או קסטרול במקרה שלי)

פורסם

פלאגים סביב 250 שח ממליץ להחליף, גם ככה זה כל 5 שנים בערך.

שמן 120 שח

אוויר 30

פ שמן 50

זה מה שיעלה חלקים בחנות ולעשות לבד.

על הדרך שיבדקו רצועות מנוע. 2 רצועות כל אחת 50 שח

פורסם
לא הבנתי לפקודת מי לרשום 200 ש"ח.

 

(אגב, שמן מנוע סינטתי אני קונה ב 130-160, יורול או קסטרול במקרה שלי)

 

שמן מנוע אני רוכש ב 100 ש"ח יורול PLX 5W/30 (אבי חלקי חילוף)

 

אם הוא בעניין של להגיע לירושלים - אני אמליץ לו על מוסך שיעשה לו את העבודה ב 200 ש"ח. ואם אתה ממש מתעקש אני אעלה פה חשבונית.

אני מניח שלא חסרים כאלה במרכז (בדיוק מחפש אחד כזה עבור ידידה, אעדכן כשאמצא)

פורסם

לפותח השירשור - זה המוסך הקבוע שבו אתה מטפל? אם כן ואתה מרוצה מהם מכל הבחינות אז אתה רשאי לבקש מהם הנחה ואני מאמין שתקבל או שפשוט תשאל אותם אם אלה יכול להביא את החלפים בעצמך והם יעשו את העבודה בלבד. אתה תחסוך כמה שקלים לא יותר מידי אבל יהיה לך ראש שקט שזה המוסך שאתה סומך עליו.

פורסם

לכל מי שהמליץ על plx אנא הכנסו למדריך היצרן ותגידו אם השמן הזה נמצא בין ההמלצות לרכבכם (המלצה ראשונה, שנייה או שלישית) ומה דרוג ההמלצה (למשל שלושה כוכבים).

http://www.eurol.com/en/37-products/54-oil-advisor.html

 

 

אכן מדובר בשמן סינטתי מלא. לדעתי הוא לא תואם תקן נדרש למנוע עם מסנן חלקיקים, למי שרלוונטי.

 

אני אישית מעדיף להוסיף עוד 30-50 לדגם המומלץ ביותר, שגם עמיד יותר, ובעל דירוג מתקדם c.

 

אשמח לשמוע עוד דעות.

פורסם
לפותח השירשור - זה המוסך הקבוע שבו אתה מטפל? אם כן ואתה מרוצה מהם מכל הבחינות אז אתה רשאי לבקש מהם הנחה ואני מאמין שתקבל או שפשוט תשאל אותם אם אלה יכול להביא את החלפים בעצמך והם יעשו את העבודה בלבד. אתה תחסוך כמה שקלים לא יותר מידי אבל יהיה לך ראש שקט שזה המוסך שאתה סומך עליו.

 

מרוצה.

המחיר כרגע נראה לי גבוה מאוד

פורסם
מרוצה.

המחיר כרגע נראה לי גבוה מאוד

 

גבוה ביחס למה? בשטחים אתה יכול לבצע עבודה שכזו גם ב 50 שח. במוסך מידרכה פושט אתה יכול לבצע גם ב 100 שח. אבל שוב..אם אתה מאלה שלא מיתפשרים על איכות ומיקצועיות וראש שקט אין לך מה לחפש במקום אחר אם זה מוסך שאתה מאוד מרוצה ממנו.

פורסם

בדקתי בקישור שצרפת מספר רכבים.

הרכבים שבדקתי הם כאלה ע"פ תווית שעל מיכל PLX מתאימים לתקן שדורש היצרן, אך למרות זאת הם לא הומלצו באתר לא ב 3 כוכבים ואפילו לא בכוכב 1.

 

לא יודע מה לומר לך למעט זה שלחברה יש אינטרס לקדם שמנים יקרים יותר על אף שה PLX עומד בתקן שהיצרן דורש והוא שמן שנחשב מצויין ביחס למחירו (לא בדקתי לגבי סוזוקי, בדקתי תאימות עבור מספר רכבים שאני מחזיק) .

פורסם
לכל מי שהמליץ על plx אנא הכנסו למדריך היצרן ותגידו אם השמן הזה נמצא בין ההמלצות לרכבכם (המלצה ראשונה, שנייה או שלישית) ומה דרוג ההמלצה (למשל שלושה כוכבים).

http://www.eurol.com/en/37-products/54-oil-advisor.html

 

 

אכן מדובר בשמן סינטתי מלא. לדעתי הוא לא תואם תקן נדרש למנוע עם מסנן חלקיקים, למי שרלוונטי.

 

אני אישית מעדיף להוסיף עוד 30-50 לדגם המומלץ ביותר, שגם עמיד יותר, ובעל דירוג מתקדם c.

 

אשמח לשמוע עוד דעות.

ניסיתי לבדוק את הרכב שלי בקישור ויורול PLX לא מופיע שם למרות שהוא עומד בתקן.

פורסם
גבוה ביחס למה? בשטחים אתה יכול לבצע עבודה שכזו גם ב 50 שח. במוסך מידרכה פושט אתה יכול לבצע גם ב 100 שח. אבל שוב..אם אתה מאלה שלא מיתפשרים על איכות ומיקצועיות וראש שקט אין לך מה לחפש במקום אחר אם זה מוסך שאתה מאוד מרוצה ממנו.

 

בגדול, אני מסכים איתך.

 

אבל אדם שמתנהל נכון כלכלית, צריך להבין מתי זה טיפול קטן שאין בו שום חשיבות למיומנות ומקצועיות של מוסך מורשה יבואן ואפשר לחסוך הרבה כסף בטיפול בכל מוסך כללי לבין תקלה שדורשת דיאגנוזה ששם הרבה פעמים (כמעט תמיד) למוסך מורשה יבואן יהיה ייתרון ענק על כל מוסך אחר (למעט מוסך מתמחה, ע"ע מוסך רון ותוצרת VAG).

 

לדעתי האישית, מחוץ לאחריות, אין הגיון בכניסה למוסך מורשה יבואן לטיפולים שותפים, פער המחירים פשוט גדול מידי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בגדול, אני מסכים איתך.

 

אבל אדם שמתנהל נכון כלכלית, צריך להבין מתי זה טיפול קטן שאין בו שום חשיבות למיומנות ומקצועיות של מוסך מורשה יבואן ואפשר לחסוך הרבה כסף בטיפול בכל מוסך כללי לבין תקלה שדורשת דיאגנוזה ששם הרבה פעמים (כמעט תמיד) למוסך מורשה יבואן יהיה ייתרון ענק על כל מוסך אחר (למעט מוסך מתמחה, ע"ע מוסך רון ותוצרת VAG).

 

לדעתי האישית, מחוץ לאחריות, אין הגיון בכניסה למוסך מורשה יבואן לטיפולים שותפים, פער המחירים פשוט גדול מידי.

 

מצויין

יש מוסך מומלץ באיזור?


×
×
  • תוכן חדש...