Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הבאתי קודנית עם ניתוק אחד ואני רוצה לחבר אותה שתנתק את האימובילייזר המקורי.

מישהו יודע איזה חוט זה בצמה של הסוויץ׳? כל השאר אני יודע.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

תעשה לעצמך טובה, ואל תתעסק בחשמל של וואגיות שלא לצורך.

אפילו במקור, צ'מפיון התקינו בדגם הזה משבש rf לאימוביךייזר המקורי, ולא ניתוק פיזי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
נדרש מבחינת ביטוח. אז מה ממליצים לנתק? משאבת סולר?

בגדול האימובלייזר\סטרטר זה הדבר הכי בטיחותי לנתק,

כך שאם יש כשל בקודנית תוך כדי נסיעה, המנוע לא יכבה.

כל ניתוק שיגרום לכיבוי מנוע בנסיעה, דוגמת משאבת דלק\הצתה וכו' זה סכנת נפשות.

יום טוב גם לך

פורסם

אגב משאבת סולר בדיזל היא מכאנית, אי אפשר לנתק אותה...

 

לפני עידן המסילה המשותפת, על משאבת סולר היה שסתום מקודד שאחריאי על כיבוי מנוע כשסוגרים את הסוויץ'. השסתום הוא חלק ממערכת אימובלייזר.

 

 

פורסם

אצלי אין משאבת סולר מכאנית ללחץ גבוה (יוניט אינג׳קטור). יש משאבה ראשונית חשמלית במצוף ומשאבה מכאנית ללחץ נמוך על המנוע.

אם מישהו מכיר איפה אני מבצע את הניתוק אשמח לשרטוט/הסבר.

אם לא, מחר אני יחפש בשרטוטים.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

תשמע, אני אומר לך דבר פשוט. התקנתי במכוניות שונות הרבה דיברויות, רדיואוים, כל מיני אביזרים, אבל לא הייתי מעיז להתקין קודנית ברכב מודרני עם מערכת חשמל ממוחשבת בלי שיש לי הוראות הרכבה מפורטות לדגם רכב ספציפי.

 

 

פורסם
אגב משאבת סולר בדיזל היא מכאנית, אי אפשר לנתק אותה...

.

 

יש משאבות הזרקה אלקטרוניות, היו לי שתיים כאלה בשתי הרנו dti שלי.

אין שום כבל מכאני, המשאבה נשלטת בצורה אלקטרונית לחלוטין.

לא מספיק זה, אז גם הבקר האלקטרוני שלה הוא חלק ממערכת האימובלייזר של הרכב ויש לקודד אותו אם מחליפים משאבה או מקודדים מפתחות חדשים.

יום טוב גם לך

פורסם

המשאבה האלקטרונית עדיין מונעת מכאנת מהמנוע. לזה התכוונתי. היא לא יחידה עצמאית חשמלית כמו משאבת דלק של מנוע בנזין.

 

 

פורסם (נערך)

מונעת על ידי המנוע, בודאי.. אבל בלי הפיקוד החשמלי שהיא מקבלת היא לא תתן שום עבודה.

לכן אין בעיה לשים עליה ניתוק בדמות קודנית.

מאוד לא מומלץ, אבל אפשרי.

 

עריכה: אני מדבר על תצורת ההזרקה שהייתה לי ברנו. הדיון הזה לא מאוד רלוונטי לפותח השירשור

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

ביוניט אינג׳קטור יש משאבה חשמלית במיכל, כמו בבנזין, משאבת לחץ נמוך על המנוע והלחץ גבוה נבנה ע״י המזרק עצמו. יש בו מין משאבה

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם (נערך)
ביוניט אינג׳קטור יש משאבה חשמלית במיכל, כמו בבנזין, משאבת לחץ נמוך על המנוע והלחץ גבוה נבנה ע״י המזרק עצמו. יש בו מין משאבה

 

לדעתי אתה קצת מתבלבל.. המנוע שלך הוא מתצורת מסילה משותפת רגילה לחלוטין.

המשאבה על המנוע (זו שמונעת מרצועת הטיימינג) זו משאבת לחץ גבוה ויוצרת לחץ במסילה המשותפת שמחוברת למזרקים.

המזרקים נפתחים לפרקי זמן קצרים ומאפשרים לסולר לעבור מהמסילה לצלינדר.

המזרקים עצמם לא בונים שום לחץ.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

הוא לא מתבלבל. פולקסווגן עברו למסילה משותפת יחסית לא מזמן, אחרי רוב היצרנים האחרים. לפני כן השתמשו במשאבות רגילות עם או בלי פיקוד אלקטורני ובשיטת "מזרק משאבה", Unit Injector.

 

 

עברו למסילה משותפת לדעתי רק באיזור 2010.

 

מונעת על ידי המנוע, בודאי.. אבל בלי הפיקוד החשמלי שהיא מקבלת היא לא תתן שום עבודה.

לכן אין בעיה לשים עליה ניתוק בדמות קודנית.

מאוד לא מומלץ, אבל אפשרי.

 

 

אם עושים ניתוק אימובלייזר, זה שווה ערך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...