Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור מפסק נוסף לחלון סיאט מי


lior3
שימו לב! השרשור הזה בן 1275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

ברצוני לחבר מפסק נוסף לחלון נוסע מכיוון שאין שליטה על החלון מפנל הנהג, האם החיבור הוא במקביל? ופשוט צריך לזהות את החוטים המתאימים במפסק בחדש?

ואיך אפשר לחבר לו גם מרים שמשות?

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורפים שרטוטים של מערכת החשמל של מפסקי השליטה על מנועי החלונות וכיצד הם מחוברים בצד הנהג וצד הנוסע. בכדי לשלוט על החלון בצד הנוסע ממפסק נוסף תצטרך להעביר חיווט מתאים מדלת צד הנוסע לצד הנהג שזו משימה לא פשוטה מכיוון שלא תמיד ניתן להשחיל בקלות חיווט נוסף.

 

* מרימי חלונות תוכל להתקין כנראה אצל כול חשמלאי ועדיף שהחשמלאי יתקין לך מפסק נוסף.

mi-Front right window regulator switch.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
מצורפים שרטוטים של מערכת החשמל של מפסקי השליטה על מנועי החלונות וכיצד הם מחוברים בצד הנהג וצד הנוסע. בכדי לשלוט על החלון בצד הנוסע ממפסק נוסף תצטרך להעביר חיווט מתאים מדלת צד הנוסע לצד הנהג שזו משימה לא פשוטה מכיוון שלא תמיד ניתן להשחיל בקלות חיווט נוסף.

 

* מרימי חלונות תוכל להתקין כנראה אצל כול חשמלאי ועדיף שהחשמלאי יתקין לך מפסק נוסף.

 

היי, את המפסק התקנתי, השאלה שלי, האם יש לך שרטוט ומיקום של המערכת נעילה מרכזית של הסיאט? (טריגר נעילה ופתיחה;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו,

חיברתי את המפסק במקביל, אך יש בעיה.

אם משאירים כל מפסק שיהיה מחובר בנפרד הוא עובד, כאשר שניהם מחוברים יש קצר.

יש סיכוי שהמפסק עצמו לא מתאים מבחינת החיבורים שלו? תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו,

חיברתי את המפסק במקביל, אך יש בעיה.

אם משאירים כל מפסק שיהיה מחובר בנפרד הוא עובד, כאשר שניהם מחוברים יש קצר.

יש סיכוי שהמפסק עצמו לא מתאים מבחינת החיבורים שלו? תודה.

תעלה צילום של המפסק שרכשת מצד הרגלים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, את המפסק התקנתי, השאלה שלי, האם יש לך שרטוט ומיקום של המערכת נעילה מרכזית של הסיאט? (טריגר נעילה ופתיחה;)

בקובץ שצירפתי קודם לכן קיימת סכימה חשמלית גם של הנעילה המרכזית.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בערב אני אנסה לחשוב על פיתרון לבעיה. אכן חיבור במקביל כפי שביצעת לא יעבוד בגלל שהמפסקים במצב 'מנוחה' מחברים את שני מוליכי החשמל של המנוע למינוס.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ליאור,

 

נסה את ההצעה שלי לחיבור מפסק נוסף (נעזרתי בצייר של WINDOWS). אל תשכח להצטייד בפיוזים ספייר.

 

המעגל יעבוד בתנאי שהמפסק שרכשת דומה באופן פעולתו והחיבורים הפנימיים למפסק המקורי.

 

שים לב !

 

במצב מנוחה כאשר אף מפסק לא נלחץ המנוע מחובר בשני צידיו לקו המינוס. כאשר אתה לוחץ על אחד המפסקים אתה מחבר את הפלוס לצד אחד של המנוע.

הפעלת חלון משתי &#.JPG

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ליאור,

 

נסה את ההצעה שלי לחיבור מפסק נוסף (נעזרתי בצייר של WINDOWS). אל תשכח להצטייד בפיוזים ספייר.

 

המעגל יעבוד בתנאי שהמפסק שרכשת דומה באופן פעולתו והחיבורים הפנימיים למפסק המקורי.

 

שים לב !

 

במצב מנוחה כאשר אף מפסק לא נלחץ המנוע מחובר בשני צידיו לקו המינוס. כאשר אתה לוחץ על אחד המפסקים אתה מחבר את הפלוס לצד אחד של המנוע.

 

היי מרק, קודם כל תודה רבה על העזרה..

השאלה שלי היא כזאת..

לפני התרשים ששירטטת, במפסק שאני מוסיף אני אמור לחבר את המינוס מצד אחד למפסק.

וגם מינוס לשתי חוטי המנוע בצד השני.

הקטע שברגע שאפעיל אותו, מצד אחד הוא יתן מינוס כרגיל, מהצד שני הפלוס יתן פלוס למינוס שכרגע מחובר לשתי הכבלי מנוע.. לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה...קצת קשה להבין מהשרטוט של הייצרן כיצד בנוי המפסק בפנים ואיך החיבור באמת מתבצע.

 

בו נתייחס לרגע למפסק המקורי.

לדעתי כאשר אתה לוחץ על הלחצן הימני בשרטוט לשם העלאת החלון המפסק מגשר את הפלוס לנקודה מספר 1 (הקו בצבע וורוד), באופן אוטומטי המינוס בצד הזה בלבד מתנתק ובנקודה מספר 6 (קו כתום/שחור) ממשיך להופיע מינוס ולהיפך.

 

* בחוטים המתחברים למנוע עצמו אין לך צורך לגעת אלא לקחת פלוס מפין מספר 2 של הקונקטור.

הפעלת חלון משתי.JPG

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לחבר 2 מתגים לחלון אחד אתה צריך לעשות חיבור טורי.

 

אתה מחבר מפסק ראשון באופן רגיל.

את החוטים שמתחברים למנוע החלון ב"מפסק הראשון" , אתה "מושך" למתג הבא ("מפסק שני") ומחבר במקום שהוא אמור לקבל 2 מינוסים.

ב"מפסק השני" אתה מחבר את החלון למקום שצריך, כרגיל.

ה (+) מוזן בשני המפסקים אותו הדבר (באותו הפין, באופן מקבילי\טורי זה לא משנה, העיקר שתהיה הזנת (+) קבועה).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...