Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות איביזה ברוכה הבאה V40


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתמול נהגתי ברכב לראשונה במשך שעה וחצי סהכ.

 

הרכב של אמא שלי שהשביתה את ה a קלאס שהייתה לה בתאונה , וההחלטה הייתה דיי ברורה , וולוו r design ,

 

מבחינת תמורה לכסף מול מתחרות מקבילות , אני חושב שזה הרכב שנותן תמורה מלאה לכסף , המון כוח לרכב קטן מאוד והמון אבזור מפנק.

המושבים פשוט חוויה , לא מתאימים לאנשים גדולים זה בטוח , אבל אני נהנתי מהמושב נהג בצורה לא נורמלית , נוח וחובק מאוד. ומושבי העור מאוד רכים ונעימים.

 

הגיר והמנוע עושים עבודה פנטסטית בהעברת הכוח לגלגלים ואין ספק שבתחום בזה וולוו שיחקו אותה בגדול , הרכב פשוט עף , ומהר מאוד מצאתי את עצמית במהירות גבוהה בלשון המעטה.

הרכב פשוט חוויה , ונותן תמורה גבוהה מול הכסף ומול המתחרות כמו מרצדס ואאודי ללא ספק ,

 

רק דבר אחד להוסיף - אכן ריבוי הכפתורים היא עקב אכילס שוולוו חייבים לפתור עם בורר מצבים עגול ונוח כמו במרצדס ואאודי ובמוו , דחוף דחוף.

 

קנייה חכמה מאוד בשורה התחתונה ,

אח שלי כרגע קיבל את הוולוו xc60 hybrid , והוא בכלל טוען שזה רכב לא מהעולם הזה ! מכל בחינה שיש . והוא נהג במרצדס ואאודי לפני כן , העלות תועלת לא בר השוואה אפילו והוולוו מנצחת בגדול.

 

תתחדשו.

 

אני פחות מסכים לגבי כפתור אחד שעושה הכל - הרבה פעמים זה לא הדבר הכי נוח ומצריך הסטת מבט לתפריטים.

 

בכפתורים, אתה מתרגל כבר לשלוח את היד לכפתור הנכון.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חיצונית מהממת. הרבה יותר יפה מאודי. אבל בפנים קצת לא התחברתי. איך הגיר מרגיש לעומת dsg מבחינת מהירות העברת הילוך? תתחדש ותהנה .רכב ממש חתיך

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

בזמן ההרצה הגיר עובד מצויין. ההילוכים עוברים מעלה ומטה ללא היסוס.

אני עדיין לא תחת עומס מלא שכולל הורדה של הילוכים עם רגל ברצפה ומשיכה לכיוון קצה תחום הסל"ד.

המבחן האמיתי לגיר יהיה בתנאים האלה.

S60 Rdesign

פורסם

תתחדש,

בחירה מעולה לטעמי, שונה מהנוף רגיל ומביא תמורה מעולה למחיר, מה שמפריע לי ולרוב החברה זה כמובן הכפתורים.

2017 Type R

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
חווד על כסאות בטיחות מאחור ברכב הזה? מישהו?

איך המרווח במושבים האחוריים יחסית לגולף?

 

לזכרוני פחות טוב מבגולף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אצלי בגולף 2 כסאות בטיחות עם בסיס שתפוס לאיזו ומרגיש צפוף, ושלא נדבר על זה שכמעט אי אפשר לשבת בין 2 הכסאות.

הV40 נראית ארוכה שההנחה שלי היתה שהיא יותר מרווחת. לא נסעתי על אחת כזו ולא ראיתי אותה מבפנים. איש VAG אני...

נשארתי עם טיגואן חדשה,Q3 2016 או A3 יש משהו מרווח יותר/פחות (מידיעה) ל2כסאות בטיחות מאחור?


×
×
  • תוכן חדש...